AC Milán a Inter budou hrát v "Katedrále"
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (159)
Přidat komentářSkleněný hnus.... Jinak, teď se to hodí, Lízátka jsou už po rekonstrukci?
Dlouho jsem nic nečetl...
Kamaráde, je to s podivem, ale nejsou.
Přitom to vypadalo, že už tam na jaře budou hrát
Milano , Lyon ... krásná ,ale průmyslová města, kde se cokoliv sakrálního zrovna dvakrát nehodí, stejně jako stadion nazývat chrámem či katedrálou...double cross rouhání
Co? doslova Miláno je plne Gotické a Renesanční architektury a je prodchnute v uvozovkách církevní architekturou.
Milano plne gotiky? Kde krom namesti u Duoma? Torino je historicky mesto, ale Milan tolik ne.
Když už tak bych spíše dal za příklad Florencii. Každopádně jsem psal nejen o Gotice... Náměsti je signifikantní, ale jsou tam i jiné příklady gotických staveb. V tento moment ti více neřeknu jelikož je to delší doba kdy jsem studoval dějiny architektury a můj záběr byl i tak jiným směrem. Jistě není jich tolik dochovaných což je logické, ale průmyslové město je silný výraz. Alespoň pro mě. Ten odkaz mi výrazně sedí. Mimochodem to spíše Torino je průmyslové město s odkazem třeba na automobilový prumysl.
Aniž bych ti chtěl odporovat, tak Turin je krásný, v centru je spousta krásných historických míst, za průmyslový, byť spojený s auto průmyslem, bych ho určitě neoznačil. Ale s Milánem to srovnávat nemůžu. Milánem jsem de facto jen projížděl, Turin jsem si prošel a ohromně mě bavil, centrum je skvělé, mám to tam rád.
Upřímně všechna italská města mají své kouzlo. Jen jsem reagoval na to že Miláno je především průmyslové město. To myslím není. Na Itálii obdivuji to jak se slohy v podstatě doplňují. Od Gotiky, Renesanci, Braoko až po moderní... Např. muzeum Ferrari od Kaplického v Modeně. Myslím že je v Modeně. Naopak si myslím že moderní architektura krásně doplňuje tu starou. Itálie a Francie o mnoho více jsou v tomto směru příkladné.
Itálie je láska.
Když to shrnu, tak víte o tom hovno a vše je jen subjektivní pocit člověka
Ne asi.
Hovno vieš o tom akurát tak možno ty. My, ktorí sme prečítali aj nejakú tú knihu tak vieme, že Taliansko (od Álp asi po Rím, t.j. tzv. sever) ako ho dnes poznáme, prekvitalo hlavne v obodí tzv. renesancie, t.j. nejaké cca. 15-16.storočie. A prečo sever? Pretože v tom období to nebolo dnešné Taliansko, ale rôzne republiky, vojvodstvá či kniežatsvá ako Janovská republika, Benátska republika, Milánske kráľovstvo/veľkovojdostvo či Toskánske velľkovojvodstvo alebo Vatikán. A prečo hlavne/iba sever? Pretože tam sa sústreďovala tzv. finančná, obchodná, náboženská moc a na ňu automaticky naviazaná aj kultúra a umenie. A preto sú Florencia, Benátky či Janov najhistorickejšie mestá dnešného talianska. Pretože napr. Janov bola brána obchodu a tovaru z vonkajšieho sveta do Európy a vo Florerencii boli zámožní finančníci Medicejovci. No a o Vatikáne ti snáď nie je treba hovoriť. Natoľko somár už hádam byť nemôžeš.
Diky za výklad.
Centrum Turína je pěkné to ano, ale zbytek..
I kdyby byl Turín nejkrásnější město světa, tak pořád bude ve městě Juventus, což ten celkový dojem dost sráží.
asi tak.
Tak Florencie je uplne jinde, ja beru to srovnani jen na severu, resp milan vs torino, protoze jsem si vzdycky myslel, ze je to opcne, ale pak jsem v pbou chvili bydlel a Torino je historicky docela jinde nez Milano, ktery je hlavne pro mlady a nocni zivot, Torino je mnohem usedlejsi.
Ale samozrejme Duomo je Duomo, o tom zadna.
Keď berieš len sever, tak čo taká Verona? Historické centrum okolo Adiže a Arena sú úžasné. Neviem ako to berieš, no Benátky sú tiež sever.
Asi jen Milano vs Torino, vlastne nevim proc, asi proto, ze jsem si vzdycky myslel, ze Milano je historicky a Torino prumysl a je to jinak. Ale v diskuzi Torino nezaznelo, to jsem si asi povidal sam se sebou
Pokud bereš jen ty velký města tak s tebou souhlasím, z těch menších na mě největší dojem udělalo Bergamo.
Na me asi Verona, byt teda kdyz parkujes gratis kousek od nadrazi, tak ta cesta do centra je zazitek :D
Verona je parádní.
Souhlas
si este as inebol v priemyselnom meste ked toto dokazes povedat o Milane...
Tak Ostrava alebo Sheffield to pravdepodobne nebude, ale vyše 4-miliónová metropola snáď musí mať aj nejaký ten priemysel.
Jen mně hlava nebere, proč bude nižší kapacita.
Tak je to navrh. Doufam ze to trosku prepracuji a nazenou to kolem 90. Nebo maji uz dneska problem San Siro vyprodat?
Během sezóny to dohromady vyprodaji tak 2x (samozřejmě když nepočítám covid), jinak průměr je pod 60k (u interu víc u ac méně). Vyšší kapacita = vyšší náklady na údržbu a zhoršené pohodlí a zázemí. 65 je ok.
Terzo anello sa v pripade oboch timov ani neotvara a hra sa so 65k max. Vynimkou je derby, Juve, LM a obcas Roma, Napoli, Atalanta, ak sa vypreda tych 65k.
Projekt vyzera zaujimavo mne sa to teda dost páči. Určite viac ako ta druha varianta. A kapacita 60-65 tisic je tiez fajn.
Jaká je druhá varianta?
Hlavně aby byla uhlíkově neutrální
Zvenčí dejme tomu, i když mám rad spíše oldschool styl než dnešní moderny. Co mi vyloženě vadí, je ten anglický způsob tribun téměř u hřiště. Už jen kvůli tomu to nazvat novým San Sirem je zhovadilost. Kdo na Meazze byl, to určitě může potvrdit.. A 65 je málo. Pod 70 to jít nemělo. Zase je to pro funknčnost dvou klubů, ale tuším, že na AC chodi min než na Inter.
Sdílené stadiony
Chapu mensi kluby, jako treba Hertha a Union, nebo kdyby mel spolecny stadion treba slavie a zizkov. ale taky toho nejsem fanda
A v čom je problém?
Za mňa je spôsob ako je Londýn kde je 5 klubov a 6 štadiónov totálna blbosť, to isté Glasgow 2 kluby 3 štadióny? Sú to veľké stavby, ktoré sa využijú v priemere 1x za týždeň, aj to v prípade, že je klub úspešný a hrá domáce pohára a európsku súťaž dlhšie.
Ak to porovnám napr. s arénami v Amerike ako je MSG, kde je snáď každý deň niečo, tak tá vyťaženosť európskych štadiónov je žalostná
Ekonomické hledisko je jedna věc, druhá věc je že stadion je jedna z věcí, které utváří identitu klubu, a já bych prostě nesnesl, kdybychom hráli na stejném stadionu co Sparta. To bych se musel poblít, to radši ať máme svůj a jmenuje se třeba Švejčužou aréna. Peníze nejsou věc na kterou hledím jako první, takže prostě sdílené stadiony nesnáším, ale jasně že to kvůli penězům dokážu pochopit.
A teď co utváří identitu klubu více? Společný stadion s jiným klubem (což navíc tyto 2 kluby vždy měly, jelikož vznikly rozdělením jednoho klubu ...), nebo komunistický majitel?
rozhodně stadion
Nesouhlasím. Radši budu mít společný stadion s Opavou, než být vlastněný Čínou
To už je o prioritách no.
Hned se mi vybavil poslední zápas ve skupině s náma.. to hřiště bylo fakt tragický, aby taky ne, když se tam hrál třetí zápas v 7 dnech.. Nevím no, moc takových případů není, na takové top úrovni snad jen římani, a asi to není náhoda..
Zdieľaný štadión má aj Bayern.
Áno náklady na údržbu trávnika pri zdieľanom štadióne budú vyššie a bude si vyžadovať zvláštnu starostlivosť, ale nepovažujem to za neriešiteľný problém.
Benzema přestupuje?
https://scontent.fprg3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/263724377_594974108467944_3970350001685164777_n.png?_nc_cat=100&ccb=1-5&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=E7uKSqBxOBAAX9srbFv&_nc_ht=scontent.fprg3-1.fna&oh=03_AVJIHuCAJ3aULO2sFrHvi7tG7grALe0DXm-sdoeaJ-MSHw&oe=61EC73F0
keď vidím jak si stojí pri tej stihlke tak rozmýšľam ci karim z Gelnice ma aj ďalšie fotky po úraze
ofenzivní na té fotce jako v realu
Sparta a Slavie by si mohli taky postavit pořádnej společnej stadión, mohl by se jmenovat třeba Plavšič arena.
Stanciu street
Tribuny: Hušbauerova, Váchova, Strakova a Brabcova
Nebo vedle sebe dát sektory Řepkův a Řehákův
Všichni jste zapomněli na tribunu Dočkal
To tam bude fontana pred stadakem s jeho podobiznou
Jakože tu vodu bude plivat?
https://g.cz/sites/default/files/g/2014/07/puke.jpg
A u pokladny Pavelkův turniket, kterej vám znemožní cestu do stadionu a pošle vás zase zpátky
Píše se rok 2050... AC a Inter představují návrh nového stadiónu s názvem never ending story .
Čím to připomíná Galerii a Katedrálu??
Možná tu Escobarovu Katedrálu.
Patrně ty obrácený lomený oblouky.
Zbytečně moc velký, stačilo by tak pro 40 tisíc.
Pro Inter? To asi těžko
Vždyť je to replikator. Tomu to nikdy moc nemyslelo.
Kto vie čím ten človek premýšľa.
tomu k utvoření názoru vždy stačily nadpisy ze sportu/blesku/a kecy odborníků z čt
toto nieje Liverpool synu...
Zborit San Siro?
přístupná a udžitelná joSan siro padá na hlavu a nesmí se tam
Moc malé a tuctové, tyto klub už nikdy nebudou co byly
To fakt nejde san siro neborit ale udelat z nek treba treninkove hriste
Mrkni na fb AC MILAN, nechaj tam jednu tu vez ze stadionu a vypada to, ze nahore bude restaurace, za me palec hore.
Aspon tak
Super pro tento návrh jsem taky hlasoval ten druhý byl příliš tuctový
I kdyby se stadion neměl postavit, doufám že se povede aspoň revitalizace okolí, protože to to fakt potřebuje.
San Siro je skutočne už v tak zlom stave? Na prvý pohľad nevyzerá ako taká ruina.
Má to své kouzlo ale je to už starý stadion, na nový se hodně těším
Docela dobrý
Nejkrásnější stadion na světě je možná tak San Siro. S těmi nekreativními ovály na jedno brdo běžte do pr****! Neděkujeme...
Vždyť ten návrh je obdelníkovej.
Líbí se ti to snad víc?
Najkrajší štadión na svete? Toto? Nech si pozrú SoFi v LA alebo US Bank stadium v Mineapolise
Alebo Mercedes Arena v Atlante
veď to vypadá ako pokrčená plechovka
Timsah stadium. Suverénně.
vypadá jak nafukovací kruh do bazénuu pro děti
44 000 to je tak polovica čo by mal mať spoločný štadión pre kluby ako sú tie Milánske.
Krokodýl
otrasné sú všetky
Tak napíš nejaký ty, nech spoznáme vkus znalca.
Cosmos arena v Samaře
Všetky ruské štadióny (okrem štadiónu Uralu - to je úlet) pre MS 2018 sú podla mňa krajšie
jo nejvíc ten, kde dělali tribunu z leseni
však to je ten v Jekaterimburgu, který zmínil jako výjimku
Od 2002 najslabsi rocnik co sa tyka estetiky stadionov..
San Siro
https://the12thman.in/wp-content/uploads/2021/05/imgonline-com-ua-CompressToSize-zhRXjzg4BPVKv-696x301.jpg
Oničom
Doosan arena v Plzni
Zlínská Letná
Když už USA, tak určitě Allegiant Stadium ve Vegas.
Když už se teda bavíme o NFL stadionech, tak za mě určitě Hard Rock Stadium v Miami. Případně pak Ford Field, kde se jim fakt povedl vnější design, který skvěle zapadá do Detroitu. Ty tuctové ovály nejsou nic pro mě, radši nějaký "hranatý" stadion - celkově se mi hrozně líbí třeba stadion v Janově.
*A Catedral 2
Ale na obrazku vyzera pekne, krajsie ako ten novy Bernabeu
Ten vyzera ako toustovač
No podle mě teda Bernabeu mnohem lepší vzhled
Kazdemu sa paci nieco ine, to je OK.
Proč to proboha mají zase spolu..
Co se škádlivá, to se rádo mívá.
V Italii je to normalni a dava to smysl
co bude s Giuseppe Meazou ?
Zůstane mrtvý.
No, výnimočne na tomto projekte/návrhu štadióna je aj za štipku architektúry, myšlienky a estetiky. Ale odkedy tá mega preceňovaná Hadid načarbala tú vagínu, tak 99.8% architektúry štadiónov stojí za nič. Čo už, momentálne žijeme vek civilizačného úpadku.
Vypadá jako chladič pc procesoru s dírou.
A stadion na kterým mělo ac hrát od sezóny 18/19 zase nic. Představovali ho s velkou slávou nekdy v 2015 po tom co prodali ten autobus.
Jinak, nový je bohužel třeba. San Siro je sice legenda, ale v dnešní době už ne. Půlka hajzlů mimo provoz, a kdyz se tam člověk odváží, tak nestihne začátek polocasu. Plno míst, ze kterých není vidět na celou hrací plochu. Tráva. I ty tubusy do třetích pater smrdí chcankama. Obecně servis pro hráče i lidi už nedostacuje.
Je to skvost, ale celková rekonstrukce asi nereálná.
Bude se v Miláně stavět nějaký stadion pro ZOH 26, nebo se už počítá, že to kvůli 21. vlně covidu bude bez diváků, tak se ceremoniály udělají někde na louce?
Ceremoniál má být na San Siru
+ závěrečný teda vůbec nemá být v Miláně ale ve Veroně
Kedy sa má to San siro búrať? Počítam že budúci rok bude finálny návrh, +2/3 roky stavba takže mam ešte čas ho navštíviť?
Měl by po olympiádě v Miláně (2026)
Vďaka
Tak údajně by Katedrála měla stát v roce 2027, takže času budeš mít ještě dost.
Takové týmy jako jsou AC a Inter by měly mít každý svůj stadion.
https://www.eurofotbal.cz/clanky/byvaly-kouc-ruske-reprezentace-cercesov-povede-ferencvaros-525652/
diskusia msj v hokeji
https://www.eurofotbal.cz/clanky/hracska-fotbalova-unie-bude-spolupracovat-s-asociaci-hokejistu-358635/
Sem teda
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele