Barcelona bude i v dalších dvou letech přispívat UNICEF

12.11.2013, 21:56
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (220)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

1899-2006 nic. 2006-2011 Unicef. 2011-? Qatar Foundation,Qatar Airways...

Ten Unicef v roce 2006 začal být na dresech, aby si fanoušci spíše zvykli, že na dresu bude sponzor?

Reagovat
X-bano-X

Áno. Nakoniec o tom hovoril aj Laporta.....

Reagovat
Aldeano

Reagovat
valloire

jo

Reagovat
smazaný uživatel

škoda.. UNICEF si tak 60% příspěvků nechává pro sebe.. mohli dát na lepší organizace, ale i tak

Reagovat
Aldeano

Já bych dal na dres logo NATO

Reagovat
smazaný uživatel

Na čo? NATO? Na hovno!

Reagovat
REPLIKATOR

EU

Reagovat
Svatej

Reakce Balotelliho na Ibrahimovičův gól proti Anglii - ,,Takové góly dávám na tréninku, když se nudím." Ibrahimovič reaguje na Balotelliho slova - ,,Já takové góly dávám v zápase, když se nudím."

I kdyby to byl jen další výmysl nějakýho znuděnýho novináře, tak je to dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

Dříve to mělo větší šmrnc, teď je to celkem nuda.

Reagovat
F.Torres

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Il Architetto

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

nic moc

Reagovat
Svatej

Reagovat
Infi

Reagovat
valloire

si suchar no

Reagovat
Infi

a to proč

Reagovat
valloire

Tak celkem dobrej a vtipnej komentář a ty nic moc. Možná bys dokázal vymyslet lepší,ale pochybuju,když tě tu tak vidím přispívat. Nerejpu nebo tak.

Reagovat
Infi

mi jako "celkem dobrej a vtipnej" nepříjde, takže asi potom budu ten suchar no

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
drussbarb

Reagovat
j_mrazik

A když se nenudí, tak se vzteká a rozhazuje rukama nebo hraje na schovávanou?

Reagovat
Free_player

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kde sou ty staré dobré časy.....

Reagovat
2miguel1

Barcelona F.C ...mes que un club! milujem tento klub aj práve pre tieto veci

Reagovat
smazaný uživatel

FC Barcelona, uplne obycejny klub. Za par let si na ne nikdo nevzpomene...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
OVi.77

Ty jako já je taky nějak extra nemusím, ale takovou blbost bych teda z pusy nevypustil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
indy

a prave preto si Messi zasluzi Zlatu loptu, lebo hra za klub co podporuje dobro vo svete.. UNESCO

Reagovat
X-bano-X

Reagovat
smazaný uživatel

poznas vobec rozdiel medzi pojmami UNICEF a UNESCO ??

Reagovat
Coniglio

co?

Reagovat
smazaný uživatel

UNESCO

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je troling, nebo ses debil?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

oboje

Reagovat
Free_player

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
drussbarb

Reagovat
Ángel di María 22

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zlatu loptu leda tak do riti, za to ze neodvadi dane tak jak ma...

Reagovat
smazaný uživatel

tak to by si v tom pripade zaslouzil Ronaldo kterej aktivne dela tu charitu osobne

Reagovat
Billy McClane

Expreska stacila. Aj tak je to pre Barcelonu z väcsej casti len obycajne PR a v konecnom dosledku na tom aj tak zarobia.

Reagovat
X-bano-X

Celkom by ma zaujimalo ako na tom zarobia. To by som si dal patentovať.

Reagovat
2miguel1

Reagovat
Jerichoo

nepriamo

Reagovat
smazaný uživatel

vysvetli, nech sme mudrejsi ..

Reagovat
Jerichoo

dobré meno je pre sponzorov lákavejšie ako zlé meno

Reagovat
X-bano-X

Zaujímavé. Takže ak by tam nebolo to UNICEF, tak má Barcelona zlé meno? Platí 1,5 melča ročne, má ich na drese, kde kľudne mohol byť niekto iný alebo mohli mať viac peňazí z Kataru ak by bol na dese len on. Určite na tom UNICEFE nabaľuje jak sviňa.......

Reagovat
Jerichoo

Prečítaj si ten príspevok od FernandoTecl. Ja nikde nepíšem, že sa na tom nabaluje jak sviňa, len v širošom kontexte to má pozitívny efekt ako jedna z častí, ktorá tvorí dobré meno klubu.

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
X-bano-X

Ten Tecl písal veci dávno po našich komentároch to za prvé. No a za druhé. Barcelona ako jeden z mála top klubov nemá pošramotenú minulosť resp. nemá vo svojej minulosti niečo čo by na ňu vrhalo zlé svetlo. Naopak nikdy nemala na svojom drese reklamu a už to samotné je veľkým lákadlom pre firmy. Pokiaľ viem, žiadny zo sponzorov ktorí majú reklamu či už na barcelonskom webe alebo priamo štadióne či dresoch neprišiel kvôli UNICEFU.

Nakoniec reaguješ vo vlákne na ktorého začiatku sa píše že Barcelona na reklame UNICEFU nakoniec zarobí.

Samozrejme že si týmto Barcelona posilňuje image, lenže je na každom čo uprednostní, či nejakú stávkovú spoločnosť alebo takúto organizáciu. Každý klub má takúto možnosť. V úplne najširšom kontexte si možno niekto kto chce ten UNICEF podporiť kúpi ten barcelónsky dres ale to je podľa mňa blbosť. Proste Laporta chcel na barcelónske dresy reklamu a nemohol len tak vyletieť s nejakou leteckou spoločnosťou, tak podpísal zmluvu s UNICEF a tým zabil 2 muchy jednou ranou. Podporil dobrú vec(pre Barcelonu zanedbateľnou sumou) a pomaly zvykal fanúšikov na to, že na drese niečo je.

Čo sa týka Tecla - príspevok úplne mimo - ak by som chcel mať reklamu niekde na drese športového klubu, tak to či podporuje UNICEF alebo nepodporuje by bolo vážne to posledné čo by ma zaujímalo.

Čo sa týka Billyho - tiež je to mimo. Žiadne PR ale ako som už písal predzvesť skutočnej reklamy. Teraz je to už len taký pozostatok, niekde vzadu na drese(môj osobný názor - ostalo to tam len preto aby Rosell nevyzeral ako úplný zlatokop....)

Reagovat
Jerichoo

Aby sme sa rozumeli, tak ja som to nemyslel ako kritiku. To logo tam určite nie je preto aby sa barca nabalila ale nie je tam ani len tak pre srandu králikov, že Rosell a Laporta majú dobré srdce. Napísal si to dosť výstižne, nemám čo dodať.

Reagovat
smazaný uživatel

je to reklama, ktera upouta v celkovem kontextu dalsi firmy. Kazdy pak chce mit reklamu u klubu, ktery podporuje Unicef

Reagovat
Billy McClane

Myslim, ze FernandoTecl ti to celkom dobre vysvetlil. Nekritizujem to, ale naozaj za tym stoji skor PR ako nejaky ten milion eur UNICEFU, ktorych ma on aj tak dost.

Reagovat
smazaný uživatel

za tu expresku.

Reagovat
smazaný uživatel

He's a good boy.

Reagovat
smazaný uživatel

reakce na indy

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli to sponzorují z Fondu na uplácení rozhodčích, tak je to cajk, Ten je bezednej

Reagovat
fenixLFC

takze uplacanim rozhodcov de facto krmia deti v afrike

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

to by slo

Reagovat
mimi_united

Viac než klub, stále menej ako Manchester United

Reagovat
valloire

Trocha noční Balon de Oro masáže :

La Liga hattricky :

1. Di Stefano 21

Zarra 21

3. C.Ronaldo 19

4. Messi 18

Přímé kopy :

1. C.Ronaldo 20

2. Ronaldinho 19

Mourinho: Trénování Cristiana bylo vrcholem mé kariéry

Wenger: Cristiano Ronaldo předstihl Messiho

valloire : Balon de Oro Cristiano Balon de Oro

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pharrell

Reagovat
smazaný uživatel

Tak když to říkají tři největší osobnosti,tak to asi tak bude.Jen tomu pořadí nerozumím,proč jsi až na třetím místě?

Reagovat
madridcan

VITAJ!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Ahoj, taky Tě zdravím, nebyl jsem až tak pryč jak by to mohlo vypadat,EF sleduju pozorně, jen to věčné přetahování se s některými merengues mi už přišlo jako nesmyslné,reagoval jsem teď po dlouhé době, ta bohorovnost mě pobavila. Viděl jsem také ,že i Ty jsi zde byl z vlastních řád perzekuován,a to zejména za to,že jsi pochválil Valdése . No tak se měj,ať Ti Tvůj klub dělá radost a zas někdy.

Reagovat
Jerichoo

Za toho Valdésa dostane šibenicu.. že vraj...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zdá se , že mu to bylo zmírněno na španělskou botu.

Reagovat
Infi

"Viděl jsem také ,že i Ty jsi zde byl z vlastních řád perzekuován,a to zejména za to,že jsi pochválil Valdése"

Reagovat
valloire

Jsem hodný a skromný.

Reagovat
smazaný uživatel

ale tiez si aj generál

Reagovat
valloire

jenom v horách...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
technecium

O co tady jde? to nechápu

Reagovat
valloire

O boha z Madeiry a jeho rekordy v La Lize. Když nějakej udělá ten váš bůh,je tady toho plno.

Reagovat
smazaný uživatel

Jonathan Viera > CRonaldo

Reagovat
smazaný uživatel

Opravdu kr8snej stadion

Reagovat
Talker

Jako je to hezké gesto. Dát 2 promile rozpočtu UNICEF.

Reagovat
smazaný uživatel

Prečo to nerobia všetci?

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou to 3 promile, ale hlavně tam jde o propagaci. Za umístění loga by UNICEF musel zaplatit 10 - 30 mega (dle toho, kde to logo je) a tohle mu Barca odpouští, takže to jsou vlastně další peníze, který UNICEFu dává. A to ti nedává 2 promile (mimochodem jsou ty promile 3) rozpočtu, ale 2,3 - 6,3 %.

A když se na to podíváš optikou hospodářského výsledku firmy, tak Barca dává UNICEFu 3 % zisku hotově a dalších 23 - 63 % zisku jim dává formou odpuštění platby za umístění na dres.

Vidíš to, ono jde o to, jak se na ty čísla podíváš. Chtěl jsi Barcu shodit a povedl se ti pravej opak - ukazuješ, jak moc dobra ten klub dělá.

Reagovat
Jerichoo

toto je úplná ficovská demagogia

Reagovat
smazaný uživatel

v čem?

Reagovat
Jerichoo

no že barca im dáva vlastne 63% svojho zisku, to je samozrejme hlúposť.

Reagovat
Jerichoo

ako ja rozumiem ako to myslíš, len to je dosť populisticky napísané ako nejaký holý fakt

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Talker

Tak s tím logem na dresech souhlasím, to je správný a má to fakt smysl. Každopádně ten 1,5 mega je spíš symbolická částka - věřím, že tolik dává na dobročinnost každý druhý klub.

Reagovat
DelPiero137

Domnievam sa ze tieto vydaje si kluby odpisu z DPH a pod.

Reagovat
smazaný uživatel

z daně z příjmů právnických osob

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona je neziskovka, tvorená príspevkami socios a pod ako Real Madrid alebo Atheltic Bilbao dane v Španielsku neplatí

Reagovat
DelPiero137

Ale ma vydavky, musi platit za sluzby, splacat za FA el.energie, toner do tlaciarni a pod. Ma prijmy aj zisky, takze si moze niektore veci odpisat z DPH na konci roka, nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Už si to presne nepamätám, spomínalo sa to v období po prestupe Balea do Realu, keď sa angličanom, najmä však Wengerovi, nepáčilo, že Real nemusí platiť dane a môže takto rozhadzovať, pretože je neziskovka tvorená členmi a nie športový klub s právnou formou. Spomínala sa aj Barcelona a Athletic a v rámci finančnej fair play chceli, aby kluby mali jedného vlastníka resp. mali rovnakú právnou formu ako zvyšok klubov v Primere ale aj po celom svete.

Jedným hlavným tématom boli, že nie sú platcami DPH a že zaplatená daň sa im vráti. Ako v prípade Illarmendiho, keď ho vyplatili z výkupky a museli zaplatiť 39 mega Sockám (neviem aká bola jeho cena madridisti, tak keď ma tak opravte). Socky zaplatia daň vo výške 7 mega z tejto transakcie na konci roka a týchto sedem mega sa vráti Realu.

Takže otázka je či to tak není na konci roka s každou položkou a pri celkovom vyúčtovaní sezóny sa im vráti celé DPH, ktoré museli zaplatiť.

Reagovat
valloire

Je to těch 39 - daň. Takže 32. Což třeba takovej jirka ví,ale stejně měl uštěpačný poznámky,když mu někdo napsal,že je to 32 a ne 39.

Reagovat
DelPiero137

Ak je to takto tak je to psycho uz len z moralneho pohladu. Neziskouka tvorena clenmi ktora inkasuje mnoho milionov, je ziskova. A este aj krati stat o DPH ked je ziskova.

Takto by kluby nemali fungovat. Potom ze Real s Barcou maju take moznosti oproti ostatnym klubom aj na medzinarodnej urovni (TV prava, DPH...)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono je to riešenie jednoduché a stačí schváliť zákon resp. novelizovať o neziskovkách, že všetci účastníci Primery a ostatných španielských súťaží sú automaticky platcami DPH bez rozdielu na právnu formu a bolo by po probléme. Bohužiaľ Španielsko má iné problémy, ktoré musí riešiť.

Zmeniť vlastníka klubu len preto, aby mohol Real, Barca alebo Athletic platiť dane je scestné a nesúhlasím s ním.

Reagovat
valloire

Nejsi účetní nebo tak něco?

Reagovat
j_mrazik

Já myslím, že jo. Ale jeho pohled je v tomhle správnej. Prostě vidí všechno v € a Ł.

Reagovat
smazaný uživatel

spíš finanční controller. A nevidím všechno jen v penězích, ale prostě musíš umět ocenit i to, co dáváš zadarmo, ale má to svojí cenu.

Reagovat
smazaný uživatel

reakce na mrázika

Reagovat
valloire

tak to je jasný že ne na mě

Reagovat
-Carles-

Reagovat
Free_player

Měly by si brát ostatní kluby příklad

Reagovat
-Carles-

Brian veľká poklona za článok - Guardiola a jeho problémoví útočníci. Skvelá práca a skvelé čítanie, díky

Reagovat
smazaný uživatel

Som rád, že sa páčilo

Reagovat
-Carles-

Chystáš niečo podobne výživné v blízkej dobe?

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem, či v blízkej dobe, ale hneď po novom roku určite vyjde niečo

Reagovat
-Carles-

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem jej četl ,i když sloupeček to nebyl , spíš pořádný sloup a je to skvělé čtení , před časem jsi tu uváděl ,že máš vlastní stránku,platí to ještě? Dej mi, prosím, odkaz. Dík Visca el Barca!!

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám vlastnú stránku, mojím domovom je stále FCB.cz.

Reagovat
Billy McClane

Je tak fakt super clanok. Mohol by ho poslat tunajsej redakcii nech tu je aj taketo dobre citanie

Reagovat
smazaný uživatel

Ak budú mať záujem, môj mail nájdu v redakcii na fcb.cz a ozvú sa

Reagovat
teenz

Musim rict, ze ten clanek je opravdu suprovej. Akorat jsem ho behem hodiny nudy ve skole precetl a skoda, ze takovych neni vic.

Urcite palec.

Reagovat
-Carles-

Vysoká informačná hodnota + veľmi pútavo napísané, ja som od toho neodtrhol zrak kým som to nedočítal Brian má proste veľký talent.

Reagovat
teenz

Přesně tak, taky jsem četl bez přestávky. Opravdu top článek, tohle se čte samo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak ti nerobí problém angličtina odporúčam obe autobiografie v Pepovej je množstvo zaujímavých častí a informácií ,u Zlatanovej som sa smial pernamentne a bolo to tiež dobré čítanie.

Reagovat
valloire

Taky jsem si to přečetl. Většina z toho se v tisku už objevila,ale je to zajímavý. Nechci bejt šťoura,ale za Wunderteam hrál Sindelar,ne Sincalir. Prostě Šindelář. Jinak dobrá práce.

Reagovat
teenz

Na Zlatana se připravuju už nějakej ten pátek, ale asi to ukončím o obou. Až bude chvilku času.

Reagovat
Infi

taky musím pochválit, sice mi prvně málem ukápla slza jak jsem viděl tu délku, ale nakonec toho nelituju a četlo se to úplně samo

Reagovat
smazaný uživatel

stačila expreska ...

Reagovat
madridcan

Sa mazalo?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

z dovodu? Moji spolufanusikovia?

Reagovat
valloire

krleš popřál dobrou noc a dal odkaz na Panteru.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

nanič stránka

Reagovat
valloire

MS samozřejmě potřebuje oba. Ale jaké by to bylo MS,kde by nehrál aktuální držitel Zaltého míče?

Reagovat
smazaný uživatel

ale ved aktualny drzitel je stale Messi a on sa tam predsa kvalifikoval

Reagovat
valloire

Nepochopil. V době konání MS...

Reagovat
10FKK

Jestli Portugalsko nepostoupí, tak si žádný míč nezaslouží a pokud ho dostane Leo, tak vám praskne cévka...

Koukal sem, že máte kvalitní posilu, jeho demence překonává rozsah mého vnímání...

Jinak s tebou souhlasím a dal bych to Ribérimu.

V roce 2010 ho měl dostat Xavi popř. Iniesta...

Reagovat
valloire

Já kritéria neměním. Za ty roky co to sleduju byli stejný a správný. Až po změně hlasování se mi nelíbí. Letos Ribéry. Měl by,ale Ronaldo finišuje dost mocně. Leo nic dostat nemůže,na tom se snad shodnem. Letos by to už byl výsměch. A kdyby to v 2010 dostal Iniesta,proti tomu bych nebyl.

Reagovat
10FKK

CR hraje skvěle, ale to jeho válení, vztekání a ksichty, jako já sem bůh mu moc hlasů nepřidá... A co si budeme povídat megalomanství Peréze, taky moc lidem nevoní...

Navíc má smůlu, že na Messiho i když ho nemáš rád nikdy mít nebude

Reagovat
valloire

strčí ho poslední rok do kapsy.

Reagovat
X-bano-X

Tak to ten rok je ale sakra krátky veď do Messiho zranenia sa Ronaldo motal na tretej priečke tabuľky strelcov a hral ako po nočnej. Že ma teraz fazónu ako boh mu nikto neberie, no keď je jeho najväčší konkurent zranený, tak mu nemá kto nastaviť zrkadlo.

No a k tomu roku - kde bol keď si s Realom Atletico vytieralo kopačky?

Toľko k tomu.

Reagovat
valloire

Fakt nemůžu za to,že máš špatnou paměť. Mluvím o roce 2013,ne o sezoně 2012-13 jako ty hajzlové z FIFA. Od ledna nehraje Messi nic. A kdopak vás to zválcoval v poháru na Camp Nou a zastínil Messiho? Klidně se mrkni na statistiky.

Reagovat
valloire

A hrál jako po noční? To si pleteš s Kdessim.

CR jaro 33z - 34g

Messi jaro 30z - 29g

CR podzim 24z - 36g

Messi podzim 17z - 16g

Příště nelži. Takže zatímco na jaře Lionel jakžtakž stíhal,na podzim tu máme rozdíl třídy.

A za celý rok CR 57z - 70g a Messi 47z - 45g.

Reagovat
X-bano-X

Máš problém s chápaním písaného textu? Že zastínil Messiho a potom sa nechal vymazať v boji o jedinú možnú trofej.......naozaj je to chlouba

Za túto tvoju veľkolepú štatistiku dostane Ronaldo poprávu ocenenie Zlatá kopačka

Reagovat
valloire

A měl by dostat i GB jako loni Messi. Dle vaší logiky. Ale že mu CR letos dává na prdel co? Messi letos jenom tloustne. A čísla nelžou...

Reagovat
X-bano-X

nj najmä tie čísla o počte zápasov. Messi dá gól a v 12 minúte strieda pre zranenie ale pOćíta sa mu to ako zápas, si prejdi počet gólov k počtu minút a bude to že

Reagovat
valloire

Reagovat
valloire

CR 63 min/gól a Messi 78 min/gól. Co tam máš dál?

Reagovat
10FKK

Asistence...

Reagovat
valloire

Reagovat
10FKK

Gólů na cm...

Reagovat
valloire

vyhráls. To vzdávám.

Reagovat
X-bano-X

Hmmm takže rok 2013? Nebude to ten v ktorom získal Ribéry viac trofejí ako Ronaldo za celé pôsobenie v RM? A čo na to malý argentínčan

Reagovat
valloire

http://www.youtube.com/watch?v=zToNoA3ND2E&feature=player_embedded

TOHLE je král. A moc doporučuju 6:50,máš tam i Lea

Reagovat
X-bano-X

Ak má byť král človek za to, že zachytí prihrávku od Messiho, tak čo je potom Busquets či Alves. Zdá sa mi že odvtedy behá král s nohami pri sebe

Reagovat
valloire

Busquets a Alves jsou simulanti

Reagovat
X-bano-X

nj čo spravil Messi či Ribéry pre Real? Nič. Takže jednoznačne Ronaldo

Reagovat
10FKK

tvl Ronaldo udělal stojícímu Messimu kličku!!! To už si zaslouží minimálně dva Zlaté míče! Ty někomu nadávej do Leofilů... Co si tady poslední dny rozpoutal, to je Ronaldismus na druhou

A neříkal si náhodou, že král je jenom jeden a to Pelé?

Reagovat
valloire

Pelé a CR CR teď,Pelé forever.

Reagovat
X-bano-X

Zajtra sa končí hlasovanie a bude kľud. Nakoniec to jasne (a oprávnene) vyhrá Ribéry, ktorý svoju individuálnu kvalitu preniesol do tímových úspechov. Ronaldovy ostane kopačka a Messimu motivácia do ďalšieho roka.

Reagovat
valloire

konečně něco rozumný. Mně by nevadilo,kdyby vyhrál Ribéry,nakonec ho i já favorizuju. Dřív by o tom nebylo pochyb. Ale myslím,že i CR má letos šanci díky těm změněným kritériím. No,uvidíme co na to Vixay a Umbaba.

Reagovat
smazaný uživatel

jo vlastně.... to taky zrovna nechápu !

Reagovat
CHONG

Reagovat
Jerichoo

Reagovat
valloire

To nemám strach,že by to Moyes dokázal.

Reagovat
valloire

http://futbol.as.com/futbol/2013/11/14/primera/1384425967_180193.htm

To jsou svině,neuvěřitelný. A podle toho to hlasování pak vypadá,když se tím kdejakej Umama Makumbula řídí. Pak že to nejde jemně ovlivnit že?

Reagovat
10FKK

Nejde to otevřít... ale výborný komentář měl Valdano: Nejlepší fotbalista je Messi a druhý nejlepší je zraněný Messi!!!

Kdopak nás to zválcoval? To si děláš kozičky! Vyndáš jeden zápas a je to hotový?

V posledním EC kromě houslí od Daniho a jedný polopenalty s tyjátrem byl CR neviditelný, ale jak už sem ti psal jednou nahoře jednou dole...

Rok je strašně dlouhá doba a žádný hráč na světě neudrží top formu celou sezónu... U toho nejlepšího je herní krize, když nedá dva zápasy gól. Pokud nedá tři, tak by měl pomalu pověsit kopačky na hřebík a hrát golf.

Zakončím to citátem mého oblíbence (Dej mu pán bůh lehkou zem!) Hlavně se z toho neposrat!

Reagovat
valloire

Je to z AS. Jde o to,že do Messiho profilu počítali i góly 2012-13. Vydáš jeden zápas...podívej co dělá kolega. Ten vytáhne Atletico,protože dál mu paměť nesahá asi. Valdano je zhrzenej a jestli tohle řekl,pak není madridista,ale debil. Hlinka

Reagovat
X-bano-X

Jeden zápas? Zápas ktorý rozhodol či tá sezóna bude prepadák alebo nie...nj jeden zápas Ale chápem že sa lepšie pozerá na Almérie a podobné tímy, ktorých rozpočet je 1/5 z ceny Baleho. Ale pohonkaj si ego, po vyhlásení výsledkov ti totiž ostanú len oči pre plač a kopa zhrzených komentov

Reagovat
valloire

Zhrzený komenty nebudou v případě,že pořadí bude Ribéry Ronaldo. Nebo naopak samozřejmě. Ale jestli se mezi ty dva dostane ten trpaslík,tak potom budou.

Reagovat
valloire

V tom finále mimochodem dal gól,tak nevím o co ti jde. Koukni na trapnýho Messiho proti nám,proti Bayernu...

Reagovat
10FKK

Zraněnýho, takže až druhého nejlepšího na světě

Reagovat
valloire

Jak zraněnýho? O postup v poháru u vás i proti Bayernu u nich hrál. Ale chápu,že ti připadalo,že nehraje. Taky jsem ho na hřišti marně hledal.

Reagovat
10FKK

Hrál se zraněním a navíc je maličkej...

Reagovat
sensei25

Vy sa stále vadíte o tom kto získa Zlatú loptu. Ronaldo je momentálne skvelý no tento rok nič nevyhral v podstate. Messiho trápia zranenia no vyhral aspoň ligu. Ribery je výborný no dať mu status najlepší hráč na svete sa mi zdá veľmi prehnané. Nominácia Balea a Neymara(Ibrahimovica) mi príde ako dobrý žart. Malo by sa rozhodnúť medzi Ronaldom a Messim,pretože oni sú fakt niekde úplne inde ako všetci ostatný. Sú skvelý a rád sa na nich pozerám. Som Messiho fanúšik,no Ronaldo by si to fakt zaslúžil,veĎ lenb vďaka nemu je Real,tam kde je. Bez neho by boli stratený. A Messi získa aspoň motiváciu,aby sa len neprechádzal po ihrisku,ale aby makal.

Reagovat
valloire

Messi byl skvělej minulej rok a v podstatě taky nic nevyhrál.

Reagovat
10FKK

Pokud to bereš takto, pak nechápu tvé nářky nad rozdělením BdO v minulých letech...

Reagovat
10FKK

To je jenom kočkování na zabití dlouhé chvíle a dělat si prdel z madridistů co hrozně žerou CR a jeho touhu po zlatým míči je k nezaplacení!

Reagovat
valloire

Souhlas. Čekal jsem,až vytrávím a jdu běhat. Dělat si prdel z katalánců co hrozně žerou Messiiho a jeho touhu po zlatým míči každý rok až do konce kariéry je k nezaplacení!

Reagovat
alcantara

V otázke, kto by mal získať Zlatú loptu tento rok, má jasno. "Bez pochyby, Lionel Messi. Teraz musíme dať, Leovi pokoj, aby sa mohol vrátiť na svoju úroveň." Diego Simeone

Ti najlepsi treneri maju jasno

Reagovat
valloire

Já bych mu jí taky dal. Se zranil a je smutnej a jak známo,špatmé psychické rozpoložení nepřispívá k urychlení léčby. Tak aby měl malý Leo radost.

Reagovat
valloire

Mimochodem,ten největší argument pro CR je,že v okamžiku ukončení hlasování měl loni Messi 73 gólů. Ronaldo má letos 70. Loni za to dostal Míč. Začal honit cíleně rekord po tom,co se rozhodla liga ve prospěch Realu. Všechno na Lea,za zadkem Iniesta a Xavi. To CR letos žádnej rekord nehoní,novináři nepočítají každý jeho gól s tím,kolikže mu to zbývá do rekordu a nejvíc branek dává bez dvou excelentních nahrávačů Özila a Xabiho. Místo toho můžeme vidět,že v profilech FIFA stojí,že Messi dal za sezonu 12-13 45 gólů a získal Pichichi a vyhrál ligu. Co na tom,že GB je za rok 2013 a na obě trofeje zadělal podstatně už na podzim 2012. Tady je přesně vidět,co dělá PR. To pro ty katalánské Leofily,co si myslí,že se 45 góly a okrádáním státu na daních si může letos přitloustlý Messi vůbec pro něco jít. Maximálně může jít Ronaldovi vyčistit kopačky a modlit se,aby s formou co má,nepřekonal jeho těžce vydřený rekord,na kterém si všichni loni tak zakládali. Balo de Oro CR. Howgh

Reagovat
-Carles-

Tebe sa asi zrúti svet ak tú loptu získa opäť Leo

Reagovat
valloire

Hele ani ne. Říkám,že favorizuju Ribéryho. Jenom předkládám zajímavá čísla. Loni jste z nich měli vánoce už v září.

Reagovat
valloire

Jo Leo? Za co jako?

Reagovat
smazaný uživatel

mrkni na post o Messiho zranění máš tam takovou mojí reakci...ale vlastně si nedělej námahu, zkopíruju ti to sem, jsem zvědavej na tvojí reakci a buď prosimtě věcnej.

Ale vidim...Srovnávat střeleckou mašinu tohohle roku,nejlepšího střelce LM....Chlápka co vyhrál letos všechno co se dalo....s úspěchem v kvalifikaci na MS to sorry

[reagovat]

zemik15.11.2013 12:14

aha a Messi asi v průběhu celýho roku střelecká mašina nebyl co ?? To je právě to...GB je ocenění za celej rok a ty, jako naprostej amatér, tady bereš v potaz pouze pár měsíců, jak bývá ostatně dobrým zvykem...A tam kdybys ty dva porovnal vedle sebe, tak ligovejch gólů má Messi furt víc (+ titul, kterej vystřílel prostě on a jen on), v LM možná Ronaldo vede o několik gólů v souhrnu letošní i týdle sezony, ale pak je tu repre za uplynulej rok a tam jednoznačně zase Messi - takže chceš říct, že Ronaldo si ho zaslouží víc jak on, na základě jeho dobrý série v uplynulejch měsících a vůbec, ale vůbec nebrat v potaz to předtim jo jestli jo, pak jseš ignorant a hlupák.

Reagovat
valloire

Milý zemiku. Vidím,že fandové Barcelony potřebují vše hezky polopatě. Tady máš pár čísel.

Ronaldo .......................Messi

jaro

PL 17-20 ....................15-20

LM 6-6.........................5-3

CdR 6-6.........................4-2

repre 4-2.......................6-4

33-34...........................30-29

podzim

PL 17-24................11-8

LM 4-8...................3-6

repre 3-4................1-2

copa 0-0.................2-0

24-36.....................17-16

celkem 57-70..........47-45

Ten rozdíl mezi nima je podobnej jako loni. Ronaldo má letos jenom o 3 góy míň. Loni jsi se takhle nerozčiloval. Příště nenadávej a jestli mi napíšeš něco o minutách,osobně tě někam pojedu seřezat.

Reagovat
valloire

V repre mimochodem jednoznačně Messi o 1 gól. A to nemluvím o tom,že si ty góly nahnal hattrickem proti našláplý Guatemale,na což dodnes vzpomíná celá Střední Amerika a zajisté mu pošle hlasy do GB.

Reagovat
smazaný uživatel

nevim kde bereš ty čísla, ale Guatemalu oni v tabulce kvalifikační nemaji a tu tvou tabulku sem taky nepochopil...A bral sem jen ligu a LM, na nějaký poháry nebo přáteláky ti kašlu. Nevim jak to o těch minutách myslíš, ale moc dobře víš, že nemít Messi ty peripetie se zraněním od začátku týdle sezony, tak mu možná zas Ronaldo kouká na záda v tabulkách střelců a proč to předpokládám ? Protože když byli oba zdraví, tak tomu tak vždycky bylo bydlim v Praze, klidně se stav, vzhledem k tvejm argumentům tě mám za někoho, komu ani nebylo 20 a to bych byl o sedm let starší, takže strach ze setkání fakt nemám. Navíc by se mi i lehce ulevilo proplesknout snad největšího ignoranta týdle diskuze.

Reagovat
valloire

najednou se přáteláky neberou. To jsem tady psal loni a seběhla se tu na mě vaše smečka. Jinak CR 63 min/g a Messi 78 min/g. Rozdíl třídy chlapče. Ligu a LM si spočítej už sám. Je to letos furt stejný. Napřed Ronaldo a pak se někde potácí Messi.

Reagovat
X-bano-X

hh že si tu tak nevyskakoval pred Messiho zranením kedy ich v celkovom súčte delili 2 góly a v súčte ligy tejto sezóny bol Messi, Costa a niekde vzadu učupený Ronaldo

Reagovat
valloire

Upřesni to Messiho zranění. Má jich letos víc. A ronaldo je letos před Messim furt,takže je to vlastně jedno. Jdi si to taky spočítat abys nemlel hovadiny.

Reagovat
X-bano-X

Reagovat
valloire

Víš,že má Ronaldo stejně gólů jako Messi loni,když jel na rekord? Loni jsi se tady jistě tetelil blahem nad nejlepším fotbalistou všech galaxií a přilehlých planet a letos děláš jenom komické posuňky A na rozdíl od nejlepšího fotbalisty všech galaxií a přilehlých planet si CR7 ty góly nenahnal v bezvýznamných přáteláčcích jako jistý nejlepší fotbalista všech galaxií a přilehlých planet. Proč neuznáš letošní božskou fazonu boha z Madeiry? Proč? Proč to děláš? Por que slovy klasika?

Reagovat
X-bano-X

Ále prosím ťa. Hrá prd

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

aha tak vidim co píšeš nahoře...... ale dobře, tak fakta ?

Argument - on už defacto ten titul udělal na podzim 2012...tu si vážně nevidíš do huby, nebo to neni možný...Kolik ti je prosím tě, co máš za zvdělání, jakou máš schopnost uvažování ? Já se opravdu ptám, mě to zajímá, nesnažim se tě urážet...On prostě na ten podzim udělal do zásoby 40 bodů v tabulce svejma gólama, aby pak Barca nemusela po Vánocích už nic hrát a měla ten titul už v kapse s předstihem půl roka

Nepochopil sem to tvoje čachrování s gólama, ale čísla mluví jasně...Messi - Liga 46+8=56 (5p) LM 8+6= 14 (1p) Ronaldo 34+16=50 (10p) a 12+8 (1p) a beru v potaz celou minulou sezonu, což je ale celkem fuk, protože bys oboum odepsal tak po stejnu gólů za to ten čtvrt rok před vyhlášením minulýho GB a ikdyby Messimu o deset gólů víc než Ronaldovi, furt je tu v gólech rozdíl ani ne čísla 10, jenže teď poslouchej - rozdíly v lize - předevšim díky Messimu Barcelona získala titul se stovkou bodů a skórem 115:40, Real až druhej (ty použiješ argument vzájemnejch zápasů ? Klidně, ikdyž je to kravina, berme ho tedy v potaz...takže furt jsme tak fifty fifty - Ronaldo má o deset gólů víc co se ligy a LM týče za rok 2013 a Messimu hraje do karet zas titul, kterej má větší váhu, než lepší vzájemný zápasy realu s barcou...Ok tak jděme tedy dál.....Repre ? Messi v každym zápase kvalifikace defacto rozhodl o výhře Argentini a 3 bodech do veletěžký jihoamerický kvalifikační tabulky a dovedl jí k postupu z prvního místa, Ronaldo a jeho Portugalsko bude bojovat v baráži...Do baráže jde ze skupiny kde měli Rusko, Izrael, Lichtenštejnsko nebo Ázerbajdžán...Argentina vybojovala první místo přes země jako je Uruguay, Chille, Kolumbie aj. opravdu fotbalově kvalitní země....Tím vším netvrdim, že by měl jednoznačně Messi letos GB získat, tim všim se ti jen snažim naznačit, že porovnání Ronalda s Messim neni tak jednoznačný jak ty tu uvádíš a za rok 2013 naopak spíš nahrává Messimu....a zkus mi to popřít laskavě, jen do mě

Reagovat
valloire

Ty vole,si tak tupej nebo co? Zlatej míč je za rok 2013. Za rok 2013. Rok 2013 je od 1.1 2013. Od 1.1 .2013 !!!!!!!!!!!!!!!!!Chápeš? Ronaldo v lize za rok 2013 44 fíků,Messi za rok 2013 28 fíků. Od 1.1 2013.

http://www.eurofotbal.cz/hraci/cristiano-ronaldo-361/kariera-klub/

http://www.eurofotbal.cz/hraci/lionel-messi-754/kariera-klub/

Spočítej si to sám,mě už nebaví každýmu tupounovi polopatě vysvětlovat za jaký období se co počítá. Sorry,za nadávky,ale tohle je fakt moc.

Reagovat
10FKK

Běž to vyběhat! Stejně na zdravého Lea nikdy mít nebude... Hold se s tím budeš muset smířit, navíc CR je teď na vrcholu a pomalu mu půjde výkonnost dolů (hlavně rychlost, což u něho bude o dost větší problém, než u Lea, který se po třicítce stáhne na Xaviho a bude tvořit hru, což si u CR neumím moc představit, i když je výborný kopáč se skvělou kopací technikou, tak mu na špílmachra něco chybí..).

Messi teprve přichází do nejlepších let a jestli bude zdráv a bude mít motivaci, tak se máme na co těšit!!! Tedy ty asi né...

Hlavně je parádní, že můžeme tyto Hráče každý týden sledovat, občas i naživo, tak se nenervuj, praskne ti cévka a na jipce nepouštějí Sport 2

Reagovat
valloire

Běhal jsem včera a pak jsem tu vysvětloval tupounům princip Gb,za kdy se co počítá a jakej že je letos frajer CR. A to minimálně sedumkrát. Dneska jdu do železárny a pak koukat na DC a pak na boha z Madeiry,kterak rozpráší zpupného Ibru i s tím jeho klanem bojovníků ze Skandinávie.

Reagovat
10FKK

Portugalce nemusím od té řezničiny s Holandskem Tuším Euro 2000...

Oba týmy se mi zhnusily a od té doby je nemám rád...

Ještě k nim přidej Uruguay a máš tři nejzákeřnější mužstva na světě...

Přitom s obrovským potenciálem hrát krásně a technicky!

Reagovat
valloire

My si ještě budem notovat. Portugalcí mají rozhodně větší potenciál než předváděj. Jestli nebude CR moc unavenej,tak je to můj tajnej tip na MS. Holanďani mi neva a Uruguay? Jedenáctka samej Pepé,to bylo vždycky. A teď jdu něco málo zvednout.

Reagovat
smazaný uživatel

Můžeš mi říct kolik zápasů Argentiny Messi rozhodl? Protože co tak koukám na výsledky tak max. tak jeden, dva.

Reagovat
valloire

Ty vole ten pražák neví která bije. Mísí tu jabka s hruškama,píše slohovky o ničem a nerozezná rok 12 od toho letošního. Ale dám mu šanci,protože je vynikající a úspěšný sázkař. Vsaď pár tisíc na Portugalce a věz,že ti jejich bůh nějaký ty korunky vydělá.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě baví.

Ale fakt by mě zajímala odpověď na mou otázku. Protože těch zápasů, kde vyloženě rozhodl je fakt minimum.

Reagovat
smazaný uživatel

valloire já na ně vsadil a tak jednoznačný jak si to čekal to teda nebylo (i jsem na to koukal) ... Dyť jsem to psal omg, vim jak se to počítá, ale nějak mi nesedí, že měl 45 gólů za sezonu v lize a jen 28 za období leden-květen(červen) ?!? To se teda na ty stats podívám....

A impe, já sem ty zápasy sledoval, takže moc dobře vim jak hrál gólů má "jen" deset a přesto je na dělenym druhym místě střelců v celkový kvalifikaci (kde je pan Ronaldo, kterej měl dva duely s Lichtenštejnskem nebo Ázerbájdžánem...nebo Izraelem ?? ), a i těch gólů jako takovjech rozhodlo mnohem víc zápasů než co říkáš, nevim kam koukáš nebo kde bereš informace..ale co jsem chtěl říct, je to, že tvořil hru Argentiny vepředu a asistencí má mnohem víc jak gólů

Reagovat
smazaný uživatel

a pak, a tvrdim to tady už pěknou řádku let....GB je hlavně individuální anketa, anketa oněch trenérů repre, kapitánů a novinářů, kterak si oni myslí, že za to období byl nejlepším hráčem ten či onen a je na jejich soudu, podle čeho hodnotí, ať už že hledí na statistiky, nebo vyhraný trofeje, v jádru věci to má bejt jejich ( a neříkám subjektivní, protože si myslim že jsou dost objektivní většina) prostej názor, co si myslej kdo je lepší....A pro mě byl, je a bude vždycky lepší Messi, ať už co se rychlosti přemýšlení týče, chytrosti jeho hry, umístěnejch střel, tvorby hry, geniální přihrávky tak i jeho pokornýho chování na hřišti (jasně, nezapomeň mi tady připomenout jak se jednou pohádal na hřišti s Villou "do krve", nebo jak vyštval Ibru a nadává ostatním hráčům v kabině, tim jen dosvěčíš jakej si debil že věříš těmhle sračkám bulvárním) a prostě vším ,) ronaldo nad nim vyniká jen v hlavičkách, což je pochopitelný vzhledem k jeho vejšce . Máš jinej názor ? Prosim, neberu ti ho, mysli si že Ronaldo je lepší, naštěstí ale ty nejsi ten hlasující...A upozorňuju, už asi po 4, že neupřednostňuju Messiho letos, jen jsem reagoval na spousty lidí tady, že by Messi měl bejt letos uplně out, což je nesmysl.

Reagovat
valloire

A bůh z Madeiry to vystřelil co? Zapomněl jsi,že CR je taky rychlejší. A stou kreativitou bych to nepřeháněl. Tvrdím,že má Messi spoustu věcí prostě jenom naučenejch. Takové překvapivé řešení situace jako CR loni ve Vallecanu,jak dal gól zádama k bráně patou jsem u Messiho nezaznamenal. Úplně out není,myslel jsem na vítěze,to jo,bude 3. Teda měl by být. A letos má 45 gólů.

Reagovat
smazaný uživatel

jo, ale první bude Ribery, na to vem jed ,) a nejen proto, protože spoustě lidem (a právem) leží Ronaldo v žaludku...Vono taky nejde jen o kvality fotbalový, ale o chování na trávníku (nehodnotim chování v soukromí, nebo společnosti, dokonce nepochybuju že je Ronaldo i docela sympaťák normálně), protože tam je to na očích a tam se prezentuje. A jeho nabubřelý, uplakaný a dětinský chování je neprofesionální...Že je mamánek od dětství zvyklej jen vyhrávat a je tak soutěživej, že když se mu nedaří nebo prohrává, tak se vzteká jak klouček co mu vzali autíčko ? Ale to přeci taky vypovídá mnohé o charakteru, tedy v negativním smyslu a i TO může a má hrát roli v určování "nejlepšího"...Že má Messi jen naučený věci a nedělá nic překvapivýho ? Zvláštní, protože ti každej obránce co s ním měl co dočinění řekne pravej opak...že je v pohybu nepředvídatelnej, myšlenku a chytrost ve hře má dál než ostatní a góly střílí většinou efektivně, chytře - podívej se na produktivitu Messiho a Ronalda a ten ohromenj rozdíl. Ronaldo to tam pálí (nepopiratelně má dobrou střelu, hold umí) jednu za druhou, to tam pak jednou padne, ale Messi střely umisťuje, kouká na pohyb brankáře a dokonale ho využije (je-li zrovna na stojný noze tý a tý tak mu to podle toho šoupne tam, kde je to pro toho brankáře nejnevýhodnější) a v tom tkví ta genialita a jedinečnost...On hraje chytře, resp. chytřeji než ostatní a proto je tak úspěšnej.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti nikdy nepopřu že Ronaldo je výjmečnej hráč a jeden z nejlepších co kdy na trávnících běhali, jenže prostě vidim tu výjmečnost Messiho, tu genialitu. Můžu ti říct, že skalní fanda Barcelony jsem od chvíle, kdy se začal on prosazovat, protože on mě přikurtoval k obrazovce a těšil jsem se, co vymyslí a udělá. Vždycky se nažim bejt objektivní, třeba ti povim že Alexis, Neymar nebo Alba sou buzeranti simulantský...nebo i Dani, Busquets a dokonce řeknu i Iniestu, protože JE. Jenže Messi ne a proto ho mam taky tolik rád. Z Realu taky vybereš celou plejádu hajzlů simulantskejch, si nevybereš. Já prostě fotbal miluju, žiju jím a tvrdím, že Messi je to nejlepší, co kdy po trávníku kdy běhalo a do toho kulatýho nesmyslu čutalo. Má-li někdo jako ty jinej názor, respektuju ho, ale přesto ho považuju za mylný a můžu na ně reagovat. To je celé..Ale většinou tu je diskuze vedená neslušně a sprostě a s nulovejma argumentama (teď nemyslim tebe, ale sám víš že je to tu normálka).

Reagovat
valloire

Když to podáš takhle,tak takovej názor já respektuju. Nerespektuju arogantní a nabubřelý vyjádření,která se tu hodně často vyskytují. Respekt za to,že vidíš jako málokdo ty vaše simulanty. A docela čumim,že uvádíš i Iniestu. O něm to od vás nikdo neřekne. V poli to moc nedělá,ale jakmile cítí vápno...A musím říct,že ač mám vůči Messimu spoustu výhrad,on se snaží všechno ustát. A neboj se,že nevidím simulanty u nás. Loni mi nasral Pepé,dělá to občas Ramos,i ten CR. To co se ti u něj nelíbí,mně naopak jo. Mám rád emoce (Štěpánek,Djokovič) a dělá to šampiona. On nesnáší porážky,chce bejt nejlepší,maká na sobě. Na tom není nic divnýho. Pro mě je spíš známka arogance,když je někdo neprojevuje. A k tý diskuzi. Většinou samozřejmě hecuju a párkrát mi tu ujely nervy,ale k nadávkám(jsou samozřejmě i výjimky)se neuchyluju. Ale nevolám tu pokrytecky po úrovni diskuze( a je to specialita cules)kterou samozřejmě okamžitě pošlou ke dnu nějakou sračkou na adresu rivala. Jinak se ti omouvám za to seřezání,to mi ujeli už nervy,protože jsem už po x-té něco polopatě vysvětloval a ti lidi si furt melo to svoje a ani se nad tím nezamyslí. A čísla jsou čísla.

Reagovat
10FKK

Ty už se hádáš sám se sebou... Leo má o dvě kila méně než loni, takže nechápu co pořád máš s nadváhou.

Reagovat
smazaný uživatel

Moraty 2 góly za U21.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak zatím jen jeden. Jeden připsali jako vlastní.

Reagovat
hntlyl

Lea, který se po třicítce stáhne na Xaviho

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele