Arsenal dotáhl přestup Nasriho
Zaujalo nás
Londýnský Arsenal po dlouhých vyjednáváních dotáhl přestup jednoho z nejtalentovanějších záložníků Evropy. Hráčem Kanonýrů se stal nyní již bývalý středopolař Marseille Samir Nasri, za něhož opačným směrem putuje suma pohybující se okolo čtrnácti milionů eur...
"Jsme potěšeni, že se nám podařilo získat Samira Nasriho. Je to mladý, rychlý a technicky dobře vybavený fotbalista. V zápasech za Marseille a francouzský národní tým ukázal během posledních dvou let svůj velký potenciál a pro náš tým bude přínosem," řekl pro oficiální webové stránky Arsenalu manažer Arsene Wenger.
Přestup Nasriho z Marseille se táhl již několik týdnů. Oba kluby se na něm domluvily ještě před začátkem evropského šampionátu, vznikly však neshody ohledně hráčova platu a transfer se nakonec podařilo uzavřít až nyní.
Nasri by na Emirates Stadium mohl nahradit Alexandera Hleba, který je na odchodu do Barcelony. Podle některých médií již došlo k dohodě mezi oběma kluby a běloruský reprezentant by ještě dnes mohl na Nou Campu podepsat smlouvu.
"Jsem velmi šťastný, že jsem se stal hráčem Arsenalu, znamená to pro mě opravdu hodně. Toto je velice důležitý krok v mém životě profesionálního fotbalisty, protože Arsenal je opravdu velkým klubem. Doufám, že vše půjde dobře. Pro Arsenal a jeho fanoušky ze sebe vydám to nejlepší. Jsem opravdu poctěn, že jsem součástí takového klubu," pochvaluje si přestup samotný Nasri.
"Jsme potěšeni, že se nám podařilo získat Samira Nasriho. Je to mladý, rychlý a technicky dobře vybavený fotbalista. V zápasech za Marseille a francouzský národní tým ukázal během posledních dvou let svůj velký potenciál a pro náš tým bude přínosem," řekl pro oficiální webové stránky Arsenalu manažer Arsene Wenger.
Přestup Nasriho z Marseille se táhl již několik týdnů. Oba kluby se na něm domluvily ještě před začátkem evropského šampionátu, vznikly však neshody ohledně hráčova platu a transfer se nakonec podařilo uzavřít až nyní.
Nasri by na Emirates Stadium mohl nahradit Alexandera Hleba, který je na odchodu do Barcelony. Podle některých médií již došlo k dohodě mezi oběma kluby a běloruský reprezentant by ještě dnes mohl na Nou Campu podepsat smlouvu.
"Jsem velmi šťastný, že jsem se stal hráčem Arsenalu, znamená to pro mě opravdu hodně. Toto je velice důležitý krok v mém životě profesionálního fotbalisty, protože Arsenal je opravdu velkým klubem. Doufám, že vše půjde dobře. Pro Arsenal a jeho fanoušky ze sebe vydám to nejlepší. Jsem opravdu poctěn, že jsem součástí takového klubu," pochvaluje si přestup samotný Nasri.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Lepší debut jsem si ani nemohl přát, řekl šťastný Nasri
17.08.2008, 21:42
Nasri může konkurovat Rosickému, bude hrát na křídle
26.07.2008, 16:32
BBC: Nasri podepíše Arsenalu
19.06.2008, 14:48
Nasri s přestupem do Arsenalu nespěchá
22.05.2008, 11:19
Arsenal získá první posilu. Samira Nasriho z Marseille
21.05.2008, 09:04
Arsenal chce z Marseille vykoupit Nasriho
16.05.2008, 13:42
Komentáře (184)
Přidat komentářmno to to trvalo nez ho podepsali njn vodesel Flamini tak ho musi nahradit jinej Francouz
Skvělá posila jsem nadšenej že si nás vybral Welcome Samir
Thank you Jesus
To je hodne sikovnej hrac, ale nevim jestli je to adekvatni nahrada za Hleba, doufam ze Hleb zustane
je to vynikajucej rac Welcome Samir skvela posila
OT:Fanoušci Marseille kupují Drogbu Přestup z Chelsea chtějí uhradit sami fanoušci. Částku asi 22 milionů liber, kterou by posléze nabídli za svého bývalého hráče, vybírají na speciální internetové stránce.Zatím se vybralo asi šest tisíc euro.
Myslim, že Nasri je velká posila pro Arsenal, ale měli by začít shánět nějaký angličany, protože až se zavede pravidlo 6+5, tak Arsenal bude (víte kde)
myslim, že pravidlo 6 + 5 se nezavede jen tak. Je absolutně v rozporu s pracovním trhem v EU. Navíc jsem přesvědčen, že TOP kluby, které mají velkou moc, to nepřipustí. Protože 6 + 5 znamená, že musíte mít minimálně 9 velmi kvalitních hráčů z dané země (pro případ zranění, karty, šetření na LM). A především Premier League by se vrátila o 20 let zpět.
No ale je otázka jestli by to náhodou nebylo dobře
že by se vrátila zpět
Já nevim no. Mě se nelíbí, že se bude diktovat klubům, kolik mají mít hráčů z dané země. Když chce mít Wenger tým plný Francouzů, ať ho má. Když chce mít Scolari tým plný Portugalců, ať ho má. A proč by měl hrát někdo jenom proto, že se v tom státě narodil. Když tam může hrát cizinec, který udělá pro klub, pro fanoušky..atd. mnohem více. Kvalitní hráči si vždycky místo najdou.
Prosim vás už to pravidlo 6+5 nerozvádějte je to pořád to samý řeši se to tady každý týden a každý argumentuje naprosto stejně je to zbytečný ...
pokud hleb neodejde takj ma rosicky konkurenta
hleb uz odesel
zdroj?
kedy ??? kde ???
mě by taky zajímalo...a Rosa by neměl konkurenta......Samir by hrál na středu se Cescem
Jak ti to jen vysvětlit, že Samir nebude hrát s Cescem středa, no uvidíš sám, to bude nejlepší. Btw. podle čeho vždycky děláš ty sestavy, mně to přijde, jako bys naházel ta nejznámější jména dohromady.
myslím,že sis sám odpověděl
jo tak pak zmrdík mi do toho bude kecat...no kdyby si v tý době věděl, že Saša za 2 tejdny pozděki odejde, nikdy bys to nenapsal, co???Já si to budu dělat jak chci a bez rozdílu, jestli mi do toho budeš kecat....nejznámější jména tam neházim ani za velký, hnědý hovno. asi fest ne, když fandim Gunners, tak to všechno dělam špatně, navíc když mi do toho kecáš ty. +Navíc hlavně, že si po odchodu Sašy všude psal, že teď bude hrát na středu se Cescem Rosa nebo Samir...fakt nechápu tě, ty mě třeba taky ne a nikdy si nepadnem, ale je to kvůli tobě.
Já sem na Arsenal zvědavej, zatim žádnej velkej příchod jenom samý odchody, měli by posílit, jinak se můžou s titulem a klidně i s první trojkou, rozloučit. Těšim se hlavně na Tottenham, páč si myslim, že bude hrát hodně vysoko. O titul si to zas rozdá Chelsea s ManU a letos s jejim kádrem ho snad udělá. Bude zajímavý sledovat i Portsmouth s Crouchem v útoku. Hmm bude se asi na co dívat.
Zapoměls na Liverpool ... ten letos vyhraje ! ! ! !
......možná na třetí flek. 1. Chelsea, 2. ManU, 3. Live (Arsenal, Totáč)
lIVERPOOL BUDER RÁD KDYŽ TO DOTÁHNE NA 4. MÍSTO, JSOU TO HOVADA
jdi radši na lost.cz , tam pro tebe budou mít více pochopení
taky si myslim
ake odchody?
...sem to myslel, jako že se mluví spíš jenom o odchodech než příchodech...
je prestupove obdobie,tak co cakas?O nasich hracov je enormny zaujem ako kazde leto
Tottenham vysoko?Ako kazdy rok...
letos pod Ramosem udělaj pěkný místo, uvidíš
Co je to pekne miesto?
vidim to na boj o třetí flek, možná čtvrtý
ale klidně můžou hrát o titul
s tou ich deravou defenzivou?
Boj o titul?Si robis srandu nie?Vsak sa zobudis,ked zacne sezona...kazdy rok maju ambicie a neskor pride realita...
jenomže ten tým čekaj velký změny a bude záležet koho přivede.Ale bez Keana a Berbatova to bude hrozně těžký.Nevěřim že by se dostali do první 4ky i když bych jim to přál
paráda ......snad přišel nahradit Flaminiho, aby neodešel Hleb
Nasri nahradit Flaminiho? DM v životě nehrál.
van der Vaart take ne, a jak to na ME zvládl.
Cože, vždyť tam hrála buď dvojice Engelaar a De Jong nebo jen De Jong, s tím že se stáhnul Sneijder a na křídlo se vysunul buď Robben nebo Persie. Vaart hrál vždy spielmachra. Zkrátka jak Nasri, tak Vaart jsou na DM blbost. V Manchestru na něj moc nehrajete, ale Arsenal jo a dát je tam je nesmysl.
Proti Francii, hral Vaart def. mid. Po poločase šel přece Engelaar dolů, a Robben šel na křídlo.A van der Vaart šel do zadu. Mimochodem ten tah byl dobrý. Ale není to post ani pro jednoho z nich, to je pravda. Ale šlo vidět že by to Rafael zvládl. A jinak Nasri a van der Vaart jsou, nebo mě alespoň přijdou uplně stejní, nebo strašně podobní.
Promiň, ale vůbec nesouhlasím, každý se bavíme úplně o něčem jiném. V tom zápase Vaart samozřejmě nehrál DM, od toho tam je De Jong a to že hrál druhýho střeďáka na tom nic nemění. To máš jako Španělsko, to taky hrálo na dva středy Xavi a Senna, jenže jen Senna je DM. DM jen odebírá míče a předává je krátkými rychlými přihrávkami tvořivějším typům a ty pak rozjíždějí akce. Vaart vezme míč a tvoří, popotáhne ho, vystřelí, ale DM to vážně není, aby stál vzadu a čelil protiútokům. To je u každeé systému 4-3-3, že jen jeden je DM a pak má takovýho parťáka střeďáka třeba Barca Xaviho, Chelsea Essiena či Ballacka, Hamburk Jarolíma, Real Sneijdera, atd. atd. Vaart dokáže hrát jak spielmachra tak střeďáka v tomto systému, ale DM ne a když už, tak jen záskok. V tom systému 4-3-3 se to ještě ztratí, třeba tvůj ManU hraje na dva střeďáky sobě rovné, kde oba mají stejně úkolů dopředu i dozadu, ale Arsenal se svým systémem 4-4-2, kde v diamatové záloze je před tebou Cesc, Rosa a teď asi Nasri, potřebuje klasického DM, který jim jen předá míč, zkusí narážečku a jistí to vzadu. Vaart by prostě na to neměl a mnohem víc by se využil na místě Rosy či Hleba. Nedokážu si představit, že by takhle ta záloha fungovala. A s Nasrim už vůbec ne, toho odfoukne vítr, natož aby odebral míč některým kolohnátům a že jich v PL běhá.
Tak mě to teda přišlo, že hrál víc zezadu,a v druhé půlce Vaart dopředu moc nechodil. Mylsím, tam akorát měl jednu střelu. Ale hrál to opravdu víc zezadu. To si myslím. A Nasri ani van der Vaart nejsou hráči pro DM, to je jasné. Ja to srovnani myslel, že jsou techničtí, jsou leváci, jsou spielmachři, tvořiči hry.
takhle stažený technický tvůrce hry je dobrý příklad třeba Pirlo,ale stejně tam u něj musí být nějaký záložník,který si to za něj odpracuje dozadu(Gatusso,Amrosini,atd.),protože on sám by toho dozadu moc nenahrál,podobně,jako Nasri nwbo VdV na DM
Nasri nie je lavak.
Já vím no. Bohuužel sem se na to podíval, až sem to napsal, tajně sem doufal, že na to nepřijde nikdo
neeee tak to vůbec nemyslim......jenom prostě ho nahradí v záloze a Dm bude hrát víc Cesc
prave ze nasri prisel aby hleb odesel
no von nemusí odcházet nikdo....můžou hrát v poho....Saša,Cesc,Samir,Rosa..s tim, že Cesc se bude víc stahovat
OT: Albert Vicens, Ferran Soriano, Marc Ingla plus dalších pět členů vedení Barcy rezignovalo potom, co odmítl rezignovat na funkci Laporta. No já nevim, tohle se mi nelíbí, zvlášť odstoupení Ingly a Soriana mě mrzí.
Je uvnitř klubu něco hodně shnilýho... Teď jsou v tom Laporta a pár věrnejch sami, ta situace by se měla vyřešit co nejdřív.
Tenhle projekt musí bejt úspěšnej, jinak to bude mít za následky... na to ani radši nechci myslet.
Visca el Barca!
Jeden z nekonečných přestupových příběhů zdárně skončil. Ale nebyl by to Wenger - odešel Francouz, přišel Francouz (i když samozřejmě jinej post). Ještě by to chtělo sehnat nějakýho levnýho Afričana. A hlavně se obloukem vyhnout Angličanům.
Pride Bentley...
Bentley nepřijde po tom, jak se k němu Wenger před lety choval. Navíc plat by v Arsenalu taky neměl nejvyšší. Třetí důvod - není Francouz ani Afričan - do Arsenalu by nezapadl
co kecáš?Asi vis uplny kulovy,to nebylo Wengerem,Bentley se v ty dobe nemohl presadit pres Pirese a Ljunberga tak hned utekl.Kdyby byl byval pockal tak by mu Wenger sanci dal.Nevim co to tu kecas ze se k nemu boss choval spatne
parada...arsenal je muj sen
Mal si este ostat v Marseille!
Hm, jenom 14 milionů?
ty voe, to je hrac s velkym h
Cool jmeno....uz vidim jak komentatori na prime váálííí: NASER SI s obranou hradbou neporadil... (pro mene chapave: Nasri si s obranou hradbou neporadil).
jo jo, už se těším na Toreše, Kauta, Nasersiho, ....
Božan
tak wenger nejdriv prohlasi ze arsenal si nemuze dovolit utracet tolik penez protoze jeste 17 let musi splacet emirat stadium (coz dela kazdej rok 24 mil. liber) a ze teda musi kupovat sice mlady hrace ale levny. no a potom takovadle zprava - hrac za 14 mil. liber. navic cizinec. kdyby se arsenal radsi zameril na vlastni odchovance udelal by mnohem lip. pritom arsenal byl jeste nedavno muzstvo plny anglicanu - Seamen, Adams, Wright...
Ono to asi nebude tak jednoduchý jejich akademie by se dala řadit mezi ty lepší, ale když prostě nemáš nějakej megatalent tak s tím nic nenaděláš. Hodně se čekalo od Hoyta, ale ten se nakonec nechyt. A to byl talent. Jeho brácha je eště větší talent, ale kdo ví zda se dokáže prosadit. Pak tam sou hráči jako Gibbs nebo Lansbury, taky velký naděje, ale kdo ví kam to dotáhnou.
Nicméně se není co divit. Kromě nich sou v tý jejich akademii hráči jako Traoré, Merida nebo Nordtveit což sou taky docela slušný hráči na to, že jim je kolem 18ti. A navíc kam potom s nima, když máš v áčku eště větší naděje jako Walcott, Vela, popřípadě už zkušený "mladíky" jako Clichy, Sagna, atd.
Takže já myslím, že Arsenal se na mládí zaměřuje až moc, stejně tak na vlastní odchovance, ale když prostě angličan není tak dobrej jako cizinec komu bys dal přednost?
To je blbost. Vždyť se všude psalo, že jen samotný Emirate Stadium vydělává 80mil liber - teď nevím, zda to náhodou nebylo jen čistě ze vstupného, což by bylo ještě víc v rozporu s tím, co se tvrdí o Wengerových splátkách.
supr aspon ho víc uvidím na francouzkou ligu jsem neměl tolik času
nasri se bude arsenalu hodit!!! www.fc-liverpool.estranky.cz
Takže příchody Nasri, Ramsey, někdo z juniorky….opět nikdo zkušený, dokonce ani nějaký kvalitní obránce…
Odchody. Hleb, Flamini, Gilberto, možná Adebayor……
Wenger je nepoučitelný. Základ kvalitní, náhradníci nezkušení. Jak se zraní víc hráčů, opět bude mít problémy. Veškeré šance na úspěch zřejmě Arsenal znovu ztratí na jaře, kdy budou opory unavené a nebude je mít, kdo nahradit.
duben 2009: Wenger: Získat titul už bude velmi těžké. Máme mnoho zraněných hráčů. Náhradníkům ale nelze nic vytknout. Zlepšují se a příští sezonu budeme opět silnější. Jen nechápu, jak mohl pan rozhodčí písknout penaltu v takovém zápase. Všichno jde proti Arsenalu.
červen 2009: Nejmenovaná opora Arsenalu: v Londýně se mi nelíbí, pořád tady prší. Hrát v Itálii, byl vždycky můj sen.
Druhý nejmenovaný hráč: Za ty peníze co dostávám, nemá cenu běhat. Barca mi nabídla 3x více. Pokud nedostanu přidáno, musím odejít. Navíc Barcelona je klub mého srdce.
Červenec 2009. Příchod 2 talentů. Minimálně 1 Francouz. Ti svorně řeknou. Hrát za Arsenal je čest…..
A roky frčej dál.
ještě ten Amaury Bischoff z Werderu,nebo jak se to píše
Souhlas, tohle se mi vůbec nelíbí, zachvilku co má ruce a nohy uteče a zbyde tam jen juniorka.
Za 17 let uz si na to ani nevzpomenes.
Nasri je kvalitní hráč, to se musí nechat. Chtělo by to ale koupit ještě po jednom hráči, do každé řady na střed.
Pokud neodejde Hleb, tak bych kádr uzavřel a nikoho už nepřiváděl. Pokud ale odejde, je na místě uvažovat hledat podobného hráče, protože Nasri přišel možná jako náhrada, ale ještě jeden kvalitní hráč na jeho místo by měl přijít, protože když se Rosa zraní, tak napravo bude hrát zase Eboue
Ježiš, snad ne Eboue...já doufám že už tam konečně začně stavě Walcotta, Eboue se mi minulý rok vůbec nelíbil.
Ja bych se pokusil privest Quaresmu nebo nekoho podobnyho. Je to typ co nam chybi. Umi hrat tymove ale umi i dobre individualne, nekdy mi v nasi hre chybi moment prekvapeni v podobe solovani nebo nejake nepredvidatelne akce- a to prave Quaresma splnuje- bohuzel je to asi nerealny vzhledem k cene a nejspis i hracovum pozadavkum
Me se libi, jak fanousci Arsenalu by chteli vsechny Quaresmy, Akinfejevy, Arsaviny
Arsavina bych nechtel, podle me neni zas tak dobrej. Ja mam jen jednu otazku: fanousci jakyho tymu by nechteli videt Quaresmu v jejich klubovych barvach?
Neni jich malo, zas takova hvezda to neni. Ale jde mi o to, ze tyhle hrace muze mit Arsenal leda tak ve snu, kdyz nema ani penize na to, aby zvedl plat klicovym hracum.
Precti si jeste jednou co sem psal a pak na me reaguj
Ale stejne si nemyslim, ze by byl to pravy orechovy, nemyslim si, ze by Wenger najednou zacal hrat na kridla. Od toho ma krajni beky a Quaresmy by byla na stridacku zase skoda.
Quaresma by nemusel bejt cistokrevnej kridelnik, ja osobne bych mu dal volnejsi pozici neco jako mel minulou sezonu Ronaldo v ManUtd
To by se mozna dalo, otazka je, jestli by to melo smysl, protoze podle statistik Quaresma moc produktivni neni ani v nic moc portugalske lize. I kdyz nekdo, kdo si umi povodit mic, by se vam o odchodu Hleba hodil.
Tak to treba Ronaldo pred minulou sezonou taky nebyl pokud se nepletu. Hlavni je ze Quaresma umi dobry centry i prijmaky, umi zamotat souperovi hlavu a to Arsenalu chybi. Urcite by to byla posila a zvysila by se konkurence , protoze v Arsenalu je malo hracu
Konkurence by se urcite zvysila. Ja si ale spis myslim, ze kdyby uz byly ty penize, tak lepsi investice by byla do poradnyho cistokrevnyho utocnika schopnyho promenovat vetsinu sanci. Vy jich nemate vubec malo, problem neni az tak v jejich vytvoreni jako spis v jejich vyuziti.
Centry, pasy , přímaky umí i Bentley a je o půlku levnější
pšššt,takhle bude moct jít nerušeně k nám,zatímco oni si posvítí na Quaresmu
To byl ode mě záměr . Oni sledují Quaresmu a ja udělal rozruch z odchovancem Bentleym a oni jsou tím zaslepeni a mi krásně přetahujem Downinga z Youngem
ještě taky Milner nebo McGeady by ušli
Jo a ti by mozná byli i reálnější každopádně můj sen je Young
1. Young 2. Bentley 3. Downing 4-5. Milner,McGeady každokápně každý by byl vynikající,aspoň bysme se mohli zbyvit utopeného maloudy,který by jinde mohl nalézt novou mízu a my bysme opět hráli v 11,oproti velké části minulé sezóny,když zrovna Malouda špatně vztal levou nohou a přitom jsem byl po anglickém Superpoháru ohledně Maloudy hodně optimistickej
Pro mě je to asi takhle 1) Young 2) Downing 3) McGeady 4) Bentley 5) Milner
Pro scumy z Chelsea fans by to asi takhle 1) Robinho 2) Ribéry 3) Schweinsteiger 4) Ronaldinho
Tak zatím to vypadá že budem hrát pořád v 10 protože Scolari z Drogbou počítá (doufám že to bude jinej Drogba než v sezoně 2007/2008 ale nevěřím tomu) . Bentley mi zapadá spíš do rozestavení 4-4-2 ....
hele,nepleť si Drogbu a Drogbu,minulou sezónu hrál jak šašek,protože mezi ním a zálohou zela 30M mezera o obránci to na něj buďto nakopli,s čímž si většinou 2 obránci u něj těsně uřádující poradili,o tom,že dorgba většinou končil na zadku ani nemluvim anebo to záložníci zkoušeli pomalou,rozvážnou kombinací,že by se stihl vrátit i Ronaldo notnou chvíli válející se po neodpískaném zákroku
v tom bych viděl přínos Deca,jelikož s ním by se měla komunikace mezi zálohou a útokem o dost zlepšit,nehledě na to,že sestém 4-3-3 má Scolari velmi dobře zažitý,takže i on sám nejspíše pomůže tam,kde byly v poslední době problémy
Toho bych chtel jeste vic, je to odchovanec a jeste k tomu anglican. Ale nevim jestli by se chtel vracet, zalezi na tom jestli ma Wenger zajem a jaky maji spolu vztah
Třeba já bych ho do AC nechtěl
treba ja tyhle Portugalsky hrace moc nemusim typy ronalda,quaresmy nebo naniho.Jednou sem videl hrat naniho v nejakym mači a on proste neumi nahrat.Do naseho stylu hry se tydle portugalsky simulanti a solisti fakt nehodej.Nase hra je zalozena na prihravkach
Jen pro tvou informaci.. nani je snad jedinej, kdo umí centrovat z United :-))
Nesmej se mu, je to odbornik, pise dokonce clanky na nejvetsi ceske fan strance Manchesteru v CR.
za to ty pises svoji mame na ... ahoj, aby si te nekdy vsimla, kdyz porad pracuje..
Mindracku.
A co Hargreaves?Má nejlepší techniku kopů z United tak z přímáků umí nacentrovat ne?
Scholes,Anderson,Evra...
Giggs....i ten Brown
Carrick, i kdyz oni by se dali rict vesmes vsichni. Problem neni v tom, ze by centrovat neumeli, ale ze nemaji komu, a tak to ani nedelaji.
Brown??? Delas si srandu, krome finale hovno
Právě proto.
Ano je jich mnoho(Giggs...)
dalsi odbornik z radu SCUM-akov ????
Aršavin ani Akifejev by mi nevadili, ale to by Aršavin musel přestoupit v zimě a Akifejev tak před 5ti lety
Já bych Quaresmu nechtěl v týmu ani zadarmo, šampóna jednoho. Naštěstí je předraženej a nikdy do Arsenalu nepůjde
Hele, jestli mu závidíš, tak to tě chápu :-)) Nikdy asi nedosáhneš jeho vzhledu, ale to je život chlapče :-)) Quaresma je jeden z nejlepších nahrávačů, jaký na světě jsou.. To, že s křídla nedává góly nevadí, na to jsou tu jiní... On umí projít přes hráče a umí svou šajtlí neskutečně nahrát do vyložené šance :-)) Své názory, které si vypudil ze sebe, když jsi se díval do zrdcadla si nech pro maminku...
A umi to i proti kvalitnimu souperi?
Ano, ovšem to by potřeboval kvalitní podporu spoluhráčů, která mu v klubu jako je Porto často nedochází...
V Barcelone sice moc nehral, ale kvalitni podporu spoluhracu tam urcite mel. V LM se mi vubec nelibi, proti Chelsea si ani neskrtnul. Je to strasne zmedializovany hrac, presne kvuli tem "efektivnim" sajtlim a patickam.
Proti Chelsea nic nehrál? Dovol mi se zasmát... Nedal náhodou jedinej gól? Netrefil tou šajtlí břevno ?? Diarra měl z něj noční můru a Essien ho musel sundat... V Barceloňe prožil nešťastnou ást kariéry :-)) Srovnávej ho třebas s příběhem Bentleyho, mě je to jedno :-)) Hodili ho do velkoklubu příliš brzo :-)) Ještě něco chytrého mi chceš poskytnout?? Raději už neodpovídej :-))
Dovol se zasmat ty me, gol sice dal, ale na nem nic svetobornyho nebylo a byl predevsim diky kvalitni prihravce, nikoliv diky nejakymu Quaresmovo individualnimu vykonu. Jinak byl predevsim videt, jak se pusti zbytecne do dvou hracu a ztraci mice. Diarra z nej nocni muru nemel a Essien na nej hral tak, jak by na nej v anglickej lize hrali vsichni obranci. Po pul roce by se vratil zpatky domu a byl by rad, ze je rad. Ta zhnusenost z nej uplne vyzarovala. :-))
Diarra měl bobky, protože ho ubránit nemohl... Jesle sjou toho důkazem... A Essien předvedl brutální zákrok, ne anglický důrazný, ale to ty nechápeš... Předpokládám, že jsi scum, protože nemáš mozek... a jinak zaprvé Ta zhnusenost vyjadřuje z tvého ksichtu, protože meleš absolutní hovna, takže už to nemá smysl dál rozebírat, když to nechápeš. Zadruhé ta zhnusenost jde z mého ksichtu, že musím ty tvé zívistivé kecy poslouchat... Ale nějak si musíš vylejt nervy, když maminka není celej den doma, protože ..... (pracuje)....
Hele, pěknej kolovrátek se z tebe vyklubal, co ještě napíšeš o cizím vzhledu a mamince? Takhle arogatního člověka jsem to ještě neviděl.
To neni arogantnost, ale stupidita. Jestli už nemá arguemnty, a odmítá se s tebou bavit, prtz maminka pracuje To je abnormální blbec.
To bylo na mne, ale jinak naprosty souhlas. Pokud se sejde povysenost a inteligence, tak to je arogance. U nej bohuzel chybi druha vlastnost, tak se tady jenom ztrapnuje.
Tak arogantní podle mého, muže byt člověk, který něco dokázal, a ma na to pravo, a má svou hrdost. Ale tenhle člověk nic nedokázal, navíc ta inteligence zjevně chybí.
Jesle jsou toho dukazem. Sasku. Jde o to, ze v Anglii by si s nim nikdo servitky nedelal, ale ja jsem scum, takze te necham zit v zaslepenosti. Quaresmovi rozhodne nemam co zavidet, to je stupidni argument, ktery pouzivaji akorat troubove. Poznamky o me a tobe si nech pro sebe, na tyhle vylevy tady neni nikdo zvedavej. Tohle video by mohli davat do encyklopedii jako vyklad slova zhnusenost nebo otravenost. http://youtube.com/watch?v=94Wq_XPU-Os :-))
Ty krávo, to je moc to video. Já myslel, že je to parodie na jeho výkon, ale ono to má být to nejlepší co na hřišti předvedl Jen máchal rukama, k jeho zastavení stačilo, aby se Diarra zastavil a on do něj vrazil, spadl a svíjel se. K tom,u zákroku Essiena, nevidím na něm nic špatného, vzal míč, Quaresma nadskočil, pískal bych normálně aut pro Porto. Nejvíc jsou ty jeho kličky, ze kterých fandové uchcávaj, ale vždy vedly jen do autu nebo někam úplně mimo, bráníc hráči Chelsea ho vždy měli. Jestli tohle je světový hráč, tak to jsem asi blázen. To samé proti Liverpoolu, tam byl taky jalový. Jen mě to utvrdilo, že to není hráč pro Arsenal.
Presne, tohle je minimalne na stejny urovni. http://youtube.com/watch?v=whWkIAT1dSU
http://youtube.com/watch?v=QG5BBgwb2Uk Tady určitě nepřihrál na vítězný gól... Ježiš aháááá ja jsem hlupák, já jsem zapoměl, že Brazílie, sedminásobný mistr světa je špatný tým....
Prihravka pekna. Pruniky z pohledu cloveka, ktery fotbalu moc nerozumi, jsou urcite pekny taky, ale ja hodnotim prinos pro tym. Kdyz se budes koukat poradne, tak zjistis, ze vetsina tech jeho pruniku konci bud ztracenim mice, spatnou strelou, centrem v rukou brankare nebo zahadne ustrihlym v pulce letu, pripadne faulem, ktery je ovsem ve velke vzdalenosti od branky. Tezko me takovejhle blaf presvedci.
Přínos pro tým, to se mu ani nesnaž vysvětlit. Je dobře vidět, kde většina jeho akcí skončí. V tom videu s Liverpoolem to bylo dobře vidět, zpracoval vysoký míč patou pro spoluhráče, samozřejmě nepřesně a založil protiútok. Kdyby přihrál klasicky nohou, taky by to dal spoluhráči přímo do nohy. V Barceloně udělali dobře, že se ho zbavili a použli na protiúčet za Deca.
Zajímavý, že u obou videí je podobná "gangsta music"
Ja sice mám Quaresmu rád a líbí se mi jeho herní projev ale zas tak zahledený do něj nejsem . Do video je cool . Se tam pořád akorát rozčiluje že mu rozhodčí nepískně každý dotik vůči jeho osobě . Diarry na něj hrál osobku a jak vidno Quaresma z toho nebyl zrovna nadšený . To video šlo hned do oblíbených
Ale co to meleš? Porto hraje hlavně na něj. Si asi Porto nikdy hrát enviděl.
Šampón je ten, kdo dbá na vzhled víc, než na rozvoj své osobnosti a zakrývá svým dokonalým vzhledem své necnosti. Narážka na můj vzhled je velmi chabá, nesoudím lidi podle vzhledu. Sám sobě se líbím jaký jsem a nevidím nějaký důvod, proč bych měl někomu závidět vzhled nebo peníze. Ale časem pochopíš, na čem záleží a na čem ne. K tomu Quaresmovi, vůbec to není nějaký dokonalý nahrávač, od toho mají v týmu Lucha Gonzálese, ten je ten myslitel. Quaresma je v týmu od toho, aby nacetroval nebo vstřelil gól. Z týho jeho šajtle úplně uchcáváš, jenže ono je úplně jedno, jak nahraješ, ale jak přesně nahraješ. Projít přes protihráče zase umí jen u lajny a proti slabším soupeřům, proti silnějším je marný jako C.Ronaldo. Ten tvůj Quaresma, tvůj polobůh, nehrál ani v základu Portugalců, dokonce i Nani měl přednost při střídání. Arsenal nepotřebuje sobecké netýmové hráče, kteří máchaj nesmyslně nožičkama u lajny nebo vodí zbytečně dlouho míč, radši horší hráče, co hrají pro tým. To víš, někdo si musí koupit hráče za 40mega, aby přešel přes obránce, někdo koupí hráče za 5 a barazí si se spoluhráčem a je tam kde ten za 50
Hele, k tomu, co píše je netřeba se vyjdřovat :-)) Zhlédnout video na Youtube umí i 4leté děcko, ale nebudu se s teobu hádat, protože mám lepší věci na práci, než se starat o chlapa, který řekne, že C.Ronadlo se nedokáže prosazovat proti velkým klubům stejně jako Quaresma... Hele nebyl to náhodou ten Ronaldo co dal branku Vám, Chelsea ve finále, Liverpoolu v lize a tak bych mohl pokračovat dlouze... Asi ne, že? Hlavně nezapomeň na dalších 200 řádků napsat , že dostal kvalitní přihrávku :-)) Hele tihle hráči mají svou kvalitu v tom, že i když celý zápas nejsou příliš akitvní, tak si dokáží vypracovat alespooň jendu akci v zápase, kterou využijí... To výše zmíněné patří i pro Quaresmu... Ale to ty nepochopíš, protože vy v Análu v tom McDonadlu hrajete házenou a né fotbal, takže raději přemýšlejte nad nabídkou za Filipa Jíchu :-))Nepotřebujete hráče, kteří hrají pro sebe :-D Hele, slyšel jsem, že v Arsenalu hraje Adebayor a Hleb ... Omg, chlapče tím, že napíše 20 řádků, nejsi mistr :-)) 20 řádků o absolutním hovně je ale úctihodné :-)) Nepiš a dále se nestrapňuj, prosím :-D:-))
Ty smajlíky dole nejsou náhodou....
Dobře, už se nebudu dále "strapňovat", mimochodem, malá násobilka se učí ve třetí třídě, takže bys těch 16řádků ještě mohl spočítat, ale s/z se bere až v sedmé, takže to tě omlouvá.
:-D Jsi vtipný jak sněhulák v létě... Zapoměl cca, to je přibližně :-)) Ale to ty znáš pod významem zkraty více slov, tedy :Chci cucat Arseneho .....
Ja bych jenom doplnil, ze tady nejsou uplni blbci jako u vas na manutd.cz, a tudiz ti ty tvoje radoby stery, kterymi shazujes jenom sam sebe, moc lidi zrat nebude.
Inteligent se objevil :-)) Reagovat na webu, kde polovina lidí nepřesáhla věku 11 let je zbytečný :-) škofda, že i zde se ozývají děti :-))
Pokud maji znalosti a umi argumentovat, coz tobe moc nejde, v zadnym pripade proti nim nic nemam. Kolikrat je s nimi lepsi diskuze nez s radoby arogantnimi dospelaky.
ty jsi normální idiot
Viac menej s tebou suhlasim, aj ja mam dost v zuboch tych Abramovicovskych fanusikov Chelsea ktorych je tu plna prdel ako sa zhadzuju tymi antiRonaldovskimi prispevkami (a teda aj antiQuaresmovskimi lebo su to podobni hraci). Tiez si to neviem inak vysvetlit len totalnou demenciou alebo zavistou. Je totizto ine ked niekto napise par krat ze Ronalda nemusi, viac mu sedia iny hraci ale uznava jeho kvality (ktore nesporne ma) a ked niekto pomaly v kazdom clanku zhadzuje hracov ktori patria k najlepsim na svete a to nielen podla fanusikov ich klubov, ale podla vacsiny ludi co futbal aspon trochu sleduju.
Tie nezmyselne argumenty typu ze nic neukazali v rozhodujucich zapasoch... no nebol to nahodou Ronaldo ktory dal gol Chelsea vo finale LM, mozno najdolezitejsom zapase celej sezony pre ManU, nebol to nahodou Ronaldo ktory na ME spolu s Decom bol najlepsim hracom Portugalska, dal gol Liverpoolu a mohol by som pokracovat dalej. To iste plati aj pre Quaresmu, vzdy odviedol vynikajuci vykon, a to ze niekto sem tam strati loptu nieje vobec znamka ze to je zly futbalista
ALe vy loozri to asi nikdy nepochopite, chodte si dalej fandit tej vasej mafianskej skorumpovanej Chelsea a pockajte si na dalsi neuspesny rok, aby ste tu potom mohli zase vyplakavat a nadavat niekomu kto vas zostreli ze je krypel
kdybych chtěl nadávát na to,co nám prohrálo LM,tak nadávám na Lamparda a Terryho,že nedali,protože oni by tomu tvému MU podepsali ortel,Ronaldo dal gól,supr,ale pak zmizel,takže ten mi byl ten zápas naprosto ukradenej,o tom,že neproměnil penaltu jindy na penalty děravému Čechu ani nemluvím jinak je ale Ronaldo dobrý fotbalista,abych tě uspokojil
Jen drobny detail, pletes si pojmy metrosexual a sampon ... Kazdopadne i ty v necem pravdu nemas, i kdyz o Strapnovani bych zrovna nemluvil. Zalezi jen na tom, jestli v te uvaze o hracich za 40Mega narazis na MU a Ronalda, pokud ne, tak nevadi, aspon se ucastnim a pokud ano, tak se musim branit. Ponevadz ten Ronaldo stal "jen" 12.24 Mega £, coz je celkem bezna prestupni castka, napriklad jako nyni u toho Nasriho. Ze ma cenu nyni 50Mega nic nemeni, MU nekupuje bezhlave hrace za 40Mega, Ferdinand a Rooney ty ohromne ceny meli, jsou to momentalne nasi tahouni, navic tam byla pridana hodnota za narodnost a potencial ... a s Quaresmou nejde nez souhlasit, to je nechutne preceneny a zmedalizovany hrac, stacilo par golu vnejsim nartem a uz je z nej nejvetsi talent sveta, to same Akinfeev - stacilo dostat zaklad v 17ti, parkrat predvest vykon a uz je z nej golman na urovni Buffona a co se Naniho tyce, to je neco jineho, skromny a podcenujici se hrac ve skrytu "hvezd" na ktereho nadava i velevazeny Arnesen a pak jen zira jakyho hrace Mourinhovi zakazal:-)) nakonec z nich bude nejlepsi, ackoliv staci, ze je z nich pro me osobne nejsympatictejsi...
a prestupni stragedie Wengera je take jakakoliv, jen ne spravna, ono lepsi koupit hrace za 15Mega nez vyplenit rezervy Spanelska a pak se radovat z toho, ze Vela, Merida a Fabregas se chytnou, kdyz dalsich 20 hracu slo do prdele:-)...
Walcott
Já bych koupil Quaresmu, nebo McGeadyho... Nevadil by ani nějaký gólman, který by byl opravdovou NO.1, protože Almuniovi příliš nevěřím... Jinak tým už by byl dokonalý... Hlavně ať zůstane Adebayor :-))
Viděli jste hrát Dianého z PSG? Podle mě by do arsenalu zapad místo Eboueho - paráda. Navíc je to afričan pro Wengera jak dělaný :)
"pro Wengera jak dělaný" prosím?
to je totálně zbytečný.....křídla do záloh nepotřebujem..Rosa,Saša,teď i Samir,Theo a klidně i Persil
geniální.
Novy Zidane v Arsenalu...doufam, ze da zapomenout na Hleba, ktery miri do Barky..
Jj Nasri je vazne extra třída!!! Honde dobrej kup pro GUnners!!
gdo to smazal???
no vlastně ňyc, dobrí...
100.
Ne, ne.
http://img252.imageshack.us/img252/9232/m188a59c6a0e3acf77a1b54sf2.gif
14 mil. eur = cca 10 mil. liber?????
Počítal jsem to trojčlenkou dle aktuálních kurzů a vyšlo mi cca 11,2 mil.liber
za to by byl vagón plný hlemýžďů....
Nebo půl vagónu těch nejlepších žabích stehýnek.
je-li to vůbec možné......hm JELITO
Skvěle....Homer Forever
přesně tak
Výborně Arsenal!!!!! dobrá posila ještě udržet Adebayora a bude to ok
a toto individum prý fandí Čukotce..... ....fakt dobrý scum.....takový komplexní....
si ho s někým pleteš,ten měl nick myslím jen Cesc...
Já myslím, že je to on
jj , je to on
Náhradu za Hleba máte,chtělo by to nějakýho kvalitního DM místo Flaminiho ale na toho nejsou prachy třeba Senna
ty sa vyznas vo financnej situacii Arsenalu
Zatím nemaj,byl o tom i článek tu když prodaj Hleba a Adebayora tak prachy samozřejmě budou
Sakra nejak sem si posledni dobou oblibil Arsenal ...i mu docela uz fandim
Jak můžeš fandit Arsenal s touhle přezdívkou
klid...zacal mi byt proste sympaticky ale Manchester bude navzdy nej a ty mas jako jen jednoho oblibeneho hrace(CR7)? nebo co kdyz mas takovou prezdivku
Já navždy fandím Manchesteru United s Ronaldem bylo kdysi občasné okouzlení jeho výkony
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele