Aktéři superligy jsou pod palbou kritiky. Seberte jim body, říká Neville

19.04.2021, 14:23
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Banka JPMorgan uvedla, že lituje podpory projektu superligy
23.04.2021, 23:34
Kapitán Liverpoolu Henderson poděkoval fanouškům, že pomohli ke krachu superligy
23.04.2021, 21:46
Kluby, které neopustily superligu, stále čelí možným trestům, řekl Čeferin
23.04.2021, 21:08
UEFA odložila rozhodnutí o případných sankcích pro kluby ze superligy
23.04.2021, 16:51
Vedení Arsenalu se po fiasku se superligou omluvilo hráčům i trenérovi
22.04.2021, 19:06
Ancelotti o superlize: Myslel jsem si, že jde o vtip. Evropa je jiná než Amerika
22.04.2021, 16:53
Superliga podle šéfa Realu není zrušená, ale jen odložená
22.04.2021, 16:22
Funkcionáři spojení se superligou mají rezignovat na své posty v Premier League
22.04.2021, 13:32
Conte zkritizoval superligu i vedení evropského fotbalu
22.04.2021, 12:12
Inter, Juventus a AC Milán trest za superligu nedostanou
21.04.2021, 23:59
Superliga se rozpadá, odchod oznámilo deset z 12 klubů
21.04.2021, 14:41
Projekt superligy končí, potvrdil šéf Juventusu Agnelli
21.04.2021, 12:08
Krásný den pro fotbal, slaví Anglie po odchodu šesti klubů ze superligy
21.04.2021, 10:25
Manchester City jako první oznámil odchod z plánované superligy
20.04.2021, 23:01
De Zerbi nechce hrát proti AC Milán
20.04.2021, 20:52
Guardiola vyzval šéfy svého City, ať vysvětlí účast v superlize
20.04.2021, 20:50
Šéf německého fotbalu vyzval k vyloučení účastníků superligy ze všech soutěží
20.04.2021, 19:12
Šéf Realu Pérez se ohradil proti ostré kritice za založení superligy
20.04.2021, 17:04
Šéf UEFA Čeferin doufá, že kluby si založení superligy ještě rozmyslí
20.04.2021, 15:42
Nemůžete hrát superligu a současně jiné ligy, varoval kluby Infantino
20.04.2021, 14:45
Majitelé práv na LM odsoudili založení superligy a očekávají její neúspěch
20.04.2021, 13:57
Proti superlize jsou i bývalé hvězdy United Beckham s Cantonou
20.04.2021, 13:00
Neobviňujte mé hráče, vyzval Klopp fanoušky Liverpoolu, superligu také nechce
20.04.2021, 11:23
Účastníkům superligy zakážeme start na ME a MS, říká šéf UEFA Ćeferin
19.04.2021, 20:42
Sny nejdou koupit, napsal k superlize Fernandes z Manchesteru United
19.04.2021, 20:39
Real, Manchester City a Chelsea podle člena UEFA vyloučí z aktuální Ligy mistrů
19.04.2021, 19:11
Podle Fouska je superliga nesmírně nebezpečná, ohrožuje pyramidu fotbalu
19.04.2021, 16:57
Fotbal reaguje na superligu i humorem, regionální kluby "uklidňují" fanoušky
19.04.2021, 14:39
Superligové kluby se už údajně právně pojistily proti případným trestům od UEFA
19.04.2021, 12:30
Slavia se staví na stranu FIFA a UEFA, superligu nepodporuje
19.04.2021, 11:45
Dvanáct klubů založilo nezávislou superligu, UEFA a FIFA jsou proti
19.04.2021, 09:02
UEFA znovu varovala kluby před založením uzavřené superligy
18.04.2021, 18:30

Komentáře (132)

Přidat komentář
smazaný uživatel

možno to skončí ako liga národov

Reagovat
Lopiger

Pokud jim seberou body nebo je vyhodí z národních soutěží, docílí jen toho, že už ty kluby budou opravdu plně commitnuté k Superlize.

Reagovat
xhejl

Zatimco ted commitnute nejsou...

Reagovat
zlatan-legend

Krásně řečeno. Já sám si nezapnu JEDINÝ zápas té uměle vytvořené sračky.

Reagovat
Y.N.W.A

souhlas... hlavně teda pro to, že nebudu mít placenej kanál, ale taky proto, že i kdybych mohl, tak si ho nekoupím schválně

Reagovat
Remt

Já si většinou nezapnu ani ligu mistrů, takže mě to nijak neštve Hádám že jednotlivých lig a působení daných týmu v nich se to nedotkne vznik této superligy že?

Reagovat
thewall

Těžko odhadovat všechny dopady. Nevěřím, že to nebude mít vliv na domácí soutěže, když se z nich stanou co do významu druhé dlouhodobe soutěže (dnešní LM neberu jako typickou dlouhodobou soutež, protože např. na podzim v ní měli giganti odehráno jen 6 zápasů).

Reagovat
Pipo123

To je naivná predstava, viem si predstaviť že do pár rokov bude SuperLiga tlačiť na ligy aby sa prehodili termíny, ďaleko viac sa im oplatí hrať zápasy SL cez víkend než cez týždeň, prípadne si myslím žeby časom opustili ligové súťaže a venovali sa na plno SL

Reagovat
soukup

Pokud si spočítají, že to pro ně bude finančně výhodné, budou tlačit na cokoli. SL bude mít ligy a kluby mimo SL úplně u prdele. Když to pro ně bude výhodné, budou se lig účastnit, když ne, tak z nich odejdou a udělají maximum, aby byl jiný fotbal mimo SL buď jim podrobený/koupený jako farma nebo zlikvidovaný.

Reagovat
Benfica

Reagovat
manuelo neuero

navíc nedokážu si představit že by hráči nějak extra prožívali emoce v úplně nové soutěži, takže to bude nuda

Reagovat
Infi

do té doby, než se to znormalizuje a nebude to takové čerstvé, že

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

Když si chudej a nemáš na kabelovku.

Reagovat
smazaný uživatel

Když máš hypotéku, auto na leasing, ale myslíš si, že jsi bohatej

Reagovat
Sir Ravealot

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
Vsadim gule

S kluby co fandis se ti nedivím

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
The Krupy

Budeš to zapínať medzi prvými

Reagovat
zlatan-legend

Jojo, to mi říkali i lidi, že budu v Hradci chodit na hokej. Ne, ani jednou jsem na tu uměle uplácanou sračku, co tam vymysleli, nešel...

Reagovat
vacin

"Velké zápasy si užijete, když se hrajou jednou nebo dvakrát za rok, ne každý týden."

V tomhle má Ozil jednoznačně pravdu, ale takhle to podle mně vnímá evropskej fanoušek. A vzhledem k tomu, že celá Superliga je koncipovaná hlavně jako byznis projekt, tak to bohužel bude zaměrený hlavně na asijskej trh, s kterým se Evropa porovnávat nemuže.

Já bych se ani nedivil, kdyby byla odehraná nějaká základní část, s tím, že play-off by se od nějaké části odehrávalo na neutrální pude...

Reagovat
raduinho

Reagovat
martin.b

Liverpool při plánované rekonstrukci Anfield road stand pořádal několik sezení s komunitou žijící v okolí a silnými vazbami na klub, aby se našlo ideální řešení vyhovující všem. O rok později: vás pár desítek/stovek tisíc lokálních fans máme v piči, budem si dělat co chcem.

Reagovat
madridcan

Ešte som neotvoril tú kilometrovú diskusiu, takže to napíšem sem.

3,5 miliardy do kasy je 3,5 miliardy do kasy cez Covid. Stráca to hodnotu bez divákov, na úkor líg a že je proti tomu tá najvyššia vrchnosť vo futbale. Ak by malo byť vážne 20 tímov raz, tak to prinesie nenormálne peniaze, hráčov, kde si aj Haland dôjde na mega na týždeň, lebo to bude hovno pre tie kluby...

...ale na strane druhej prísť o zápasy so Sevillou, Valenciou a tradičnými klubami, ktoré tiež často stoja na vstupenkách pre dané kluby a to nehovorím o kluboch na štýl Eibaru. Takže aktuálne tímy sú proste nenažrané. Barca ma dlh, Perez je možno posledné obdobie a chce Real zabezpečiť, Glazerovci sú nenažraní, Agnelli tvrdohlavý, Cerezo kokot, Levy žid.

Myslím si, že každý z nás by si to rád pozrel, ale prežrali by sme sa z toho po druhej/tretej sezóne.

Reagovat
zidane78

Moze to dopadnut ako hokej a basketbal tj. MS aj ME nebudu mat ziaden zmysel,kedze naj hraci nedostanu povolenie od klubov zo Superligy.

Reagovat
vacin

Myslím si, že každý z nás by si to rád pozrel, ale prežrali by sme sa z toho po druhej/tretej sezóne.

Jak jsem psal výš, v tomhle máš pravdu pro mně jsou ty zápasy jako elclasico, čtvrtfinále LM "svátek" a pokud bych měl každej týden sledovat superzápas, tak se toho přejím po dvou letech, jenže to je optika evropskýho fanouška, ale jestli tam jde o peníze, což je hlavní duvod, tak evropskej fanoušek v tomhle bude minorita a bude to zaměřený hlavně na asijskej trh a u nich je podle mňe mentalita taková, že jim je jedno, kdo s kým bude hrát hlavně, že budou hrát nejlepší hráči na světě...

Reagovat
manuelo neuero

já bych se na to teda rád nedíval...

Reagovat
Y.N.W.A

Je to rozbití historie, která k fotbalu patří... je to umělina, není to přirozenej vývoj, neporovnávat s NHL, která nějakou tradici má...

Reagovat
Benfica

Reagovat
manuelo neuero

Reagovat
bobis21

tahle představa že se liga jako NHL vytvoří přes noc je fakt směšná

Reagovat
Benfica

Reagovat
smazaný uživatel

Umelina

Reagovat
smazaný uživatel

v roce 1917 byla NHL taky umělina

Reagovat
thewall

Srovnávat podmínky, ve kterých vznikla NHL s dnešní situací kolem SL chce hodně bujnou fantazii.

Reagovat
Benfica

v roku 1917 športové súťaže neboli tak, ako sú dnes..

Reagovat
smazaný uživatel

a dnes nejsou tak jak budou třeba v roce 2050, jaká je pointa? všechno jednou začíná a jednou končí

Reagovat
Benfica

pointa je v tom, že v roku 1917, neboli ani medzinárodné futbalové súťaže, ani národné ligy ani nič.. čiže napísať, že v roku 1917 bola NHL tiež umelina je blbosť.. dovtedy sa o Stanley Cup hrali len 3-4 tímy.. bol to vyzývací pohár a hralo sa oň aj 2-3x za rok.. v roku 1917 ešte neexistovalo toľko hokejových klubov ako dnes futbalových.. tieto argumenty, že tento bullshit je to isté ako NHL, NFL, NBA alebo MLB sú absolútne hlúpe.. to môže napísať len niekto, kto tieto ligy nepozná..

Reagovat
smazaný uživatel

v tom případě by mě zajímalo tvé chápání slova umělotina

Reagovat
Benfica

a o Stanley Cup sa hralo už dávno pre tým

Reagovat
Y.N.W.A

nemysli si, že stojíš u zrodu něčeho velkého a skvělého...

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslím, já nepovažuju za velkou a skvělou ani Ligu mistrů

Reagovat
Benfica

Reagovat
Benfica

stojíme pri niečom veľkom.. tak veľkom, že to môže absolútne zničiť futbal..

Reagovat
exse

Umělina. Fotbal zpět do parků! Kdo nezapálí stadion svého oblíbeného klubu je podporovatel Superligy!!!!

Reagovat
raduinho

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
pobody's nerfect

liga mistrů je taky umělý projekt za účelem zvýšení příjmů, není tady odjakživa. Rozdíl je pouze v tom, že top kluby nechtějí spadat pod darmozrouty z UEFA

Reagovat
xhejl

Mne je uplne jedno, jaka servisni organizace bude ty souteze spravovat (a vzdycky nejaka bude). Tak jako tak v ni budou byrokrati, co spolknou spoustu penez. Rozdil je v tom, ze v takto pojate Super lize se vytrácí zásluhovost a samozrejme se zborit celej ten ekosystem, kdy tym z malyho mesta nebo zeme mimo top 5 muze dojit daleko v LM. Rozdil je v tom, ze spousta tradicnich a kvalitnich tymu s historickou tradici nedostane sanci si zahrat top soutez, i kdyby cely tym mel zivotni sezonu...

Reagovat
Y.N.W.A

to nemůžeš srovnávat proboha... .ano, UEFA čím dál víc bohatejm klubům ustupuje, ale to proto, aby nevznikla uzavřená superliga.... LM je stále soutěží pro všechny mistry, od reformy 2009 navíc s lepšímp ostavení mistrů, kdy už třeba Sparta nehraje v předkole s Arsenalam atd... no dobrá, to byl na LM zrovna blbej příklad, ale jako vůbec to není tak, že to, že se LM transformuje, znamená vznik Superligy... vůbec

Reagovat
pobody's nerfect

Mě se nelíbí ta uzavřenost superligy, nicméně to že dřív nebo později budou chtít top kluby vyšachovat UEFA muselo být každému zřejmé dlouho dopředu. Teď není řešením dělat unáhlené hysterické rozhodnutí, ale buď ještě zkusit zachovat LM nebo najít řešení, aby vše mohlo fungovat paralelně vedle sebe. Pravda je taková, že top kluby a top hráči nepotřebují FIFA ani UEFA, ale tyto organizace je potřebují

Reagovat
xhejl

Tak jednoduchý to zase není. Ukazuje se, že UEFA v tomhle má podporu národních svazů, médií, politické reprezentace. Má pořád dost páky na to, aby to tem klubum minimalne extreme zneprijemnila.

Reagovat
pobody's nerfect

A nakonec aby na to nejvíce doplatila ona, protože v konečném důsledku bude vítěz ten, kdo na svou stranu získá diváky a tam nemá UEFA žádnou šanci. Měli by se snažit o udržitelný kompromis

Reagovat
xhejl

Muzes vycitat UEFA spoustu veci a budes mit pravdu. Ale ze by se s bohatyma klubama nesnazila poslednich 20 let o kompromis a nevychazela by jim vstric, to se o ni rict fakt neda..

Reagovat
pobody's nerfect

Já neříkám, že s nimi celou dobu vyjebavali, myslím to v současné situaci. Buď se společně domluvit a zkoušet fungovat alespoň trochu synergicky, kdy si dovedu představit přínosy pro obě strany nebo jet těžký boj, kdy jedna strana musí padnout a dovedu si představit, kdo to neustoji

Reagovat
xhejl

Dneska mela UEFA predstavit model, ktery sel vyrazne naproti temhle klubu. Pokud ve stejny den ty kluby oznami tohle, tak se asi spis domlouvat nechteji.

Jinak ne ze bych si na UEFA vsadil, ale kdyz vidim, jakou medialni a politickou podporu dokazali zmobilizovat behem pul dne, tak bych si tim kdo to ustoji a kdo ne nebyl vubec tak jisty...

Reagovat
pobody's nerfect

Myslíš, že doteď nemají o plánované podobě LM informace a z trucu si založí vlastní soutěž? Právě naopak, podoba že strany UEFA je naprosto neuspokojila a proto jdou tímto směrem. To není nějaké plácnutí do vody, ale dlouho připravovaný a promyšlený krok.

Reagovat
xhejl

No právě že mají. Tobě nepřijde, že to, co mela navrhnout UEFA, je docela kompromis na pul cesty? V tom pripade ty kluby evidentne nemaji zajem se nejak dohodnout, chteji si prosadit svou. V tom pripade doufam, ze UEFA bude nekompromisni a pujde do toho naplno. Stejne nema jinou moznost, pokud Superliga bude v tomhle formatu, tak UEFA jako vyznamna organizace konci...

Reagovat
pobody's nerfect

To nevím, jaké jsou tam změny? Jak se budou prerozdelovat finance? Není to tak, že přibude zápasů, ale i týmů a tím pádem budou finance za jeden zápas menší než nyní?

Reagovat
xhejl

Ja to pochopil tak, ze ty mista navic jsou primarne pro tymy z top lig. Ale vlastne nevim, jestli uz to nekde vyslo oficialne....

Reagovat
Benfica

Reagovat
smazaný uživatel

ono to nie je uplne tak jednoduche. napr za tuto sezonu kedze fandis Liverpoolu tak ti dostali cca 70 mega z UEFA pričom napr 37 milionov dostalo Dynamo Kyev

v Tabulke s livepoolom dostal ajax 45 mega 40 atalanta midydityaljansd je mimo top 30 cize pod 30 milionov. je to ferove ? z hladiska atraktivity, marketingu, platov atd atd.

Reagovat
xhejl

To jsou penize navazany za vysledky. Diky atraktivite a marketingu ziskaji vic penez jinde. To je stejny jako bys chtel v tenisu, aby Nadal dostaval nejvic penez i kdyz vypadne v prvnim kole. Jen proto ze ma jmeno...

Reagovat
smazaný uživatel

kluby to ale ocividne tak neberu, ide im o to ze tychto 12 klubov ( ha ha ha arsenal ) prinasaju najvacsiu prestiz pre LM a teda chcu mat ohodnotenie.

Neriesim ci je to spravne alebo nie, ale chapem ich preco to robia . na druhu stranu radsej budem pozerat Barca Liverpool kazdy 3 tyzden. Tie zapasy su aj tak uz tak caste ze je to uplne jedno.

Reagovat
xhejl

No jasne, ze to tak berou. Ale to nic nemeni na tom, ze to tak je. Pro svuj kratkodoby zisk jsou ochotni nabourat cely tenhle fotbalovy ekosystem, ktery ma sice svoje chyby, ale porad funguje jakz takz rozumne.

Reagovat
smazaný uživatel

tazko povedat, ak pojdu cestou NHL a vytvoria fungujúcu organizáciu tak by to mohlo byt super. Az tak by mi to nevadilo ak si zoberiem ze poriadna LM zacina asi semifinale, stale je tam prilis vela teamov vo vyradovacke o ktore sa trasie kazdy vacsi team nech ich vylosuju.

Reagovat
Modroočko

jasne, že je to v poriadku. Prečo majú niektorí ľudia pocit, že veľkokluby musia už len za to, že sú veľkoklubmi, automaticky dostať každý rok stovky miliónov? Taký Midtjylland sa do Ligy majstrov dostane výnimočne a peniaze, ktoré dostanú, výnimočne pomôžu rozvoju ich futbalu. Veľkokluby majú zisky z reklamy, o akých sa menším klubom ani nesníva, takže toto plačkanie nad prerozdeľovaním peňazí je naozaj trápne a úbohé.

Reagovat
smazaný uživatel

trapné a úbohé sú takéto reakcie. mne je to uplne jedno ci je to ferove alebo nie. Krasne je to vidieť na Ziline ako nalozila s peniazmi z ligy majstrov.

Reagovat
kilobyte

Jenže po té reformě na mistrovskou a nemistrovskou část, udělali změny a přidali top ligám přímé postupy. Takže se to ve výsledku zhoršilo.

Reagovat
ADM

Čo asi hovorili fanúšikovia futbalu pred x rokmi, keď sa jedna po druhej zakladali ligy, ktoré dnes tvoria históriu a už sa futbal nehral len za barakom. To iste LM (a jej starý formát). Pokrok nezastavis...

Reagovat
Y.N.W.A

ano, ale toto není pokrok, ale revoluce... dle mýho špatným směrem... já nechápu, co na tom furt někteří nechápou...

Reagovat
smazaný uživatel

preko krok spat ? UEFA aj FIFA su 2 najkorupcnejsie organizacia ktory zhltnu 50% rozpoctu co ziskaju na reklamach. Kluby chcu tieto peniaze. len city jedine ma neobmedzeny kapital zatial ostatok ma velke straty.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
raduinho

Tohle je přece něco úplně jiného. Je to první uzavřená liga v historii fotbalu. To nejde porovnávat s reformou PMEZ na LM nebo 1st division na Premier League.

Reagovat
Imos

MLS je uzavřená celou její existenci ne?

Reagovat
raduinho

Okej, soccer v Americe jsem nebral v úvahu. U nich je to normální věc. Takže první uzavřená liga v historii evropského fotbalu.

Reagovat
Imos

Já především pro přehled snad první a bude poslední ještě před tím než ten paskvil začne a všechny ty kluby budou sestoupeny do 5. úrovně národních soutěží a zmrd Perez ať sleduje, jak Real krachuje kvůli jeho nenažranosti

Reagovat
Remt

Zaplaťpánbůh že se začne řešit tato blbost a snad se na chvíli zapomene na chudáka Ondru Kudelu

Reagovat
vceradnesazitra

A to je snad špatně ne? Hnát primitivy ze skotské díry před soud.

Reagovat
Remt

Bohužel kazdymu už snad došlo že tímto směrem se ta kauza nebude ubírat. Zpětné si myslím že to bylo předem dané jak to dopadne.

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
smazaný uživatel

Více názorů jako Herrera! Věřím, že spousta hrajících fotbalistů k tomu má co říct. Bojovat o zachování nejlepší klubové soutěže LM!

Reagovat
smazaný uživatel

Snížil bych mu ten jeho plat o polovinu a hned by jsme viděli jak moc cenná je pro něj ta liga mistrů.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady jde o zachování ligy, alespoň mě o to jde.

Reagovat
Svatej

Tak prý smlouva na 23 let pro každý klub Superligy

Reagovat
blaugrana

Do 23 rokov musia splatit JP Morgan 3,5 miliardy dolarov.

Reagovat
Svatej

hmmm, to není zas teda tak moc ne?

Reagovat
Talker

Tak pokud se to týká té dvanáctky, tak je to 12.5 mega ročně (+úroky). Zanedbatelná částka, pokud ten projekt vyjde.

Reagovat
Whitemedia

Super liga pro super borce, Alonso snad základ.

Reagovat
smazaný uživatel

Ozil to rekl naprosto presne. Moje slova.

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
Vincent Vegan

Reagovat
smazaný uživatel

Hráč se během pandemie nechtěl vzdát plat bude něco říkat

Reagovat
ratusek

pokrytec

Reagovat
Whitemedia

Tak on je nasranej, že mu z toho nic nekápne..

Reagovat
Fenix

Super už se těším nevidím důvod proč koukat na dřeváky z Kodaně nebo třeba Glasgow

Reagovat
oli9

Doufám, že se proti tomu postaví co nejvíce fanoušků,hráčů a klubů

Reagovat
CHONG

Nejhorší trenér historie La ligy zas chytrý jak rádio Jerevan

Reagovat
ADM

Reagovat
eLJay.91

Reagovat
pytlerLFC

Jestli od tohoto Liverpool neustoupí, končím s podporou klubu.. a jsem si jistej, že nebudu zdaleka jedinej. To si radši pustim Bundesligu, nebo naší Kapr ligu

Reagovat
CHONG

To nerozdýchají.

Reagovat
pytlerLFC

Tak Pepici z východního Čečenska jako jsme my, jsou jim u prdele. Nedovedu si představit co by se dělo v Liverpoolu, kdyby FA vyloučla tu "BIG 6" z Premier League

Reagovat
CHONG

V modré části Liverpoolu by asi slavili

Reagovat
smazaný uživatel

my? za koho mluvis?....to, ze ty mas maly sebevedomi, ktery se vztahuje na to, na kterym kousku planety zijes neznamena, ze to tak maji vsichni.

Reagovat
pytlerLFC

Takže si myslíš, že klubu záleží na fanoušcích z Česka stejně, jako na lidech přímo z Liverpoolu, Anglie? Nebo co jsi tim chtěl říct? Jsem realista, nevim jestli tohle má co dělat se sebevědomím

Reagovat
smazaný uživatel

v pohode kamo, jen mi to tak prislo. ja si o tom nemyslim nic.

Reagovat
cr7sux

Reagovat
smazaný uživatel

To vazne nekdo vaha mezi ceskou ligou a PL

Reagovat
Slavia10

Nejsem fanoušek té superligy, ale to fakt nikdo ani trošku ty kluby nechápe??? Jsou to hráči, kteří hrají ten fotbal a proč by měl z Messiho nebo Ronaldovo gólů nebo úspěchu Realu těžit někdo z UEFA, tak ať jdou ty lidi v UEFA na hřiště hrát fotbal. Tady se píše něco o hamižnosti, ale ty týmy chtějí jenom svoje vlastní peníze za práva a všechno. Chtěl bych vidět vás všechny, kdyby vám v práci řekl šéf, že si začne brát 20% vašeho platu, protože se bez toho obejdete. Ty týmy mi budou chybět v LM, nefandim té lize, ale ja to úplně chápu, proč to ty kluby chtějí.

Reagovat
Kop do titulků

Nemůžeš porovnávat průměrný plat s jejich příjmy. Jejich pravnoučata si budou žít v luxusu i kdyby měli 2x méně ale oni chtějí ještě mnohem víc. Na co? Co chtějí už můžou se svým majetkem mít.

Reagovat
Slavia10

Aha a proto by dobrovolně měli sve peníze odevzdávat UEFA ? Jak říkám nejsem fanoušek té ligy, na druhou stranu UEFA si uz dlouho koleduje a ničí sama fotbal.

Reagovat
vladino10

Tieto superkluby by boli bez slabších tímov vo svojich ligách, ktorým idú zapichnut nôž do chrbta absolútnym hovnom. Koľko hráčov si vychovali taki united, city, bayern, real..? Vsetky žijú iba skupovanim týchto slabších klubov, bez nich by futbal nebol ani zďaleka tym čím je. A oni sa na nich idú nabaliť a vyciciavat ich ešte viac. Čerpať hráčov z klubov druhého sledu to áno, ale deliť sa o peniaze nie?

Z malých klubov love odídu a do veľkých sa ešte viac nahrnu.

Reagovat
verv

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Neon

Reagovat
Dody10

Reagovat
Modroočko

Reagovat
Kop do titulků

Jak myslíš, já sem prostě člověk kterej když má peněz v podstatě nekonečno, tak dál nehrabe natož aby svým hrabáním ničil, to co sám miluje.

Reagovat
Pablos

Ale ono to je jinak. To je spíš tak, že ti šéf řekne, děláš práci fakt dobře, tady máš k platu ještě procenta z tržby, čím líp odmakas tím víc vyděláš. Hele a víš co máš i hodně zákazníkům co sem chodí kvůli tobě, já ti to ještě zvýším. A já na to, oká super to bych bral a zejtra si otevřu hned krámek s tím samým vedle něj a do té jeho práce nepřijdu. Takhle to je.

Reagovat
masly008

A ty si myslíš že tvůj šéf si z tvé práce nic nebere?

Reagovat
Luc-Luc

bojkot je jedina rozumna forma protestu, radsi kouknu na Bundesligu nez na tuhle european soccer league pro amiky a asiaty

Reagovat
Vsadim gule

Až to hodej do jednoho balíčku a trochu zvednou cenu tak to stejně budeš platit i když se na to nebudeš dívat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem zvedav ktere tymy se pridaji jako dalsi. Trochu doufam ze Nemci Francouzi a Portugalci polevi rad byh tam videl i Ajax - snad se dockame rozsireni formatu na 24 klubu.

btw. nevite nekdo proc se nikde nepise o dani ze solidarity ktere kluby budou odvadet a tvori vic penez nez kolik dostavaji kluby napr od UEFA psalo se neco 1,12 mld euro pro vsechny kluby v 1. ligach (pravdepodobne lig ktere muzou dosahnout na ucast v LM)- coz je v prepoctu neco pres 50mil. na klub a to si myslim ze napr pro slabsi kluby v CR/|SK klidne po Makedonii nejsou vubec male penize a ze jim to naopak opravdu muze pomoci "tezke casy" preckat a nemuset utahovat opasky jako doposud

Reagovat
Elliasson

Příznivce tohoto projektu nejsem.. Ale myslím si, že tam bude jeden ruský tým (Zenit), portugalský (Benfica) a mimoevrospký (katarský tým? Red Bull New York?)

Reagovat
Imos

Celtic by se do tý ligy hodil, hrát bezvýznamné zápasy ve Skotsku nebo Superleague už je jedno a v Evropě jsou stejně úplně k hovnu

Reagovat
smazaný uživatel

Nějakou novou ligu podporuju. Né ale finančně na úkor klubu typu Slavie(SKS). Myslím to globálně. Aby měla možnost uspět i třeba estonská liga a jiné slabší kluby. Zkrátka třeba mistr Estonská proti Manchesteru byla realita a né jen sen. Jen udělat super ligu stylem 18ti klubů.Tottenham mezi dvanácti?: Mourinho je na peníze, ale toto ? Ať si dají facku. Bohužel fandím Juventus už 20let... Bayern M. je odmítl, toto bude. dopad. Přemýšlím o změně fandovství. .. Toto je fakt moc.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele