Aouar po 14 letech odchází z Lyonu, jeho novým týmem bude AS Řím

11.06.2023, 16:13
Aktuality

AS Řím oznámil příchod Houssema Aouara, jemuž na konci měsíce vyprší smlouva s Olympique Lyon. Čtyřiadvacetiletý záložník se Giallorossi upsal do roku 2028...

"Jsem šťastný, že jsem podepsal smlouvu s Římem, je to skvělý klub s bohatou historií," řekl Aouar při oficiálním představení. "Věřím, že je to pro mě správný projekt se skvělým týmem, kvalitními hráči a jedinečnou fanouškovskou základnou," dodal alžírský reprezentant.

Aouar přišel do lyonské akademie v 11 letech z Athletic Club De Villeurbanne, v prvním týmu debutoval v sezoně 2016/17 a od té doby nastoupil do 233 soutěžních zápasů, ve kterých si připsal 41 gólů a 36 asistencí. Trofeje se však s tradičním francouzským klubem nedočkal.

Giallorossi získali první novou akvizici před nadcházející sezonou, Aouara by měl brzy následovat Evan Ndicka, jemuž pro změnu za necelé tři týdny vyprší smlouva s Eintrachtem Frankfurt.

Autor: Jiří Vojík / football-italia.net

Komentáře (107)

Přidat komentář
Largo

Super, na nej jsem hodne zvedavej. Do roku 2028, dres cislo 22. Ale co se mi libilo. Prisel v obleku a hned prvni rozhovor pro oficialni klubovej web celej ve velmi solidni italstine. Zakoncil to tim, ze je to pro nej samozrejmost, protoze tim dava najevo respekt k ty zemi i fanouskum klubu. Za me velkej palec nahoru, tohle ma uroven. Ne ty otrhany dziny s trickem a rozhovory v jejich rodnym jazyce. Klasa.

Reagovat
Francesco Totti AS

Myslíš že bude hrát základ?

Reagovat
Largo

Vubec si netroufam rict, jak na tom ted po tom roce v Lyonu bude. Ale uprimne v to doufam. Klidne i na ukor kapitana.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FORZAMILAN

Reagovat
Manik...

Reagovat
ian.rush

Tak to je parádní přístup, smekám před ním.

Reagovat
Largo

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
Truffaldino

Reagovat
smazaný uživatel

Oblek, italština

Snad bude mít chuť do hry, arabský Giotto

Reagovat
Largo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kucka

Reagovat
Fridgiee

Reagovat
Freedo

Jazyk je hezká věc, ale proč by měl chodit v obleku? Není to žádná společenská událost či jednání a jestli podle toho někdo posuzuje úroveň člověka, tak to spíš vypovídá o něm.

Reagovat
Largo

Neposuzuju podle oblečení kvality člověka, ale přijde mi to důstojnější. Jak to, že se rychle učíš jazyk, nebo to, že přijdeš v kvádru. I když chápu, že to každej vnímá jinak.

Reagovat
Kiss Me Polka!

takze lidi podle toho posuzujes.

Reagovat
Lech

Takze jsi debil.

Reagovat
twelwer

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Godwinson

Zadarmo, o tři roky později než měl. Dost mu ty etudy s Aulasem uškodily, ale snad ho Řím nastartuje.

Reagovat
Slavia10

Co tomu Římu je ?? Aouar, Ndicka jako free, tohle nemůže dělat přeci Pinto, AS útočí na vítěze letošního přestupaku. Jestli by vyšel Scamacca a ještě jeden záložník, ideálně Fratesi tak možná nejlepší přestupak AS co pamatuji. Mourinho tohke fakt umí, tě ty hráči za ním jdou..

Reagovat
Largo

Jeste by to chtelo poresit kraje obrany, popripade brankare. Ale naroky jsou velky a finance nulovy.

Reagovat
Godwinson

Rýsuje se jim hodně zajímavý tým. Už pak zbývá jen toho Mourinha vyhodit a něco by z toho mohlo být.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Rizek

Reagovat
king23

Reagovat
mistr129

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Salfovic

No jo vlastně, Mourkův kritický třetí rok.

Reagovat
Kucka

Reagovat
FC Porto FC

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo by to výtečné, snad ten gólman ještě.. Ale z těch ligových jsou pro nás aktualne Vicario i Carnesecchi drazí.

Za mě by nebyl špatný Lafont, nemusel by stát moc, má poslední rok smlouvy, Itálii zná, za tu dobu se z něj stal lídr týmu a velmi ceněný branář.

Taky musíme ale prodávat., do konce června se musí vykázat tržby..

Reagovat
Seydou Doumbia

Díky za vše i když poslední rok není vlastně vůbec za nic. Problémy s prezidentem, trenérem, flákaní tréninku, odchozené zápasy bez chuti hrát fotbal, katastrofa. Snad teda znova najde chut a radost z fotbalu v AS. U nás byl skvělý především v té kovid sezoně. Pořád teprve 24 tak snad mu bude zase fotbal dělat radost.

Reagovat
Gazdo

Nezacal to on flakat prave potom ako sa pohadal s Aulasom?

Reagovat
Seydou Doumbia

Už si moc nepamatuju kdy se ten konflikt stal. Ale to není důvod pro to se vysrat na klub a na zaměstnání. On šel výkonostně dolů už loni, letos to byl brutální pád.

Reagovat
smazaný uživatel

V naší hře stačí neztratit míč dementní kličkou do hráče nebo nestrilet, když jsou dva spoluhráči volní a bude to ok.

Reagovat
fenixLFC

pred par rokmi sa spominal s prestupom za 50 mega do PL a teraz ide zadarmo iba do talianska...

Reagovat
10

On to totiž byl iba Arsenal

Reagovat
PISTOLERO

pěkný přestup pro AS

Reagovat
M11

Moc jsem ho chtel predloni k nam.. tak aspon ze jde do AS.. myslim ze skvela posila

Reagovat
Sigma Olomouc

Neměl jít před 2 roky do Anglie?

Reagovat
Sigma Olomouc

Jinak dobrá přestupová politika od AS

Reagovat
Seydou Doumbia

herně vyhořel tak musel vzít jenom as

Reagovat
Alberto Aquilani

Lebo keby nie, teraz by sa fotil so šálom Evertonu a svet by bol znova v rovnováhe!

Reagovat
Largo

Reagovat
Seydou Doumbia

se šalou Leicesteru!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayern +

Za dvojnásobnú výplatu

Reagovat
Nuno čomes

Ano. Proto je PL tak směšná v tomhle.

Reagovat
10

To určitě ne...

Reagovat
fenixLFC

zrovna v evertone ktory bude rad ked splni FFP sotva

Reagovat
Truffaldino

Ano, jenom do AS, do klubu ze země, která měla letos zástupce ve všech evr. pohárech, momentálně bojuje ve finále MS u20 či je aktuálním mistrem Evropy. Do klubu, který je v UEFA rakningu 10., v posledních šesti letech hrál čtyři krát minimálně SF evr. pohárů včetně LM, poslední dva roky z toho byly dvě finále s jedním ziskem trofeje a chodí na něj v průměru přes 62 000 diváků. Jenom AS ..., fakt mi není jasný, proč tady má pořád někdo potřebu tyhle sračky psát ...

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
risk je zisk

Seydou Dumbia

Reagovat
Largo

Reagovat
Lech

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
Thorrin

Reagovat
Kucka

Reagovat
Largo

Reagovat
Rizek

Ano, ale taky je to klub, který ve stejném časovém úseku v lize ani jednou nehrál o titul a končil na místech 5 - 7. Nejlepší umístění je 3. místo zpřed šesti let a to s obrovskou ztrátou na první dva celky.

Nic proti AS, ale prostě to není adresa, kam míří ti nejlepší hráči.

Reagovat
Largo

A Ty bys Aouara po tom posledním roce označil do kolonky "nejlepší hráči"?

Reagovat
Rizek

určitě ne.

Nicméně to talent byl a pořád určitě je. Ohledem na věk. I pro mě je velké překvápko, že jste ho po tom všem zájmu o něj ulovili zrovna vy. A to zadarmo. Čekal bych třeba Arsenal nebo klidně i Atletico, BVB.

Reagovat
Largo

Reagovat
Kiss Me Polka!

Na ty kluby cos vypsal ale v současnosti nemá, proto musel vzít za vděk třetím sledem

Reagovat
andycek1

Od kedy je Atletico, Arsenal a BVB lepši klub jak Roma?? Už ked si tu začal porovnavat lepši a horší kluby.

Reagovat
Alberto Aquilani

S Arsenalom a aj s tým Atleticom by som súhlasil, určite si netreba klamať že je Rím TOP 5 klub sveta alebo neviem čo, ale s tým BVB to už je taký ten solídny EF úlet. Keby chalan ide ešte trošku ďalej, určite by napísal aj Lipsko, Marseille či Brighton

Reagovat
andycek1

Tak ja neviem ale v Uefa coefficient sú najvyššie. Nehrali o titul posledných 5 sezón. Ok tak sa pozrime na Arsenal ktorý ked nepočítam túto sezonu tak hrali o titul 2016, v Europe raz semifinále. Atletico 2 krát štvrťfinále v Európe, v lige titul takže to má vysokú hodnotu. BVB v Europe 0 bodov a v lige to sa nevyjadrujem

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Gazdo

Reagovat
TopinB

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy hrál naposledy Aouar o titul.

Odkdy je Aouar "nejlepší hráč".

Všechno je jak má být. Po dobré sezóně nebo dvou si ho Bournemouth rád koupí za 38.

Reagovat
DelPiero137

Toto ma byt kritika alebo pochvala? Lebo v PL sa toto berie ako pozitivum=silna konkurencia

Reagovat
stuff

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak já to nijak zle nemyslel, ale chápu jak to tady v italské sekci chodí. Tady když si někdo jen myslí že druhý zpochybnuje kvalitu AC, Interu nebo AS tak musíte všem dokazovat jak jsou vaše kluby super a neustále o tom druhé přesvědčovat. Napsal jsem že herně vyhořel a proto jde jen do AS, což spolu uzce souvisí. Kdyby měl poslední dva roky vzestupnou formu tak je ted někde v City, Bayernu, Realu a podobně, ne v AS. Ale chápu že tebe nezajímá jak jsem to myslel, jinak by ses vlastně zeptal.

Reagovat
Bayern +

Tu fakt ľudia nechápu ani písanému textu.

Reagovat
Alberto Aquilani

Sigma Olomouc

11.06.2023

19:08

Neměl jít před 2 roky do Anglie?

Seydou Doumbia

11.06.2023

19:23

herně vyhořel tak musel vzít jenom as

Ty si ale napísal presne toto - že preto nešiel do Anglicka, nie to, že inak by šiel do Realu. Nešpecifikoval si konkrétne anglické kluby, len Anglicko. A ty a Tebe podobní zas veľmi často ľúbite presviedčať nás, ako sú kluby ako Everton, Southampton, Aston Villa alebo podobné kluby, ktoré znejú akoby si ich niekto vymyslel ako prezývku, na rovnakej, až nie lepšej úrovni ako ten Rím či Miláno.

A aj tak si len frustrovaný, lebo si hral u nás pi.u a nemal si na to.

Reagovat
Truffaldino

Opravdu nevadí, pokud někdo pochybuje nad AC, AS atd., ale neměl by to být ustavičný tok nesmyslným narativů a stereotypů. V sezóně se třeba dozvíme, typicky od jistých záštiplných exemplářů z PL sekce, jak je Aston Villa mnohem lepší adresa než AC, pustíš televizi a hned slyšíš catenaccio a narážky na defenzivní italský fotbal, úplnou náhodou otevřeš Novotného podcast a dozvíš se, jak hraje Inter hnusný fotbal a nikdo mu nemůže přát a to vůbec nezmiňuji projevy v článcích k jednotlivým evr. finále.

AS je pro hráče skvělá adresa, není to samozřejmě Real, Barca, City, United ani Bayern, ale je to i na evr. poměry velkoklub a Aourar byl před těmi třemi lety nejblíže Arsenalu a myšleno Arsenalu z roku 2020, dále stačí rozkliknout expresky a vyjede ti zájem Nottinghamu nebo Leicestru. Nediv se, když ti potom někdo zpochybní to tvoje "jenom AS". JInak by mě zajímalo, jak vypadají první dva sledy týmů, když je AS třetí sled jak píše Polka.

Reagovat
Furia Ceca

Když už zmiňuješ ty konkrétní příklady, tak bych ještě dodal přístup ČT, jakým pojala finále EKL. Předzápasový studio prakticky jenom o West Hamu a způsob, jakým komentovali Vlášek se Zelenkou byl totálně zaujatej a odpornej. Jako čekal jsem ledascos, ale tohle překonalo veškerý moje očekávání... Jako člověk se jim vždycky trochu smál – zakřiknutej, ale snaživej komentátor, co všechny zápasy dost teatrálně prožívá, a jeden i na český poměry ne moc úspěšněj fotbalista – ale nikdy to člověk nemyslel zle. Ale to co předvedli během toho finále EKL, to bylo absolutně neprofesionální a nechutný. West Ham byl v jejich podání velkoklub, co má super fanoušky, kelímkový smršti na Biraghiho se tam debilně smáli a když už mluvili o Fiorentině, tak fanoušek, co se o ní moc nezajímá, musel z toho komentáře dojít k závěru, že se do finále dostala úplnou náhodou a celkově to je tým akorát na rozprodání – samozřejmě jak jinak pro kluby z PL Vůči Fiore to byla absolutní neúcta v každým slově od dvou malých nýmandů, kteří kdyby někde potkali Batistutu, tak mu při jejich přizdisráčství v ten moment vlezou prdelí až do huby

Reagovat
fenixLFC

sorry ale zrovna vy fans serie si s komentatormi CT nemate co vycitat. v CT proste vidis, ze o tom futbale netusia a ziju casto z narativov starych x rokov. o anglickom futbale si aspon vedia nieco najst lebo je to siroko dostupne. a aj tak vacsinou kecaju nezmysly, neoverene alebo nepravdive informacie. a u talianov ziju furt z catenaccia. takze robia to iste co vy, zaseknuti v minulom storoci. od vas tu furt citame ako v anglickej lige hraju len kopaci, ktori tam chodia len za peniazmi a za nicim inym. ignorujete ze pre hracov moze byt zaujiamvejsia adresa v random klube stredu tabulky v PL nielen z financhych, ale aj kariernych dovodov nez hrat napriklad v AS alebo laziu. furt tu hovorite o anglickych fans pricom ked sa ako prasata spravaju taliani tak to okazalo ignorujete. a ako komentatori okazalo ziju z catencaccia, tak vy okazalo zijete zo zaslej slavy serie, najma teda pri prestupoch

Reagovat
Furia Ceca

Hele, k tomu se ti asi nevyjádřím, protože to je za prvé dost zmatečný, a za druhý to vedeš ve stylu sporu hádky ukřivděných děcek... do toho se nenechám zatáhnout. Jo a nemusíš mi vykat

Reagovat
Kapřík

Reagovat
Truffaldino

No a můžeš nějak doložit to, co jsi napsal? Já čtu sekci calcia pravidelně a četl jsem ji dávno před tím, než jsem si založil účet. Do Anglie a ostrovního stylu fotbalu se rozhodně nikdo neobouvá, naprostá většina z nás třeba oceňuje letošní výkony City, přínos Pepka, to jak se daří Arsenalu a rovněž bychom si všichni přáli, aby se Itálie rychlostí hry přiblížila klubům PL. Kritizuje se házení kelímků, pískání do hymny, chování angl. fans v ulicích, ale rozhodně nikdo nedělá z Anglie holomajsznu a nakopávanou z devadesátých let, tak jak to vykresluješ a tak, jak se často přistupuje k Itálii v jiných sekcích nebo v ČT.

Nikdo přece nezpochybňuje volbu Tielemanse a dalších ohledně Aston Villy na úkor AS. Rozhodujících faktorů pro hráče je strašně moc, plat, jazyk, známé prostředí, trenér a jeho záměry s hráčem, rodinné preference, život v zemi jako takové i kariérní možnosti, ale to samé platí i pro Itálii a pro to, proč si ji vybral Aouar, proč by na Apeninský poloostrov a konkrétně opět do Říma měl jít i Ndicka nebo proč se nechce Dybalovi z Itálie. A rád bych ti připomenul, že co se třeba nej platů týče, tak ani AS nejsou žádní chudáčci, Džeko měl před odchodem přes 12 M hrubého a Dybala teď půjde platem na 10,5 M ročně (v eurech).

Jinak bych se chtěl vrátil k tomu napadání Anglie jak píšeš, rád bych viděl konkrétnosti, protože opačně stačí otevřít článek k finále EL a tvoje iracionální komenty. A myslím, že poslední roky by vůbec nejvíce mohli vyprávět fans Juve, kolikrát se do Staré dámy naváželo kvůli Ronaldovi a vše se svádělo na klub nebo kolik lidí je uráží skrz plusvalenzu apod. bez toho, aby si o tom aspoň trochu přečetli. My vlastně ani nemáme čas někoho nesmyslně omílat, protože v jednom kuse musíme odrážet směsici hloupých připomínek na adresu Calcia...

Reagovat
fenixLFC

Do Anglie a ostrovního stylu fotbalu se rozhodně nikdo neobouvá- to snad nemozes mysliet vazne, staci si otvorit random diskusiu k hocijakemu zapasu kde hraju taliani s anglicanmi. pd suhrnmi PL to ubudlo elbo tam ubudli komentare obecne. obecne cely ten odstavec je loz, ale fakt nestravim teraz x hodin prechadzanim diskusii a hladanim komentarov.

"kritizuje se chovani anglcikych fans v ulicich a hazeni kelimku"- skoda ze to ti isti nekritizuju aj naopak ked bordel v uliciach robila aj opacna strana. len v cesku je obecne narativ o anglciykch fanusikoch ale to ze taliani sa spravaju minimalne podobne, to uz nezaznieva. nehovoriac o tom, ze to ze by robili anglicania taky bordel ako sa tvrdi, vyvracala aj samotna policia- v clanku kde bolo v titulku (!!!) ze robia bordel

Nikdo přece nezpochybňuje volbu Tielemanse a dalších ohledně Aston Villy na úkor AS- dalsia nepravda, ked si niekto vyberie strednotabulkovy anglicky klub na ukor talianskeho, tak je to hned kvoli peniazom a nie kvoli tomu ze v danej lige ma vacsiu sancu dostat sa do top anglickeho timu, ze hra ovela vacsie mnozstvo kvalitnych zapasov alebo zapasov s kvalitnymi timami atd.

inak bych se chtěl vrátil k tomu napadání Anglie jak píšeš, rád bych viděl konkrétnosti- znova selektivna pozornost. si pozri co tam cely cas vypisovali aj taliani. plus teda iracionalne komenty asi sotva kedze som ten zapas videl nazivo, nie niekde od televizie a pisal to co som na nom videl, to ze del piero a dalsi maju problem s chapanim textu uz je ich problem

kolikrát se do Staré dámy naváželo kvůli Ronaldovi- to je to co spominam nizsie. akakolvek aj objektivna alebo podlozena kritika je chapana ako utok na taliansky futbal. brat ronalda bola chyba ktoru priznavali aj fans juventusu. kritizovanie daneho hraca nie je kritika klubu a ked sa kritizuje juventus za machinacie s financiami, nepodarene prestupy tak su to veci, tkore sa daju jendoducho podlozit. ty to tu ale podavas sposobom, ze akakolvek kritika je vlastne neopravnena alebo je to vlastne utok na cely taliansky futbal

Reagovat
Furia Ceca

Ještě teda na jednu věc se zeptám: proč tady najednou bojuješ za objektivní diskuzi? Protože zrovna tebe si společně s Replikatorem pamatuju jako uživatele, co do italskýho fotbalu kopali při každý sebemenší příležitosti...

Reagovat
fenixLFC

pretoze ludia dospievaju? ano, kedysi som kopal pri kazdej prilezitosti. lenze teraz vychadzate z toho isteho narativu a furt predpokladate utok. spytal som sa tu napriklad na zapas ohladne cagliari a hned som od tej vasej uderky dostal totalne arogantnu odpoved ze ked chce niekto sledovat taliansky futbal ma sa naucit po taliansky a kluby nemaju ziaden dovod odpovedat v anglictine. potom sa ti velmi nechce nejak normalne vyjadrovat k lige ked dostanes podobnu odpoved. rovnako ako ked nieco clovek skritizuje alebo spochybni- robim to aj u PL, u liverpoolu a dalsich klubov, len u vas to stale beriete ako utok na integritu talianskeho futbalu, pretoze to pochadza "od anglicana". nekritizoval som zapasy na san sire v LM kvoli tomu ze to je taliansky klub, ale preto lebo sa mi to v televizii vizualne nepacilo, nekomentoval som k zapasu fiorentiny s westhamom lebo to bol taliansky klub (ako tam shevchenko tvrdil), ale kvoli tomu ze som siel sledovat ten zapas s kamaratom fanusikom west hamu. nekritizujem to kvoli tomu, ze je neico talianske, ale kvoli danemu aspektu ktory sa spomenie. ale ok, niekedy proste len rypem, to je pravda, ale nie v takom rozsahu ako kedysi...

a za objektivnu diskusiu teda nebojujem, len mi pride zaujimave, ako na jednu stranu nadavate na vnimanie talianskeho futbalu v CT (pricom vieme ze v ceskych mediach vedia o futbale obecne uplne hovno) a potom si stale zijete v tej predstave o anglickom futbale kde sa len nakopava a hraci tam chodia len za peniazmi, pretoze podla vas ta liga nema viac co ponuknut. pritom to aj vy musite uznat, ze to tak nie je

Reagovat
danko10

Proste su to vsetko nahodicky a vobec sa sem nechodis kazdu chvilu vygrcat na taliansky futbal.

Reagovat
fenixLFC

som rad ze potvrdzujes co pisem

Reagovat
Seydou Doumbia

Máš pravdu že hodně lidí co nesleduji Itálii a vyjadřuji se k ní žije v jeskyni. Ono L1 taky každý říká farmařská liga, přitom z top lig dle mého šla za posledních deset let nejvíc nahoru, ale nikdo ji nesleduje, hlavní je že mají názor. Pro mě kvalitní liga, ale že bych tady s každým bojoval a cpal mu svůj názor do huby na to jsem už asi starý.

Otázkou je, jestli vám fakt tak moc záleží na tom přesvědčit nějaké lidi, které nikdy v životě neuvidíš z nějakého posraného eurofotbalu o tom, jak je SA liga kvalitní, stejně jako vaše týmy. Záleží na tom? V 95% co se tu lidi hádají v kilometrových komentářích se stejně strany neshodnou a nikdo neustopí s tím že ta druhá strana má pravdu. Každý má tu svou pravdu. Ono už jen tím že na takové příspěvky reagujete a cítite se ukřivděně tak oni vítězí. Oni přichází získat vaší pozornost, nezáleží ani na tom kdo má pravdu. Mě osobně by nebavilo každý týden bojovat za to aby si nějací posraní lidé mysleli něco jinýho. Pochopil bych s kamoši u pivu, ale ne tady. Na tom přece nesejde co si myslí lidi tady, ale tak každý to vidí jinak.

Reagovat
Truffaldino

Jasně, v tomhle s tebou samozřejmě souhlasím a ani nečekám, že ten kdo nesleduje Itálii změní názor a rozhodně to ani není cílem příspěvků výše. Je to spíš výsledek frustrace z množství negativních komentářů bez opodstatnění, které se v posledních týdnech na adresu italských celků objevily hned pod několika články.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Largo

Silvio RIP

Reagovat
zurix_new

RIP? Ať zhoří v pekle ta Putinova děvka

Reagovat
Largo

Tak furt zemřel člověk, kterej toho pro calcio hodně udělal. Trochu úcty.

Reagovat
Furia Ceca

Tak oni si byli dost podobní – oba prďolové s prořídlýma vlasama a chorobnou ctižádostí. To je vražedná kombinace

Reagovat
TopinB

Reagovat
Furia Ceca

Odešel duševní otec LM, veleúspěšný majitel AC, kontroverzní podnikatel a politik a jeden ze světově nejznámějších pedofilů Dost těžko toho chlapa hodnotit.

Reagovat
Largo

Prý i člen Propaganda Due, jsem se teď dozvěděl v dokumentu od Netflixu o Orlandi.

Reagovat
Agent z Melmacu

dosť ľahko = kokot

Reagovat
Rudnevs

Kokot a poriadny, ale z hladiska AC a futbalu dôlezity clovek. A Monzu tiez pekne vytiahol.

Reagovat
Agent z Melmacu

NOT RIP IN PIECE

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele