Argentince by rád vedl Maradona, favoritem je ale Batista
Argentina hledá nového trenéra pro svůj národní tým a do výběrového řízení se přihlásila i jedna velká postava tamní kopané. Kormidla jihoamerické země by se rád ujal legendární Diego Armando Maradona...
"Byl bych opravdu potěšen, a kdo také ne, kdybych trénoval národní tým. Jsem ochoten a reprezentaci jsem plně k dispozici," vzkázal Maradona.
Argentinskou reprezentaci ještě na začátku tohoto týdne vedl Alfio Basile, týmu se ale příliš nedařilo a vše vyvrcholilo porážkou v Chile, po níž Basile na svou funkci rezignoval. "Překvapilo mě to a mrzí mě to. Myslím si, že situace se dala otočit. Jednou dosáhnete chvíle, kdy nepřicházejí výsledky a sebevědomí vám klesne. To v tomto případě znamená, že tým přichází o nejsilnější stránky - rychlé narážečky a užívání si hry," řekl dále Maradona.
Argentina nyní vybírá mezi několika kandidáty a Maradonovo zvolení je hodně nepravděpodobné. V úvahu přicházejí Miguel Angel Russo, Diego Simeone a Carlos Bianchi, největším favoritem ovšem je Sergio Batista, jehož asistentem by se poté s velkou pravděpodobností stal Jose Luis Brown. "Batista a Brown mají více zkušeností než já," přiznává Maradona.
"Byl bych opravdu potěšen, a kdo také ne, kdybych trénoval národní tým. Jsem ochoten a reprezentaci jsem plně k dispozici," vzkázal Maradona.
Argentinskou reprezentaci ještě na začátku tohoto týdne vedl Alfio Basile, týmu se ale příliš nedařilo a vše vyvrcholilo porážkou v Chile, po níž Basile na svou funkci rezignoval. "Překvapilo mě to a mrzí mě to. Myslím si, že situace se dala otočit. Jednou dosáhnete chvíle, kdy nepřicházejí výsledky a sebevědomí vám klesne. To v tomto případě znamená, že tým přichází o nejsilnější stránky - rychlé narážečky a užívání si hry," řekl dále Maradona.
Argentina nyní vybírá mezi několika kandidáty a Maradonovo zvolení je hodně nepravděpodobné. V úvahu přicházejí Miguel Angel Russo, Diego Simeone a Carlos Bianchi, největším favoritem ovšem je Sergio Batista, jehož asistentem by se poté s velkou pravděpodobností stal Jose Luis Brown. "Batista a Brown mají více zkušeností než já," přiznává Maradona.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Maradona o rezignaci neuvažoval
14.11.2008, 11:32
Mascherano bude kapitánem argentinské reprezentace
10.11.2008, 21:37
Maradona byl oficiálně jmenován koučem Argentiny
05.11.2008, 08:44
Argentinu povede národní legenda Maradona
28.10.2008, 22:45
Valdano varoval Argentinu před Maradonou
22.10.2008, 15:56
Argentince už nepovede Alfio Basile
17.10.2008, 08:45
Komentáře (209)
Přidat komentářMaradonu jako trenéra si tedy nedovedu představit.
Ale bylo by to zajímave
já taky ne, ale bylo by to zajímavé. Těšil bych se na každý zápas...
to máš úplnou pravdu
Tak to by bylo bezvadný, bohužel se obávám, že se toho nikdy nedočkám
nikdy nerikej nikdy.....
hm, to je stejná absurdita jako by byl Bush nominován na Nobelovu cenu míru....
George Bush dnes oficialne oznamil ze bude chtit pristi rok ziskat nobelovu ceni miru!
Někteří lidé díky svým krokům zkrátka nejsou oblíbení, štěstí je, že ne všichni hledí na to, co si o nich myslí veřejnost a dělají nepopulární, avšak mnohdy nutná rozhodnutí.
"nutná rozhodnutí"
A to v suvislosti s Bushom znamena co ?
Například všechny ty bezpečnostní zákony, na které teď lidi nadávají, že to je jak v policejním státě apod...nebo Afghánistán
Afghánistán Myslis to doplnovanie zasob ropy, podobne ako v Iraku ?
anebo myslí to jeho humanitární rozbombardování půlky světa
Vidím, že to je zažitý názor. Ne, myslím Taliban a jeho otevřenou podporu Al Kajdě.
A co je Bushovi do Talibanu?
A co je Bushovi do Al Kajdy, ne?
Další z těch, co si myslí, že za 11. září můžou teroristé?
A jéje, takže co mi povíš? WTC 7 demolice, Pentagon raketa, trosky letu 93 V Pennsylvánii nenalezeny, nebo to, že let. kerosín prostě nemohl zapříčinit kolaps pilířů ve dvojčatech?
A co mi povíš ty, proč 75 % Američanů nevěří oficiální verzi, proč nikdo z pověřených není schopný vysvětlit, co se stalo a jelikož o tom víš, mohl bys mi vysvětlit, jak je možné, že se ty trosky nenašly, proč se neodtajní záběry z 30 kamer u Pentagonu atd.?
http://www.youtube.com/user/RKOwens4 tady to je velmi pěkně vysvětleno
Takže pilot, který neuměl letat na malých letadlech dokázal udělat manévr, se kterým by měl problém i zkušený pilot boeingu a místa nárazu křídel jsou kde a proč ta díra v Penthagonu je tak malá a proč neukáží i záběry z ostatních kamer a proč očitý svědci tvrdí, že tam žádné etadlo nenarazilo?
Očití svědci?? Myslíš to, jak Avery úplně vytrhl z kontextu a překroutil prohlášení dvou lidí? Dalších 141 vidělo něco jiného. A vůbec podívej se na to, k tomu Pentagonu je tam toho spousta...
141 vidělo letadlo...
Leggos musis pochopit, ze v soucasne dobe je proste IN byt antiamerican se vsim vsudy
uff, konečně nějaká podpora
Já ty vida znám. A proč televizní komentátro říká u Pensylvanii, že tam žádné velké trosky nejsou? A proč WTC padá rychlostí volného pádu atd? A proč Američané hromadně protestují. Mě či nás oklamat můžou, ale těžko obelstíš lidi, kteří tam u toho byly, sledovali, co se děje poté, jakým způsobem to bylo vyšetřováno atd.
Když takhle odpovídáš, tak evidentně neznáš.
Ano mas pravdu, ono se vyrobilo Bushovi letadlo na dalkove ovaldani a Bush si sel hrat na balkon a pak mu nekde zmizelo tak se ho snazil naridt zpatky, ale je to takovej blb , ze proste trefil Pentagon, tak se nastval a vyrobil si rovnou dve! Jenze je to takovej dement ze i z tema nekde narazil A jelikoz byly na dvojcatech , tak jak je sundat? Tak se rozhodl , ze nahoru nepoleze, dal pod budovy par bomb a cekal nez ty budovy spadnou aby si mohl dojit pro ty letadylka
A tvrdím to někde?
A proc neveris me teorii? Vzdyt oficialni nelze potvrdit
nechápu...
A co nechapes ?
Nejsmutnější je, když někdo ze sebe udělá vola tím, že skočí na ty bláboly jistých jedinců, kteří to využívají pouze k zisku rychlých peněz, jelikož i jim je jasné, že jsou mimo.
A co nam povies na udajne zbrane hromadneho nicenia v Iraku(nasli tam velke prd) ?
Ale zase tam našli ropu
Ktorej vrty kontroluju dodnes.
Já neříkám, že někteří lidé z Langley nejsou svině. Nicméně mluvilo se dost o tom, že to stačili vyvézt kamsi do Sýrie, ale co je na tom pravdy nevím a myslím, že nikdo z nás.
Ked uz poosocuju Irak pred celym svetom argumentujuc zbranami hromadneho nicenia ocakavajuc moralnu i vojensku podporu, tak by som ocakaval, ze ten dokaz budu mat vopred. Nakoniec tam nasli velke prd a len naivka si moze mysliet, ze viac ako 400 miliard USD investovali do mierovej misie.
Len naivka si očekával, že zbraně hromadného ničení byly jediným a hlavním motivem.
Tym bola ropa.
TAk proč píšeš, že bys očekával, že budou mtí důkaz o zbraních dopředu? Nehledě na to, že s tou ropou to rozhodně není tak jasné, pokud se vzem v úvahu obrovské finanční prostředky, které se do akcí Iráku vrazily.
Dokazy nemali a ani nemaju, tak je z toho len odporne klamstvo a osocovanie. Minimalne tym je podla mna USA vinne.
Podla mojich informacii obsadenie ropnych vrtov a veci s tym spojenych bol jeden z prvotnych cielom, ktore vo svojich mierovych misiach vykonali a kontroluju ich az dodnes. Tym sa dovody "mierovej" misie za 400 miliard USD viacmenej vysvetluju.
Tak jestl ije to dle tvých infromací, tak to potom jo. Neheldě na to, že si to představuješ jak hurvínek válku (doslova ), američané vynaloží 400 miliard usd pouze kvůli ropě, kterou ani nemůžou stoprocentně ovládat.
Ine informacie alebo vysvetlenie ropy podlozene aspon nejakym clankom a hlavne osocovania si nam zatial ani ty nedal. Bavit sa o hurvinkoch nemam zaujem.
A jaký článek by sis představoval? Článe kej jen názor jiných, většinou založený na tom, aby byl co nejčtenější, takže věřím, ež antiamerických bych našel nejvíce, obávám se však, že to nic neodkazuje. Na nějaké rádoby odborné články si sázej ty, pak si můžete s Jakubem podat ruce.
"kterou ani nemůžou stoprocentně ovláda"
Aspon clanok podavajuci informaciu o tejto vete, aby som si mohol vytvorit mienku, ako "rádoby odborné články" su tie tvoje zdroje informacie, ci odkial to mas.
Tohle je logické uvažování a znalost toho, jak věci fungují. To, ež ted spravují Irák, nemůžez namenat, že je najendou všechan ropa jejich a postupně si ji snad poodváží do USA, tak to nefugnuje. Věřím, že nyní mají k té ropě určitě lepší pozici a podobně, ale myslet si, že ted je všechna jejich, to je prostě blbost a pokud na to potřebuejš lčánek, tak je mi tě líto.
Slovo "všechna" som ja v mojej idee nepouzil.
"Věřím, že nyní mají k té ropě určitě lepší pozici a podobně"...na tom sa kazdopadne zhodneme.
Hurvinek, "tak je mi tě líto"... ocakaval som clanok, ale tak nic, no.
Slovo všechan jsi nepoužil, ale "stoprocentní využití" jsi potřeboval ocitovat. Loficky by ti mělo dojít, že pokdu neovládá všechnu ropu, nemůže se jedat o stoprocentní využití.
Ja citoval "kterou ani nemůžou stoprocentně ovláda"
Akym sposobm si sa dopracoval k " "stoprocentní využití" ?
Storpocentní ovládání, stoprocnetní využití, není zde podstatný rozdíl - pokdu něco stoprocnetně ovládáš, můžeš to storpocentně využít, takže smůla. Fakt je ten, že já tvrdil že ji nemůžou stoprocentně ovládat, což tys potřeboval odcitovat, zatímco jsi pak napsal, že jsi nikde neuvedl "všechnu ropu". Logicky, pokud nemůžou ovládat všechnu ropu, nejde o stoprocnentí ovládání.
A preco sa bavit o PODSTATNOM rozdiele, ked i maly rozdiel znamena, ze som citoval nieco ineho ?
"zatímco jsi pak napsal, že jsi nikde neuvedl "všechnu ropu"...ja pisal nieco ine.
Možná proto, že zde není žádný rozdíl. Pokud něco stoprocentně ovládáš, můžeš to stoprocentně využít. Pokud to stoprocentně neovládáš, stoprocentně to využít nemůžeš - v mé větě, at se ti to líbí nebo ne, mají obě slova stejný význam.
ono i 50% irácké ropy stojí za toto naprosto nesmyslné válečné dobrodružství.......hlavně by se to ale nemělo navlékat na nějaký vývoz "demokracie" a neustále hledat nové a nové důvody proč tam ti parchanti vlastně jsou, když se vždy ukáže, že staré důvody leží jen na vodě....
To je zas druhá věc, ted jsme romiunhovi vysvětloval význam slov ve větách a myslím, že už mu to došlo.
Ty a tvoj sveter nie je to iste. Je smutne, ze to nedokazes vo svojich prispevkoch a myslienkach odlisovat.
A můžeš ty s určitostí říct, že tam opravdu nebyly, potažmo ještě nejsou?
Takze podme s raketkama na Cesko, pretoze nemozem tvrdit, ze tam nie su.
Ale, ale, to je mi argumentace.
Ta tvoja ano.
PRezumcia neviny ?
Nemůžeš srovnávat ČR s Írákem.
A preco by som nemohol. Irak je snad vinny, i ked im ta vina nebola dokazana ? Alebo su podla teba vinny len preto, ze je to v tomto smere rizikovejsi stat ?
Írák není vinný, Saddám a BAAS jsou vinní. Navíc oni už ZHN v minulosti použili, i když ne ty jaderné.
Irak nie je vinny, napriek tomu tam Bush obmedzil osobnu(psychicku i fyzicku) slobodu obcanov.
Skutocne si myslim, ze ak ide niekto valcit do cudzeho statu, tak mal mat dokazy.
i ten Hitler si aspoň nějaké důkazy nechal na zakázku vyrobit když přepadl Polsko......
Gleiwitz už byl jen důsledkem, Hitler otevřeně proklamoval Drang nach Osten a to o mnoho let dříve. Vždyť s tím koneckonců začal už Bismarck.
Před tím tam byla svoboda?
dobře, tak tedy proč ti parchanti humanitárně rozbombardovali Jugoslávii a podporují zločinecký režim v Kosovu, o kterém se ví, že si vydělává tím, že vyváží na Západ orgány srbských zajatců?
Ten režim podporuje i čr, to není zrovna vhopdné přirovnání, nehledě na to tu vtipnou vsuvku o orgánech.
mně ta vsuvka vtipná nepřijde,......a o české vládě si myslím svoje.....
Srbsko jednoznačně utlačovalo okolní státy (etnika) a jeho generálové vyvažďovali celé vesnice. Přečti si třeba Bezpečnou zónu Goražde od Joea Sacca. Podle mě bylo to bombardování správným řešením.
proboha........že ty budeš nějaký albánský parchant anebo nějaký 15 letý nadšený příznivec ODS, který všechno sežere i s navijákem
Ani jedno. Ale že jsi omezený idiot vím jistě.
gratuluju,
Ted jsi me opravdu rozesmal
Další z těch, co věří v trapné konspirační teorie?
To netvrdím, ale oficiální teorii věřit nelze.
Oficiální verzi jde věřit mnohem více než tvůrcům konspiračních teorií s jejich srandovními demagogickými filmy.
Viděl si ty filmy?
Ty očividně ano, tipuju, že Zeitegist je tvým oblbíeným. Největší brak v historii filmu.
A na fahrenheit může taky skočit opravdu jen naprostý blázen.
Viděl nebo ne? A nemyslím jen Fahrenheit a Final Cut, ale i mnoho dlaších?
Ano viděl a je to naprosto směšné a pokaždé, když vidím, jak podle toho někdo říká, že se nedá věřit oficiálním verzím, tak si říkám, jak neskutečně hloupí a senzacechytiví ti lidi dokážou být.
Tím mylsím lidi, co tomu věří, ne tvůrci, kteří na tom jen chtěli učitým způsobem vydělat a díky naivkům se jim to i daří.
Hloupí jen ten, kdo by věřil, že je to zcela tak, jak se říká. Protože ono nejde o to, jestli někdo věří či nevěří tomu, že WTC byly podminované atd., ale že oficiální verze nedozáže vysvětlit ty nesrovnalosti.
Jaké nesorvnalosti? Vždyť to vysvětlili, pouze pár demagogů s podporou hloupých fanoušků vytvořilo jakési konspirační teorie opřené o nějaké rádobyvědce, kteří tvrdili že tak a tak se to stát nemohlo (a lidi, kteří o tom nemají ani ponětí, tomu skutečně věří, protože to je přece naprosto logické, nebylo tam letadlo - je to jasné, oni to říkají, navíc tam jakýsi očitý svědek to říká taky) a to je vše.
tak pak jsi ty filmy očividně neviděl, když ti ta vysvětlení stačí...a pak je tedy hloupá drtivá většina američanů a ty protesty, to je taky jen výmysl těch demagogů.
Já ty filmy viděl a ty jsi vyloženě k smíchu - něco někdo plácne v superdemagogickém filmu a jakmile tomu někdo (logicky uvažující) nevěří, tak ti filmy neviděl. Ach ta lidská hloupost a já si furt říkal, že přece není možné, aby ty filmy byly tak úspěšné, když jsou to takové braky.
Jenže já to neberu jen z toho filmu, já mám v Americe příbuzné a spoustu známých, kteří jsou, dle tebe stejně jako mnoho dlaších, blbci. K smíchu jsi ty.
Ty to nebereš jen pdoel filmU? Ale tvá věta "tak pak jsi ty filmy očividně neviděl, když ti ta vysvětlení stačí" působí trošku jiným dojmem. Přátleé v Americe jsou fajn, ale opravdu nevím, co oni můžou o tom vědět více, pokdu se však nejedná o zkušené fyzikální experty pracujících přímo na daném případu. S podporou tragických 25% pro Bushe nepochybuji, že tam plno lidí těm filmům věří jako ty.
Tady jde o to, že ofic. teorii tam nevěří skoro nikdo, ty takové lidi nazýváš blbci, tudíž pak jsou tam všichni blbci a ty tady jsi ten chytrý.
Skoro nikdo? Opět demagogie, není to pravda, možná pár tvých kamarádů, což, jak říkám, vzheldem k oblibě Bushe není nci těžkého. Jinak samozřejmě většina ofiuciální verzi věří. Ale i kdyby ne, argumentace srandafilmy mě uklidnuje, že skoro nikdo rozumně jim nevěří - bud si uvěodmují, že se pravdu nikdy nedozví, nebo věří oficiální verzi, ale snad nikdo nedává na ti "filmy".
Tak to demagogie není, to tě mohu ubezpečit, Ono totiž se dá obelhat někoho, kdo u toho není, ale né ty, kteří ty zprávy sledují denně. Ale pokud si myslíš opak, tak pak nemá cenu. A opět nejde o to, že věří té teorii, ale jde o to, že nevěří té oficiální.
Demagogie to pochopitelně je a Američané nemají více podstatných infroamcí než my. Pochopitleně více z nich viděl Moorův brak ale tím to tak končí. Můžeš zde kamarády z USa povyšovat jak chceš, je to jen názor tvých kamarádů, nic víc, nic míň. Většina pochopitelně stejný názor nemá.
No není, pochybuju, že denně sledujež zprávy z Ameriky, co se tam píše v novinách atd. Stejně jako nazvat Moorův film za brak je ukázka nízké inteligence.
Ty mi vážně chceš tvrdit, že tohle http://www.csfd.cz/film/116848-fahrenheit-911/ není brak?
Ne, není. Je to jiný pohled na věc, podobně jako Bowling for Columbine.
Jiný pholed na věc. Je to naprosto demagogický trapný film vytrhávající x věcí z kontextu, zaměřující se na kraviny a využívající hloupých diváků jako jsi ty. Nic víc. Nejlepší bylo, jak se tam dvacetm inut zabýval tím, že Bush neopustil besedu s dětmi, když mu údajně sdělili napadení teroristy.
Je to jiný pohled na věc, ať se ti to líbí nebo ne. A co konkrétního se ti tam nezdá? A na základě toho tvého příkladu bych o mé nízké inteligeni polmčel, jsi na tom očividně hůř, než jsem si kdy myslel. Z toho filmu jsis zval něco jiného, než bys měl, což souvisí i s těmi o 11. zářím. I když ty očividně věříš všemu, co politikové řeknou.
No myslím, že kdybychom oba předložili výslekdy našich iq testů, tak by ses mohl jít zahrabat. Vzal jsem si z toho celý pohled na film, který je k pláči. ŽE nehltám každý brakoidní konspirrační film a neničím tak sny senzacechytivých hlupáků, neznamená, že věřím všem politikům.
Neodpověděl si na otázku. Jo a myslíš špatně.
Ok, jsme ochotný naskenovat výslekdy iq testu vykonaného psychologem a předložit ti ho - pokud budé mé iq menší než tvé, tak ustoupím a dál tě za hlupáka pvoažovat nebudu - jsi ochotný udělat to stejné nebo mi bdueš jen říkat, že mylsím špatně?
Považuj si mě za co chceš, to samé dělám i já, ale mě zajímá ta odpověď, takže neodváděj řeč jinam.
Tak jsi ochotný porovnat ty výsledky, Říkals, že mylsíém špatně, když jsem tvrdil, že by ses šel zahrabat. Očekávám, ež si za svými slovy budeš stát a doložíš je.
Na otázku, co se mi na tom nezdá - už jsme odpovídal několikrát, můžeš ji kdžytak upřesnit ,zatímco budeš skenovat.
Tak na otázku, co se ti na tom filmu nezdálo, jsi neodpověděl a pokud je to jen ta scéna ve školce a ostatní bylo dobré, tak fajn. Pokud ne, tak by mě zajímalo i ty další věci. A klidně mi výsledek tvého IQ testu pošli, já se zasměju, smažu ho a budeme se moct bavit dál o tématu.
Takže ty svůj nepošleš, abychom srovnali, když jsi si tak jistý? To tě nějak rychle přešla sebedůvěra, příště radši vol opatrná slova už dopředu ,aby ses pak nemusel trapně vyhýbat. Na tom filmu se mi nelíbí věe- jak jsme již několikrát psal - demagogie, jendostrannost, důraz na kraviny atd.atd. Celý ti ho popisovat nebudu. Hrdino.
A něco konkrétního napsat očividně neumíš?
Já jsem si výsledkem jistý, ale důvod k tomu nevidím.
Pokjud jsi si jistý, nemělo by ti to dělat problémy - pokud chceš, stačí to napsat a nemusíme nic skenovat, pak je ovšem otázka, zda budeš věřit nebo ne. Bylo by to velmi rychlé a nějaké jistý/nejistý by bylo rychle pryč.
Pokud se už nechceš bavit k tématu, tak jsi to měl napsat hned. Takhle to musím brát tak, že nedokážeš říct konkrétní věc, co se ti na tom nezdá a že jsi to odsoudil, aniž bys vzal do úvahu to, že není vše, jak se tvrdí. Jak prosté a pro tebe u tohoto tématu typické. Konec. I když si rád přečtu tvojí odpověď, kdy mě určitě ještě urazíš či opět napíšeš něco mimo téma a na mou původní otázku jistě neodpovíš.
Já ti řekl příkald toho, co se mi nelíbí, takřka hend na začátku, takže si prosím nevymýšlej. Dal jsem zde příklad, uvedl jem i obecně to ,co se mi nelíbí, takže jaksi buď jsi slepý nebo bys už mohl doložit to iq, kterým ses tady oháněl a pak, když přišlo na věc, se tomu vyhýbáš.
Skoro nikdo, kdepak si vzal ten údaj?
A nejde jen o ty řeči, ty záběry jsou celkem výmluvné a záběry jsou stejné jak u ofic. taky konspirace, takže ty asi nebudou zmanipulované.
Verím, že budovy ako WTC7 padajú každý deň následkom zásahu trosiek z iných budov, pričom budovám, ktoré stáli bližšie sa nič nestane... Verím, že teroristi to naplánovali tak, aby vo WTC bolo iba cca 4000 ľudí a v zasiahnutom krídle Pentagonu nikto... Perfektná akcia...
Ty jsi typický představitel těch hloupých,. o kterých mluvím.
Súď ma koľko chceš, nič o mne nevieš... Ale aby si mi to vysvetlil, to nie... Prečo sa potom tá budova zrútila?
A proč by se nezrútila? Ty jsi expert na fyziku a máš všechyn potřebné údaje o budově i letadlu i o samtoném nárazu? Vyšetřoval jsi to několik let, abys došel k závěru, že se zřítit neměla? Stejěn jak ojsi přišel na to, že v Pentagonu nikdo nebyl?
Hovorím o budove WTC 7, nie o vežiach... Budova WTC 7 sa zrútila VOĽNÝM PÁDOM, typický znak riadenej demolície... Do tejto budovy nevrazilo žiadne lietadlo, podľa oficiálnej verzie spôsobili pád horiace trosky... Potrebuješ byť fyzik, aby si zistil, že oficiálna verzia je postavená na hlavu? http://www.youtube.com/watch?v=Zv7BImVvEyk
JJ, potřebuju být fyzik a navíc se stoprocnentími informacemi o případu. Nestačí mi video z youtube, je mi líto - pokdu tobě ano, tak by ses měl přihlásit na Harward a do dovu let si jít pro Nobelovku. Pak bys mohl za ušetřneé peníze najít ty mrtvé z Pentagonu, který měl být přece skoro prázdný, takže se ty oběti určitě někde schovávají.
Ja som nepovedal, že bol Pentagon úplne prázdny... Vieš ty vôbec, že padla nejaká budova WTC7? Keďže nie som fyzik, musím veriť hlavnej verzii, že sa WTC7 zrútilo následkom zásahu trosiek? Povedzme, že by sa budova aj zrútila... Ale voľným pádom??? Okrem iného sa voľným pádom zrútili aj dvojičky... A keďže neverím ofic. verzii, automaticky som podľa teba typický predstaviteľ "tých hlúpych"...
Já nikde neřek, že musíš věřit oficiální verzi. Já se ti směju, protože aniž bys byl expert v daném oboru, je ti jasné, že se budovy zřítily špatně a že část penstagonu byla náhodně prázdná, i kdžy tam zařvalo stopadesát lidí.
Zařvalo tam 150 ľudí, ja som povedal, že presne to miesto, kde ten údajný boeing narazil bolo prázdne... Až 1 kamera snímala tú časť... Teda asi ich bolo viac, no ich produkt sa nedostal na verejnosť... S pádom budovy je to čisto môj názor... musíš byť expert v danej problematike, aby si si utvoril názor?... Nechajme to tak, každý máme iný názor a to sa nezmení...
Ano, mylsím si, že pokud si chceš dělat názor na to, jak mají spadnout budovy po nárazu letadla, měl bys v tom být expert a ještě se znalostmi konkrétního případu, jinak je to jen plácání do vody.
Ale to může být oboustrané. Pokud si myslíš, že to spadlo dík nárazu, tak to přeci taky nemůžeš posoudit, to bys musel, jak ty říkáš být odborník, takže proč tomuto věříš a to druhé okamžitě zavrhuješ? Očividně nejsi schopen připustit i jiný názor!
Já několikrát řekl, že tomu nerozumím an evím, proč ty budovy spadly - pouze to, že vysvětlení mi přišlo dostatečné. Netvrdím, že to tak spadnout muselo nebo nemohlo a podobně - jako vy.
Jsou tu dvě teorie, proč to spadlo (když beru tedy jen ty pády), obě byly vskutku zajímavě vysvětleny (pokud si viděl ty rozbory). Ty tvrdíš, že nemůžeš posoudit, která z nich je správná (což je jasné, to málokdo). Ale pak nechápu, proč od začátku tvrdíš, že když někdo věří té neoficiální, tak je blbec apod.
Blbec je hlavně ten, kdo soudí podle těch filmových braků (pak je ještě šokován, že je někdo za brak označí). Například věta "pak jsi ty filmy očividně neviděl, když ti ta vysvětlení stačí" je pak naprostým vrcholem hlouposti.
A že je to brak soudíš dle čeho? Že tobě se to nelíbí či že tomu nevěříš? Sám tvrdíš, že to co se tam říká nedokážeš posoudit, ale že je to brak, to posoudit dokážeš, jo?
Nedokážu psooduti ty technické záležitosti, což bohužel (pro mě bohudík, apson mi je jasno, co je to za brak) není jediné, co ten film obsahuje. Je plný antibushovství v té nejtrapnější formě (a to já Bushe teda opravdu rád nemám), plný demagogie, trapného hraní na city (rodiče vojáků) a sázení na blbost diváka - úspěch.
Obsahuje spoustu faktů, které potrzují i ofic. zprávy, akorát ony to vysvětlují po svém. A stejně jako je ofic. teorie probushovská, tak konspir. teorie je protibushovská...takže označit to za brak je nesmysl, protože nejsi schopný to posoudit a jen kvůli tomu, že je proti něčemu....Tudíž celé je to o tom, že nejsi schopný přijmout jiný názor na dané téma a slepě věříš oficiální verzi, která ale obsahuje nesrovnalostí, které nikdo není schopný vysvětlit.
Ach jo, bavit se s hloupými lidmi je vždy těžké - oficiální zpráva je probushkovská? Tak to už je vážně konec, kde se tam o Bushovi nějak více mluví? Jak v tom braku, kde se rozebírá jeho reakce při besedě, kde se na něj útočí přes rodiče mrtvých vojáků v Iráku a podobně?
Další důkaz toho, že to zprávy neznáš. A co třeba reakce členů vlády a lidí ve vedení, popis jednotlivých kroků během útoků a i následné opatření atd. Odpověď na spojení s Araby, kam se podělo zlato, o tom, co za materiály byly v budově 7 atd. Všechny jsou o tom, jak nikdo za nic nemůže, jak to skvěle zvládli a jaká to byla náhoda. A nejelpší jsou ty dodatečná vysvětlení či ta poslední zpráva o budově 7, taky dobrý je ten odkaz, co sem někdo dával výše.
Pokud si stále stojíš za tím, že oficiální zpárvy jsou stejně probushovské jako jsou konspirační teorie (v tu chvíli jsme se bavili hlavně o mooreově braku) antibushovské, tak se jdi léčit, protože to snad není možné něco takového říct.
Dokument, který je plný populismu a demagogie, je to nejhorší, co může být.
A pak by mě zajímalo, co říkáš záznamu černé skříňky z letadla, které údajně narazilo do Pentagonu?
Neříkám na to vůbec nic, protože mi je záznam černé skřínky naprosto ukradený - nejsem expert na letectví, abych si mohl udělat závěry z černé skřínky, ani nejsem schopný posoudit, zda mohla či nemohla vydržet a následně být/nebýt (celá) k dispozici. Můžeš si o tomhle popovídat s dalšími leteckými inženýry, co maj za sebou stovky hodin praxe, na netu jich najdeš spoustu.
A teď upřímě, víš o co tam jde?
Čemu, na tom, co jsem napsal, prosímtě nerozumíš?
Takže nevíš, přiznejme si to, to je jasné i dle té reakce před tím. Ona se našla a i záznam na ní je, ten záznam se zveřejnil. A jde o průběh letu, který ten záznam ukazuje a rozpor v tom, co do teď oficiální zprávy o událostech 11. záři popisovaly. Protože to jaksi nesedí. Člověk nemusí být expert, aby to poznal, když několik let tvrdí něco a teď zveřejní fakta, která dokazují něco jiného. A podobné to je i o těch dalších událostech.
A když na totu jasnou nesrovnalost někdo poukáže, tak je to brak a ten člověk je debil, že
Já napsal, proč je ten "dokument" brak. A jaksi, pokud sis všimol, tak o černých křáísnkáích tam nikde nemluvím, takže znovu by ses měl zamyslet nad svou inteligencí, protože ti prostě nedochází základní věci.
Bavíme se tu o dokumentech typu Final cut atd., které ty události popisují. Fahrenheit je o něčem jiném a o něm debata teď není (ta byla v jiném vlákně, to sis nevšiml?). Celou dobu je řeč o tom, že pokud někdo nevěří oficiálním verzím o 11. září, což jsem psal (Fahreinheit totiž přímo ty události nepopisuje) tak je dle tebe hlupák, debil atd. (tak si nazval ty, kteří tomu věří, v tu dobu o fahrenheitovi nepadla vůbec řeč) ale jak sám ukazuješ, tak o těch teorích, které tak odsuzuješ, nazýváš je brak apod., vůbec nic nevíš, ač si výše psal, že jsi ty filmy viděl. Tudíž bych ti doporučil je nejprve se s celou tou problematikou seznámit a pak může někoho odsuzovat. Pokud tě to nezajímá, to je tvůj problém a je mi to jedno, ale pak jsou ty tvé reakce mimo.
Opět ta tvá nízká inteligence - hlupáci jsou ti, kdo věří těm brakům, ne ti, kdo nevěří oficiálním verzím - to zde opakuju pořád dokola, bohužel ty to nejsi schopný pochopti a po x hodinách mi napšíeš "Celou dobu je řeč o tom, že pokud někdo nevěří oficiálním verzím o 11. září, což jsem psal (Fahreinheit totiž přímo ty události nepopisuje) tak je dle tebe hlupák, debil atd." Jeslti tohle není ukázka nízkého IQ, tak fakt nevím.
Konspirační toerie znám dostatečně dobře na to, abych si o nich mohl udělat obrázek, technické rozbory a podobně mě nicméně vůbec nezajímají, protože o to stejně jako ty vím hovno. Rozdíl je ten, že ty si hraješ na experta. Dobrý film byl asi i Zeitgeist, co?
Neznáš, to jsi ukázal. Protože ty konspirační teorie se hodně točí okolo těch technických věcí, které tě tak nezajímají. Názorně jsem ti ukázal, co se v jednom z těch filmů, který jsou dle tebe brak, ukazuje. Jasný rozpor, kde člověk nemusí být expert a podobné je to i u těch dalších. Ovšem to bys je musel znát. Pokud bys o nich věděl, tak by sis uděla názor i na tu problematiku s černou skříňkou, kde opět člověk nemusí být expert, ani já si na něj nehraju. Ale když ti jedna oficiální zpráva tvrdí, že letadlo bylo 20 metrů nad zemí a jiná oficiální verze píše, že v ten samý okamžik bylo 100 metrů nad zemí, tak aniž bych byl letecký inženýr, vidím, že to nesedí a věřím tomu, co se v tom dokumentu říká, protože většina z nich popisuje fakta na základě ofic. zpráv a jen některé nabízejí i možná řešení, ale rozhodně né všechny, spíš naopak. Či-li označit to za brak je nesmysl.
Označit to za brak je jediné rozumné stanovisko - pokud dvě oficiální stanoviska tvrdí něco rozdílného, tak 1) je potřeba si to přečíst v oněch oficiálních stanoviscích a ne po demagogickém osekání nějakých rádobydokumentárních braků. Nehledě na to, že to vůbec nic neznamená.
Jenže na stránkách těch "braků" jsou odkazy na ty ofic. zprávy...no ale to bys musel o tom vědět a né těžit jen z toho, že jsi viděl Farenheit a Zeitgeist, u Moora nejsi ani schopný napsat, co se ti nezdá, co je na to demagogického (krom situace ve školce), stejně jako nejsi schopný napsat, co je demagogického (netvrdím, že není, ale důvod uvedený na konkrétním příkladu jsem se od tebe nedozvěděl) v těch ostatních dokumentech typu popisující 11. září. Tys to prostě konstatoval. A výmluvy typu, že nejsi expert jen ukazují neznalost (což jsem lehce na příkladu ukázal) o tom, o čem je tu řeč, a i tom, že na mnoho věcí expet být nemusíš, u mnoha věcí je to tak, že můžeš věřit jednonu (ofic.) či druhému (konspir.) a v logice věci mezitím není rozdíl, proto pokud někdo věří v to druhé, není blázen, protože nejde o to, že člověk věří všemu, co se v těch konspiracích popisuje, ale že je to jinak než se ofic. uvádí a v některých případech třeba tak, jak tvrdí ti druzí. Pro mě tato debata končí. Zítra tu nebudu, takže pokud bys měl zájem, mohu ti poslat odkazy na zajímavé stránky a v týdnu o tom můžeme dále diskutovat.
Expert u toho pochopitelně být musíš, pak se totiž člověk lehce nechá nachytat demagogickým výkladem - ty jsi ukázkový příklad, chceš tu po mně, at ti zde popíšu snad celý film a vypíšu, co je tam demagogického (když ti to obecně nestačilo a jeden příklad očividně taky ne)...
A znáš taky jiný dokument než ten Zeitgeist?
Já jsem zcela jasně řekl, že mě to vůbec nezajímá a ty se mně zeptáš, jestli vím, o co tam jde a pak dojdeš skvělým přemýšlením k závěru, že nevím, o co tam jde. Znovu opakuju, že nejsem expert na černé skřínky, takže mě nezajímají a nestarám se o ně. A znovu se ptám, čemu na mém předcházejícím příspěvku nerozumíš?
Jinak já se bavím o oficiálních vyjádřeních a zprávách popisující události 11. září. Protože Moorův Fahrenheit je trochu o něčen jiném.
o něm bylo vlákno jiné
Ještě bych teda rád dokončil tuhle tvou větu "A na základě toho tvého příkladu bych o mé nízké inteligeni polmčel, jsi na tom očividně hůř, než jsem si kdy myslel."
Bylo by mylsím po těchto prohlášeních fér, aby ses tolik nebránil vzájemnému dokázání těchto slov, to jen ukazuje, jaký jsi srab - pokud to nechceš řešit, nemáš co podobné věty vůbec vykládat.
První si s podobnými narážkami jako vždy začal ty, takže veškeré tvé další snahy jsou mimo mísu a o férovosti bych pomlčel! Tím to pro mě skočilo.
Ano, já s tím začal a jsem ochotný to vše i obháji,t takže jsou má sloval ehce opsravedlnitelná. Ty jsi však očividně jen plácal do vody a říkal jsi to bez toho ,aniž bys chtěl svá slova čímkoli podpořit. Ubohost. Kdybys byl co k čemu, tak si prohodíme výsledky iq testů a slova nás obou budou uzavřená.
Súhlasím s Jakubom.. O akom náraze rozprávaš? Vieš ktorá budova bola WTC7? do nej nenarazilo žiadne lietadlo, napriek tomu sa zrútila voľným pádom!!!...
Já rozprávám obecně o tom, že v tom, jak padají budovy, nemám vzdělání - je to tak těžké pochopit, nebo mi zas napíšeš, že tam žádné letadlo nevletělo?
Musím se přidat ke Kyslíkovi, dost mě zaráží, jaká antiamerická vlna se tu rozjela, chápu to na novinky.cz, ale že je tu tolik "soukromých agentů", kteří věří těm směšným teoriím...věříte i filmům M. Moora? Chápu, připadáte si možná jako velcí experti, ale "vědeckým" výpočtům pádu budovy se musím smát.
Ve snaze "nevěřit všemu" slepě důvěřujete pohádkám o latadle, které nikdy nenarazilo atd.
Ach jo. Někdy mám pocit, že tenhle trend je nebezpečnější než terorismus samotný.
Nejde o to věřit konspiraci, ale jde o to nevěřit oficiální teorii (alespoň v mém případě). Ono když bych vzal jen ty technické aspekty, tak to člověka donutí zapřemýšlet, že je tam něco jinak (tím myslím i ty oficiální technická odůvodnění), stejně jako že je tam mnoho "náhod", které by těm teroristům napomohly (což i ofic. zdroje potvrzují), stejně jako jak je možné, že i když o teroristech věděli, nic neudělali proto, aby útokům zabránili atd. mohlo by se pokračovat. A nejzábavnější je číst či vidět články (videa), které se snaží tu konspiraci vyvrátit, protože ty nic nevyvrací jako spíš vyvolávají další otázky. Přitom kdyby to bylo tak černo-bílé, jak se tvrdí, tak vyvrátit tu konspiraci stejně jako Moorovi filmy by bylo velice jednoduché, ovšem to se jaksi nestalo (nebo jsem nic takového nenašel, ač jsem hledal), stejně jako, že většina těchto vyvracejících filmů končí větami, že když někdo nevěří ofic. verzi, tak není vlastenec a podobné věci, kterým se normální člověk může jen smát. A pokdu by to bylo všechno tak jasné, proč ty protesty atd. jj, oni všichni kdo nevěří, co řeknou politici, tak jsou vlastně hloupí blázni...
A když se směješ technickým výpočtům, tak se směješ i oficiálnímu vysvětlení pádu budov i letadel? A co říkáš na záznam z černé skříňky letadla, které údajně narazilo na Pentagonu?
a kdyz jsi tak chytry, co bylo na zaznamu cerne skrinky v letadle ktere udajne narazilo do Pentagonu?
Popisovat ti to nebudu, v krátkosti jsem to nastínil výšše (to o těch 100 metrů). jeden z je webů je http://911.yweb.sk/, kde jsou krom jného odkazy na ty oficiální stránky, aby se každý mohl přesvědčit, že si to autoři nevymýšlí a tam si můžeš přečíst originál v angličtině, pokud nebudeš věřit slovenskému překladu. Krom toho jsou tam zajímavé články i videa na né žádný Zelgeist, kterým se Kyslík tak ohání a stejně tak pochopíš, že nemusíš být expert, abys určité věci posoudil (jak jsem uvedl na příklade výšše).
Alebo zosadenie demoktraticky zvolenej vlady vo Venezuele a dosadenie si tam tej svojej proamerickej.
Alebo pomoc Gruzinsku 30 nasobne navysit rozpocet na armadu za poslednych 5 rokov.
Som sokovany, ze tu niekto vobec je na strane svetoveho teroristu cislo 1.
Demokraticky zvolený Chávez je úplně jiné kafe, ne? Gruzii nechat na pospas Rusku, že? To přece musí přimět stát, který jediný společně s pobaltskými státy nevstoupil do SNS, zpátky k rozumu.
Na pospas Rusku. Dnes im je ako lepsie nez pred 5timi rokmi ?
Prosím tě, vždyť je to obvyklý scénař, zavedení levicového režimu inklinujícího k Moskvě, ale jestliže se ta země z orbitu vlivu profiluje nějak jinak, tak se začnou dít věci. Obchodní embarga, voj. manévry těsně u hranic atd...
Takze im je dnes lepsie, ok.
Ví, že se za ně někdo postaví a to je rozhodně lepší.
Takze podporovat vojenske konflikty je rozhodne lepsi. Ok.
...jistě, Abcházii a Již. Osetii nepotřebují, vždyť k čemu nám byly Sudety, ne?
Dnes ich nemaju, predtym ano. To je mi panecku pomoc.
Před tím je měli? A jak dlouho by ten status quo vydržel, podle tebe? Rusové je k tomu útoku vyprovokovali.
hm, pán je znalec na problematiku, které plně nerozumí ani zainteresovaní......každopádně jedno je ale jisté - to Rusko neni tak "zlé" jak si dle našiich připosraných a servilních médií asi myslíš
Já říkám jen svůj názor, mysli si o Rusku co chceš, to je mi jedno.
ale ten tvůj názor je vytvořený na základě nějakých informací, a tvé informace jsou zcela evidentně velmi jednostranné a povrchní, takže ten tvůj názor nemůžu brát příliš vážně
To stejné mohu praktikovat já s názorem tvým.
Ano je !
Az ti nejaka raketka preleti na barakom, tak daj vediet.
Gruzii nechat na pospas Rusku.........ty jo, já tě žeru......
rominho: To myslíš vážně? Nějak mi to k tobě nesedí, vždycky chceš mít všechno zdůvodněné, vyjadřuješ se přesně a najednou se dozvím, že USA jsou světovým teroristou číslo jedna. Možná že ty to jako Slovák tak necítiš, ale podle mě můžeme být rádi, že USA zatím zůstávají i světovou velmocí číslo jedna.
Ja to zdovodnene mam : "Dokazy nemali a ani nemaju, tak je z toho len odporne klamstvo a osocovanie. Minimalne tym je podla mna USA vinne."
Jasně, ve hře o vliv se nehraje vždycky čistě. Nicméně se nedomnívám, že např. Rusko představuje lepší alternativu. Názory typu " Je čas, aby se Evropa vrátila k jednoduchým, nepolitickým a negeografickým hodnotám" mi nahání husí kůži. Jinak v gurzínském konfliktu jde o ropu taktéž, resp. o energetickou závislost Evropy na Rusku ( "Všechny plynovody a ropovody z oblasti Kaspického moře proudí přes území kontrolované Ruskem - kromě jediného, ropovodu Baku-Tbilisi-Ceyhan." )
Opakujem, nestojim na strane Ruska.
Idem si zahrat futbal, potom to doriesime.
Co se týče konfliktu Gruzie x Rusko - Rusové dostali krásnou příležitost ověřit si, jak akceschopná je EU. Myslím ,že z výsledku mají radost, ale my bychom jí mít neměli. Medvěděv si nárokuje "speciální sféry vlivu", což jsou "státy na hranicích s Ruskem, ale nejen ony".
Ja ale nestojim na strane Ruska.
stejnou optikou se ještě i dnes určití lidé dívají na dávnější nutné kroky pánů Goebelse, Hitlera či Eichmanna.....
Tak ti lidé jsou kreténi. Ale tohle nelze srovnávat.
na extrému nejlépe vynikne absurdita a nejlépe tam najdeš souvislosti i se současnou situací.....ve své době s nutnými kroky těch psychpatů souhlasilo 90% Němců, dnes se za ně 90% Němců stydí.........no a podobně to může dopadnout i s tím dalším psychopatem - Bushem.....
V své době se v Německu mísilo více faktorů, proč tomu tak bylo. Antisemitismus, Výmar a potupná kapitulace, anulování Brest - Litevského míru, hospodářská krize ( můžou za to židi z Wall Street apod). Navíc hodně Němců o existenci koncentráků nevědělo.
a v dnešní Americe se mísí podobné faktory.......stačí jen otevřít očí
V dnešním světě internetu? Informovanost je na enormně vyšší úrovni, každý si může vybudovat svůj názor. Nemá k tomu jen Goebelsovy projevy o důležitosti pangermanismu a každou sobotu Hitlerjugend.
Srovnáváš nesrovnatelné.
Maradona je mAGOR, nedokážu si představit, že by je vedl...prcek jeden
Ak sa nemylim, tak uz raz trenoval a bol to prepadak.
Trenoval v Italii. Tuším,že Neapol. Dopadlo to tak, jak dopadla jeho fotbalová kariera- marnost střídající fiasko s kokainem v kapse
on nikdy netrenoval. ani ked hraval.
Jaj boha, stejně se v životě nedozvíte, jak to 11. září bylom tak proč to řešíte?
K Diegovi. Jako trenéra si ho opravdu představit nedokážu.
Je to zajímavé téma, které nenávratně ovlivnilo svět, tak proč se o tom nepobavit.
Tojo, téma, na které vypíšete milion příspěvků a stejně se nedohrabete k cíly.
100. pro Diega
naucil by ich tak akurat snupat koks
Třeba by mu to šlo, maradona k repre
Na trenéra mu chybí inteligence.
já bych si uměl maradonu představit jako trenéra argentiny.Maradona je v argentíně jako bůh a na fotbal by chodilo určitě víc a víc fanoušků kdyby tam byl ale to je jen sen
100.pro Rooneyho
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele