50 milionů za Hazarda bude stačit, vyhlásil Seydoux
Eden Hazard se před několika týdny nechal slyšet, že právě probíhající sezóna bude jeho poslední v dresu Lille a po ní se chce vydat za novou výzvou. Nadějí na setrvání belgického mladíka se sice nevzdává prezident klubu Michel Seydoux, zároveň však stanovil sumu, která by ho obměkčila...
Teprve dvacetiletý křídelník přišel do týmu aktuálního francouzského mistra v létě 2005 a o dva roky později se přesunul do prvního týmu. Rodák z La Louvière se rychle propracoval mezi jeho opory a nyní by ho rádi měli v kádru například v Realu Madrid, Chelsea či Interu.
Sám hráč se přestupu nebrání, v Lille má ale smlouvu do léta 2015 a vedení severofrancouzského celku jej nechce nechat odejít jen tak. "Existuje reálná šance, že zůstane, pokud odehrajeme dobrou sezónu a on zde uvidí nové perspektivy. Pokud se nám nebude dařit, pravděpodobně odejde, protože zájemců je opravdu spousta," řekl prezident LOSC Michel Seydoux a dodal: "Zda bude 50 milionů eur dost? Nikdo není nenahraditelný a existují různá řešení jako třeba tohle."
Pokud by Hazard odešel, zvýšila by se šance na setrvání jiného hráče podobného ražení. Je jím bývalý anglický reprezentant Joe Cole, který v Lille tuto sezónu hostuje z Liverpoolu. "Není dané, že nás opustí. Jistě se zde cítí dobře a my mu můžeme učinit zajímavou nabídku... Budeme se tím ještě zabývat," řekl Seydoux v rámci rozhovoru pro RTL.
Teprve dvacetiletý křídelník přišel do týmu aktuálního francouzského mistra v létě 2005 a o dva roky později se přesunul do prvního týmu. Rodák z La Louvière se rychle propracoval mezi jeho opory a nyní by ho rádi měli v kádru například v Realu Madrid, Chelsea či Interu.
Sám hráč se přestupu nebrání, v Lille má ale smlouvu do léta 2015 a vedení severofrancouzského celku jej nechce nechat odejít jen tak. "Existuje reálná šance, že zůstane, pokud odehrajeme dobrou sezónu a on zde uvidí nové perspektivy. Pokud se nám nebude dařit, pravděpodobně odejde, protože zájemců je opravdu spousta," řekl prezident LOSC Michel Seydoux a dodal: "Zda bude 50 milionů eur dost? Nikdo není nenahraditelný a existují různá řešení jako třeba tohle."
Pokud by Hazard odešel, zvýšila by se šance na setrvání jiného hráče podobného ražení. Je jím bývalý anglický reprezentant Joe Cole, který v Lille tuto sezónu hostuje z Liverpoolu. "Není dané, že nás opustí. Jistě se zde cítí dobře a my mu můžeme učinit zajímavou nabídku... Budeme se tím ještě zabývat," řekl Seydoux v rámci rozhovoru pro RTL.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Možná to bude Tottenham, poodhalil Hazard
14.02.2012, 10:58
Hazardův letní odchod je takřka jistý, zní z Lille
29.01.2012, 15:22
Hazard chce hrát za Real Madrid, říká agent
31.12.2011, 10:33
Talentovaný Hazard chce na konci sezony odejít z Lille
31.10.2011, 11:49
Cole nevylučuje, že v Lille zůstane natrvalo
03.10.2011, 13:54
Komentáře (295)
Přidat komentářbude stačit 25+ J.Cole
Cole ma cenu 25 5 by som za neho nedal
nepredpokladám, že niekedy v živote tých 5 vôbec budeš mať, takže ok.
zajímalo by mě kde píšu že Cole má cenu 25 mil??
On ale nepíše, že má Cole cenu 25, jen nepočítá, že Hazard bude stát 50 Myslím, že za těch 30-35 budou rádi. To je jen zase taková bublina - tlačit cenu, co to jde...50 za něj dá jen City pokud ho bude chtít...dneska jsou v kurzu různý bonusy, aby přestupová částka nebyla tak vysoká
taky bych to tak viděl
Chelsea
Arsenal :)
Uživatel matty-S - bylo vám uděleno varování!
Text varování: demence
Tenhle příspěvek to jen potvrdil.
Boží prozřetelnost.
¨nesouhlasím, nejakej admin si zas dělá co chce, tady je lepší na to livescore nechodit (a pro bšechny chytráky, já tam nechodím )
Já to ale dostal v diskuzy.
Víme proč.
Já to myslel ze srandy, samozřejmě že mi to bylo líto. Jenom tady asi admini nemaj stejnej smysl pro humor.
Na druhou stranu by takový trest zasluhoval i Filip12.
Filip je legenda a expert EF.
Je smutné, že i na civilizovaném webu dokáže někdo něco takového vyplodit.
Tyhle diskuze si vážně troufáš nazvat jako civilizovaný ?
Tak třeba ty bundesligové z velké části ano.
co je na tom špatného?
Zkus popřemýšlet. Myslím si, že to není zas tak těžké.
*diskuzi.
doufám, že to dostaly i desítky dalších
ups, tolik žen nevím jestli tu je
Však to máš správně, dostaly se v tomto případě vztahuje k desítkám.
tak tak, desítky dostaly
já vim jak se cítiš někteří admini jsou neskutečně ale opravdu neskutečně neobjektivní
-> a v ten moment si přál alespoň 70%... špatná reklama, ale přesto reklama..
Nejradši bych byl kdyby šel do Arsenalu,Liverpoolu či Realu. Rozhodně špatný krok (podle mne) by byla Chelsea inter či City (
I s ohledem na mou zášť k Chelsea a City by byl jednoznačně nejhorší krok do Interu. Nejhorší pro něj
Já jsem zase paradoxně oddaný fanoušek Gunners , a ostatní kluby EPL mám v pohodě.
Ale já si ho prostě v Premier League nedokážu představit , v ničím dresu. Fakt nevím proč.
Ani Real , nedej Bůh Barca nebo Inter.
Moje přání [ bude to znít divně , promiňte ]
Bayern Mnichov , Dortmund [ náhrada za Gotzeho ] , AC Milán , Lazio/AS , moožná Lyon/Marseille
Nic jinného si momentálně nedokážu představit
jestli ho Lille prodá, tak to nebude klub z Francie.....AC by muselo změnit typický italský rozestavení , těžko říct, jestli by pro něj bylo v Bayernu momentálně místo, do Dortmundu nebude chtít Eden a určo za něj nedají tolik peněz......jeho styl hry a postava by naznačovala Španělsko, ale uvidíme po sezoně
Aby to ve finále nebylo pod 20, ale konkurence nabídek je velká a jestli Ayewovi nabídne Anži plat jako Eto'ovi, pochybuju, že hráč jako on odolá, tím pádem se zase více klubů vrhne po Hazardovi. Nemyslím si ale, že by suma za přestup měla překročit 25mil. eur
Jedině Liverpool.
Co by dělal v Liverpoolu? Hrát maximálně Evropskou ligu, to je pro hráče jeho formátu málo.
to že LFC nehraje dva roky LM si myslíš že jí nebude hrát nikdy??
No nevim na úkor koho by to mělo být letos .
respektive příští rok
chelsea? si myslis, ze chelsea ma akoze lepsie predpoklady? alebo snad kader na urcitych poziciach?
všude
kromě útoku no
jj ta jejich obrana je skvělá, což se opět potvrdilo o víkendu
a i brankéře,obranu a zálohu
jj,bylo vidět předevčírem
no nic, nechajme 17-rocnych chlapcov sa povypravat
jj stale podpriemerny lucas vymazal v prvom polcase vsetku snahu celej chelsea nieco vymysliet.. najuspesnejsi tackler na svete, nevadi je to podpriemer.. agger,skrtel, obaja svetova forma, mozu si popravde rit vytret z tou chelsea.. krajni obrancovia.. enrique vs cole? uf, neviem, tazko posudzovat, v utocnej faze hry maju obaja velku aktivitu ale smerom dozadu je enrique lepsi.. brankara mame lepsieho, utok, to radsej ani nehovorim.. fakt netusim, ci je este sucasna chelsea stale lepsia ako rebuildovany lfc
mě je celkem jedno, jak se daří Chelsea nebo LFC , ale právě LFC se do LM stejně tuhle sezonu nedostane a Chelsea aspoň o ni bude bojovat .... United a City jsou jasní a kohouti, Arsenal a Chelsea si to rozdají o ty dva zbylé fleky..... a Hazard bude chtít do klubu, v kterým by ihned měl možnost hrát LM a bojovat o titul, což v LFC v nejbližších letech nehrozí
a to si polozil na zaklade coho prosim ta? liverpool je rovnako ako chelsea a rovnako ako aj arsenal vyrovnaný konkurent na zisk fleku do Champions League a to uz tuto sezonu.. o tom titule prosim ta netrep chujoviny.. klub bol pred dvoma rokmi este na urovni, z ktorej by sa ine kluby bud uz vobec nepostavili na nohy, alebo by im to trvalo min. dvakrat tolko ako LFC.. je rok po tom, co sme boli blizko nutenej spravy a tym aj k odobratiu licencie PL a okolo muzstva sa spravilo tolko pozitivnych krokov, ze uz tuto sezonu je konkurencieschopne pre LM a doakzuje to vybornymi vykonmi.. nebyt problem s efektivitou, momentalne sme 2-3 body za Citizens. Ale iste, fanusik, co nesledoval 11 zapasov LFC v lige v tejto sezone sa mi bud vysmeje, alebo zacne s opatovnymi nezmyslami. Za rok sa muzstvo dalo tak dohromady, ze sme v kontakte so stvrtou prieckou a dokonca mame z tych vsetkych muzstiev, ktore o nu bojuju najlepsiu obranu.. utoku chyba presnost v zakonceni, inac je herny prejav viac nez dobry a bude pod kennym este lepsi.. za to chelsea sa obranom fakt nemoze popysit a vyrovnanostou vykonov taktiez nie..
dam ruku do ohna, ze liverpool tuto sezonu skonci do stvrteho miesta..
tento rocnik skonci takto:
1.Manchester United
2.Manchester City
3. Tottenham
4. Liverpool
5. Arsenal
6. Chelsea
klub bol pred rokom blizko nutenej spravy*
Ty jsi fakt objektivnější než kiwwi. Když už chceš nazvat vaši obranu nejlepší, tak musíš podle stejného měřítka napsat, že útok máte nejhorší. A z té vaši krize ste se dostali tím, že vás napumpoval majitel penězma, které šly stejně napůl do kanálu. To by opravdu nikdo jiný než mighty Liverpool Football Club nedokázal, všechna čest..
A kde bys ho asi tak chtěl?
To nevim, ale určitě ne v týmech jako je City, Liverpool a Inter to jsou pro mě tragédi (ikdyž City ho nepřeju z jinýho důvodu).
Tvoje máma je traged
ty si tragét
To je smutný prohrát 2:1 doma s tragedama
On musí hlavně do rýmu, kde se hraje 4-3-3.
United za nějáký ten čas..
A teď mi to zkritizujte.
-----------------------------DdG-------------------------
--Rafael-----------Jones--Smalling-----------Fabio--
-------------Gotze----Cleverley------Hazard--------
--------------------------Rooney-----------------------
----------------Hernandez-----Welbeck--------------
Mohlo by to teoreticky fungovat? Sice bych se asi vzdal LAVa ale i tak mě tahle varianta hodně láká.
Na Götzeho čeká Arsenal!
To si děláš srandu ne?
Ne, jen se ptám.
Anderson, Nani, Young, Fletcher, Carrick, Valencia lavička?... Tyhle hráči sou pro vás uplně nepotřebný a navíc celej tenhle systém by stejně vyhořel směrem dozadu...
Ehm, nemohlo...
já bych řekl, že i mohlo...tak za 6 let...tahle sestava bude pravidelně vyhrávat tak 12:10
bez jakéhokoliv defenzivního hráče kromě obrany dost těžko, zvlášť když Gotze, Hazard rádi vodí míč...
Hazard a Götze na CM, aha
Ty seš chudák
Další debil zaargumentoval...
Ty seš nula
Ještě něco nám chceš říct než tě pošleme do prdele?
Pošleme? Jedinej kdo tu pi*uje seš ty ty nulo
Já se klidně přidám, páč Dufino napsal pravdu. Hazard do týmu bez LM nepůjde a Liverpool na to momentálně nevypadá že by ju příští rok hrál. Napsal to neurážlivě a nerýpavě. A ty místo abys s ním diskutoval a snažil se mu vyvrátit názor si shodil jeho. Ubohost.
Co se vůbec snažím.
az na to ze medzi stvrtym a siedmim miestom je nevime ci bod vobec..mas pravdu nevyzera to tak
No ty už alespoň diskutuješ ale taky z toho pěkně kape arogance.
to neni arogancia ale cynizmus jednoducho tvrdit ze nebudeme mat LM je predcasne o tretie strvte miesto bude strasny boj..tam ma kazdy dajaky problem a celkovo je to vyrovnane..tottenham hra vela zapasov a nemyslim ze ten kader je tak siroky, newcastle je v euforii do konca roka este pojde dole, chelsea totalne derava obrana arsenal stoji na persiem a my nastirelame milion konstrukcii a stracame so slabymi...toto bude strasny boj tak je este skoro hento tvrdit
máš recht, ještě je to otevřené
Jo to je. Ale stejně Man United, Man City a Chelsea jsou silnější než Liverpool a v dlouhodobé soutěži se to projeví. Tottenham, Liverpool bych viděl tak nastejno, Arsenal se bude pohybovat jak on sám, Wenger a marodka uznají za vhodné. Momentálně bych si určitě vsadil na Arsenal a nebo Tottenham, a Liverpool nepředvedl nic čím by mě přesvědčil o opaku. Hazard to určitě veme v úvahu. Myslím si že bude chtít jít do klubu který hraje o titul každý rok a který každý rok hraje LM. A nebo Juventus, který do té první skupiny až tak nepatří, ale přece jenom je to top klub.
nepredviedol nic? :O sme jednoznacne lepsi ako chelsea, ked si videl nase zapasy tak az na tottenham ked sme hrali v deviatich a aj so swansea celkom tak vsade sme boli jednoznacne, ten tym sa prebudovava a pokrok je tam uz vidiet...jednoducho odstranit tu neefektivitu(sanci mame spolu so city najviac v celej lige) a ako hrame proti velkym tak hrat aj proti malym a je to..a to nam este chyba mozog tymu gerard a kde sme :)
Ten zápas sem viděl. A každý poločas jeden tým smázl ten druhý. A to je Chelsea v relativně menší krizi a Liverpool jede víceméně optimálně. Tottenham předvádí mnohem lepší výkony a fotbal, Arsenal sice ne, ale má zase lepšího trenéra, kvalitnější kádr a vizi se kterou pracuje už pěkných pár let. Kdyby liga skončila v prosincu, tak určitě favorizuju na třetí místo Tottenham a na čtvrté druhý z Londýnských týmů. Ale protože bude ještě dlouhá, tak si myslím že Chelsea bude na přímý postup. A pak se uvidí. Ale stejně by tam měl být Arsenal a nebo Tottenham.
myslis zapas chelsea-liverpool? to sme hrali co zvycajne u nich to sa nedalo cakat ze budeme busit..ale to co hhrali v prvom polcase tak to ked hraju tak jednoznacne supera prehravaju...je sice pravda ze teraz prislo kopec novych posil ale ja tak by som povedal ze ten kader treba dalej posilnovat(nech to znie akokolvek) a hraci ako hazard by tne tym posunuli este na dalsi level..a to porvnanie trenerov tazko povedat, ano wenger je asi lepsi strateg ale kenny vie tych hracov strasne motivovat, vid minulu jar ale je fakt ze robi kopec kontroverznych rozhodnuti...ale aj tak dufam ze okrem manchesterskych klubo tam budeme my a arsenal, ale tipovat si to netrufnem fakt je sezona etse dlha
ja ale neviem, vy stale zijete v tom, ze chelsea ma akoze lepsie jednotlive posty v muzstve alebo co? Vsak Terry je tak pomaly a chybujuci, ze skrtelova forma za posledny rok je tak velka, ze je v sucasnosti lepsi stoper a to po vsetkych strankach(samozrejme okrem tej dirigentskej, ktoru terrymu nepopieram) agger ked je zdravy je lepsi ako luiz a terry dokopy, bez srandy.. drogba,anelka, dvaja ostrostrelci este z pred dvoch rokov, teraz uz len tiene futbalistov, ktori sa do toho mozno uz ani nedostanu. (tak ako boli kedysi na tom) post def zaloznika jednoznacne v prospech liverpoolu.. staci sa pozriet na celkove statistiky tackles sucessful a dalsie dolezite faktory DMka a Lucas vo všetkych prevyšuje tych z chelsea..on ma vsak velku nevyhodu v tom, ze tu na eurofotbale ked si niekto povie pred dvoma rokmi ze lucas je srac, ktory nevie hrat, zije v tom potom dalsich 5 rokov, pricom za ten cas hrac zaznamenava obrovsky progres individualnych kvalit. jedine co ma chelsea lepsie ako liverpool je kridelny post, ktory ajtak lfc ide riesit v najblizsiom prestupovom obdobi velkymi librami.. fakt neviem, v com by mala chelsea lepsich hracov
hm mozno som sa zle vyjadril..hrali sme ako vzdy proti nim, zo zaistenej obrany aj ked ten utok je aky je treb si na nich dat bacha...a ked sa pripravovali na zapas nevedeli ze sturridge torres a raul nebudu hrat od zaciatku a ten tym bol skvele postaveny na brejky ktore proti chelsea v sucasnosti su najlepsou zbranou..a suhlasim ze skrtel a agger su v sucasnosti niekde inde ako terry s luizom keby nie je dany stale zraneny tak je to jedna z anjlepsich ak nie najlepsia stoperska dvojica v premier league...a s tym lucasom mas pravdu, nie len tu ale ja na dalsich Cz/Sk strankach je strasne ponizovany a on je pritom priklad hraca ktory sa vlastnym usilim strasne vypracoval a dal zabudnut na svoj start ked nanho fanusikovia piskali, aj ked ma svoje rezervy hlavne proti slabsim ked ma tvorit ale ja ho ako hraca uznavam a nemam nic proti nemu
lenze tu ide o to, ze lucas leiva nie je na ihrisku od toho resp. nema ulohy na to, aby tvoril hru.. na to su tam ini hraci.. lucas je na ihrisku na to, aby vyplnoval medzery medzi zalohou a stopermi.. tam je jeho teritorium, kde ma najuspesnejsie tackless na celom svete z pomedzi DM a to aj jeho pracou ostane.. vacsina akcii supera sa pri nom konci a ta vacsina nasich sa zacina. lucas je borec
jj ja viem ze to neni jeho uloha ale ako bonus by to bolo skvele :) ale tie jeho zakroky su fakt paradne a to nehovorim iba z videi ale aj co sledujem on tych akcii zastavi a zacne nove...jeho len skrizit s adamom a mame noveho habiho ale nie, on jednoducho tam musi byt a nechapem tych co tvrdia ze s Dmkom ako lucas liverpool nic nedokaze...tm treba do zalohy dajakeho kreativneho hraca este(hendersona napriklad dat do stredu a ta zaloha by uz vedeladaco vymysliet) a nemyslim ze by trebalo hladat nove dmko..a za poslednu vetu navyse
50 mil? Pokud chcou kluby udržet vyrované rozpočty tak tohle dokáže nabídnout tak možná 5 klubů v Evropě.
všechno je to marketing, na způsob arabského tržiště vyjednávají cenu jim příjemnou i pro další klub, protože už jen ta cena prodá obrovské množství dresů nehledě na jméno..vítej v konzumní společnosti
To ani nedokáže.
Ale to je moc, takhle bude Seydoux pro legraci. Jinak si nemyslim, že by zůstal, ani kdyby vyhráli LM. Už to tu bylo mnohokrát, osobně mám jasno, tipuju Real/Chelsea. Doufám, že vybere dobře.
Snad ne ten Real, no a snad ne ani Chelsea. To už radši klidně Inter nebo Arsenal.
do Chelsea by se Boasovi hodil. Jedno křídlo Mata, druhý Hazard, střed Moutinho
K tomu jejich super obrana a můžou zapomenout i na EL.
to se zpraví, věřím tomu jinak je fakt, že letos je to tragické, Terry s Colem nestíhají
Cole se ještě nedostal do formy a už nestíhá a Terry taky nestíhá jo? Tak to pak jo
nevím, jestli jsi viděl letos nějakej zápas Chelsea, ale Terrymu a Coleovi ten Boasův obrannej styl absolutně nesedí, na jejich poměry letos chybují až moc
cole nestiha? videl jsi ho nekdy behat? mozna stale nejrychlejsi krajni bek v PL
určitě rychlejší něž bejvalej sprinter Enrique že jo?
útok Messi,DM Masch Alonso,obrana Dani Alvés,Thiago,Piqué,Mercelo v bráně Cassilas tohle je asi tak reálný jako to tvoje
to, co jsem napsal, není vůbec nereálné
Nevím, nač by Chelsea potřebovala Moutinha.
docela dost, nemusí to bejt zrovna on, ale hráč takovýho typu
Přijde mi to nejreálnější, do Realu ho potáhne Zidane, to výrazně. Z Anglie vidim nejreálnější Chelsea, dlouhodobý zájem, potřeba podobného hráče, třeba obměny kádru a pokud jim ta sezóna nepříliš vyjde ... Ale jo, ve hře tam bude Liverpool a City, i když ti asi pokud už, tak půjdou z Francie po jiném zázraku :)
ve Francii je spousta talentů jakmile odejde Hazard bude to zas Boudebouz,Martin,Mvila,Sissoko,..
Samozřejmě, nikde jich není více ... :))
U City to nevidím reálně a tam ta potřeba je ještě menší než u Chelsea a Realu. Tak snad není tak hloupý, aby šel jen za Zidanem, když je v Realu taková konkurence. Tak LFC se může brát v potaz jedině umístění do 4. místa.
Jj, 4.místo rozhodne, ale je naprosto nemožné tipnout, kdo na něm bude :) Přesněji, LM rozhodne, netipnul bych si totiž ani to třetí.
Právě no, 2 místa a 4 uchažeči, Newcastle padne a počítám s ním tak na 7.-9. místě.
Arsenal si počká na Götzeho.
Arsenal tolik nezaplatí
Real? Přes CR-Özil-Di María-Kaká? Neblázni.
Já neříkám, že ho potřebují, jen, že ho tam Zidane potáhne ... samozřejmě, můj tip.
Navíc Hazard se nechal slyšet, že by šel nejradši do Španělska.
Je to tak, na druhou stranu, pak se nechal slyšet, že Arsenal "je jeho klub", že by rád šel do Chelsea a nevím, jak reagoval na ta vlídná slova z Milána.
Ach jo, on ani vlastně pořádně neví, kam chce. To je potom těžký ho někat zařazovat.
Za 50mega to nie je realne a najlepsie bude vykaslat sa nanho a porozhliadnut sa niekde inde.Moznosti je dost.
Na Daily Mail psali, že prý budete mít 30 na Götzeho či co.
Tak Daily Mail ti uz toho popisali.Dnes aj Wenger verejne pochvalil Gozteho,cize ne jeho mieste sa zameram nanho.25+Bedntner by mohlo Borusii stacit, alebo nejak sa dohodnut do 30mega.
Tak mám tam prý, mi se Götze hodně líbí, takež jsem zvědavý, kam zamíří.
ale jj...dzagoev, erickssen, hazard, gotze, reus.....vsetko podobny typ a vek, pekne si ich velkokluby podelia
to je moc.
Zidane opovaž se ho přivést do Realu. To by byla poslední kapka. At si táhne někam do Chelsea.
Jestli půjde příští léto, tak ho za 25 pustěj jen to fikne.
A když už se s Chelsea relativně často skloňuje, může ho prosím nějaký francouzský "guru" trochu víc popsat? Díky.
Ještě popsat? Telegraficky. Mimořádně technicky vybavený, silný na balónu, skvělé zvládá jeden na jednoho/dva/tři, ofenzivní univerzál, prostě hračička, nevyzpytatelný, geniální. S potřebou poněkud pevnějšího vedení.
Já pořád zapomínám, no.
Ale jo, ten by se asi hodil. Kdokoliv lepší než Kalou.
No titul letos neziska(verim PSG) v LM se pravdepodobne budou pakovat uz po skupinach , takze duvod k tomu aby odesel mit jiste bude. Ale tomu ze za nej da nekdo 50 proste neverim , jak je videt tak ani ty nejbohatsi kluby si uz takovy mega prestupy nebudou moci dovolit. Tipuju ze nakonec odejde treba pozdeji ale za cenu tak okolo 30.
Hodně bych se divil kdyby z Ligue 1 odešel za 50 mega, to si myslim že za něj nikdo nedá i když hráč je to podle mě lepší než třeba Pastore. Seydoux akorát natahuje cenu podle mě by byl rád za 25 a víc
za 30 ještě poděkuje potom co si začne Hazard přestup vymrčovat
Wenger zapojí mind games a poletí za 25 + Bendtner/Rosický.
Nad 30 mega jeho cena je
neni
Master Yoda?
Napiš prosím, že nepůjde do Arsenalu.
Chtěl bych ho do LFC, ale za 50 ani náhodou. To ať si raději zůstane v Lille nebo jde do Machačkaly
to je jen zvyšování ceny za víc jak 30 neodejde
Tak jisté je, že nebude hrát u nás. S takovým jménem Eden Hazard, by ho nechal kalousek hned zdanit a zavřít
Hazard, Song, Wilshere, Gervinho - Walcott, Persie
Vsadím se, že půjde do Chelsea, ale né za 50, bude v tom nějaký hráč.
bohuzial sa ozve shity ale LPG z Pariza a daju na stol kludne aj 40-50 mil., lebo im je to jedno
bohuzial sa ozve shity ale LPG z Pariza a daju na stol kludne aj 40-50 mil., lebo im je to jedno
Za 30-35 do CFC
------------------------Torres/Studge--------------------
Hazard/Mata-----Mata/Lamps--Studge/Ramires
-------------Essien/Mikel--Meireles/Ramires/Lamps
ideal Essien, Ramires - Hazard, Mata, Sturridge - Torres ..... dnes mozna Meireles, Ramires - Mata, Lampard, Sturridge - Torres
Když už, tak Hazard, Torres, Mata a pod něma Ramires, Luiz(kterýho bych dal na DM) a Lampard
Ale zabilo by to Daniela
To je ono, takhle bych si to představoval :)
Aktuálně si dovedu představit, že zřejmě nejsilnější je Ramires/Meireles, Lampard - Malouda, Mata, Sturridge - Torres. A Hazard by tady řešil toho Maloudu.
Nebo by se samozřejmě vysunul Lampard a Mata posunul na kraj, což je lepší pro Lamparda, ale podle mě je Mata na trequartistovi lepší. Je to dilema.
Torres?
Javi Martinez, Hazard, G. Cahill a Azpilicueta do chelsea mým zbožným přáním
Hlavně Azpilicueta by byl opravdovou výhrou v loterii.
Třeba se jím udavte...
No, doufal jsem v něj ...
Já už od deadlinu ne.
Důvod?
Bylo jasný, že po týhle sezóně, kdy se dalo čekat, že Hazard začne být po odchodu Gerva s Cabayem opravdu největší oporou Lille, které se navíc ukáže v LM, že se stane opravdu velmi horkým zbožím. Že o něj začnou mít reálný zájem ty největší týmy (nemyslím my a Liverpool, ale Real atd.) a samozřejmě i zbohatlíci. A upřímě, v boji s těmito týmy o takové hráče za takové sumy máme šanci asi jako já mám šanci u Kayi Scodelario. A to ještě nemluvím o tom, jestli by byl ochotnej Hazard přijít, kdyby jsme neudělali LM.
Plus ještě ta věc s Parkem.
já od nákupu Gervinha
hlavně nechoď do Arsenalu, přijde mi, že poslední dobou boj o takové hráče Arsenal vyhrává, ale potom ty výkony... Chamakh, Gervinho
Ti dva jsou vyloženě stejná kategorie jako Hazard, no.
Navíc Gervinho je fakt svými výkony napřesdržku...
Gervinho je borec
Gervais je kráľ.
byli stejně opěvovaní, jako on a kde jsou teď?Ale máš pravdu, všichni hráli jinou ligu, jinou pozici..Úplně jiní hráči.
Hazard bo urcite povazovany za lepsieho a perspektivnejsieho hraca ako Gervinho
Gervinho hraje dost dobře.
Nikdo z nich nebyl opěvovaný jako Hazard. A mezi námi, Gervinho mu kvalitou není zase tak vzdálen, on je výbornou posilou.
byl o ně boj a fanoušci si od nich (oprávněně) slibovali skvělé výkony, což ano jeden z nich nepotvrdil.Zatím..možná..
ty Arsenal moc nesledujes co?
ne.komentář tady píšu jen tak..Poslední zápas jsem viděl celý.A Gervinho - ostuda!
Ty jsi jouda Gervinho je s RvP a Walcottem největším tahounem ofensivy, poslední dobou i začal nahrávat, očekávám, že goly taky začne dávat.
Od Chamakha nečekal nikdo nic moc, pokud nebyl zpracovanej právě tou ligomistrovskou masáží. Naopak za první půlku sezóny s Arsenalem vyloženě překvapil.
Gervinho očekávání plní, nebojím se říct, stoprocentně. má svý mouchy, ale to se vychytá.
V přímém "souboji" jsi mohl minulou sezónu vidět, kdo byl pro Lille klíčovým hráčem :) A v Arsenalu mu dej čas, navíc, co čtu, hraje dobře už teď ... netřeba se uháhlit.
jo, proč ne.Uvidíme později, mně se to tak prostě jeví..
Uz prestan prosim ta Gervinh je vyborny,az na to spalovanie sanci,ak to zlepsi, opat to bude majstrovsky nakup Wengera za drobne.
ty jeho mistrovské nákupy nějak nekamarádí s titulem ale..
To vies,proti rope sa tazko bojuje...
to je fakt Ale co se týče posil a výsledků, tak si myslím, že Sir Alex je bohužel king..
Stejně opěvovaní?
1) Nebyli stejně opěvovaní. Chamakh byl lehce nadprůměrný hrot, kterej byl jen víc vidět v Bordeaux v LM, odkud ho spousta lidí měla za skvělýho útočníka. Žádnej zázrak to nebyl. Gervinho byl jako jeden z nejlepších hráčů L1 právem, zároveň ale nevim, kam míříš tím kde je teď. Začíná si s týmem rozumnět, vyloženě napřesdržku byl ze začátku sezóny. Teď je důležitou součástí týmu a nejednou nám velmi pomohl k bodům. Hazard je naproti tomu supertalent, kolem něj je prostě aura jednoho z největších talentů světa. To se třeba s Gervinhem nedá srovnávat.
2) Ano, hrají jinou pozici(možná bys mohl tak Gervinha s Hazardem považovat oba za křídla) a jsou to úplně jiní hráči.
viděl jsem Gervinha poslední zápas, jak se mu moc nedařilo..Uvidíme dál..
Tak to tě šlechtí.
Kurva komentuju, co vidím.Hrál poslední zápas na jedničku?Zápas předtím?A předtím???
Jo, komentuješ to MÁLO co vidíš - to je ten problém.
ou, promiň mi to.Okomentuju ho na konci sezony,abych byl objektivní
No tak kdybys ho za těch 12 kol viděl víckrát, komentuj si ho už teď, že jo.
4 zápasy jsou málo?Tak já se na ně zaměřím a po dalších 3 kolech už to snad bude dost a budu hoden komentářů.
Jo, tak to je vyloženě zpackanej přestup.
Nebyt Gervinha tak nema Van Persie v teto sezone ani 6 branek. Do Arsenalu zapadl nahodou naramne
Arsenal padá, jeho cena bude max 30 mega, ale ani to za něj AW nedá. Něco podobnýho bude s Götzem, nakonec přijde někdo méně profláklej. (Martin,Kagawa?) Ale jedno zvučnější jméno by přijít mělo, protože se počítá s odchodem Arshavina, Rosickýho a Bendtnera se Squillacim.
Ale tudje. Boas bude musieť riešiť celý káder k obrazu svojmu. Nutné posily do obrany. Cahill musí prísť. Na Hazarda mu nevydá. Z Anglicka sa oňho pobijeme my s Arsenalom ( podľa toho, kto ukope LM ). Ale aj tak si myslím, že ak nabehne jeden z dvojky Real, Barca, tak je víťaz jasný.
Myslim, že City do něj nepude - má teď typově podobných hráčů dost (Silva, Kun, Nasri,...), Chelsea už je pravděpodobnější, ale pouze v případě velké obměny kádru (Drogba pryč - a asi i další), Liv - podle mě to vůůbec neni hráč, který Keny preferuje(nehodí se jim do koncepce) MU - nevim, Arsenal - buď přijde on nebo Gotze
zůstavaj mi 2 kluby: Real, kde to ale nebude dělat dobrotu (Hazard má rád balon a to CR taky) a PSG(kam se s Arsenalem momentálně hodí nejvíc)
OT: Tak máme duo mládenců Freeman-Aneke ve Stevenage.
Pěkný. Snad se chytnou. Oba se mi dost líbí co jsem viděl. I když ze soućasnejch mladíků nejvíc věřím (krom Rya a Oxe) Afobemu. Škoda, že se zranil. To je jak loni s Pingpongem.
Taky na rok? Aneke-Afobe sem měl z toho mála, co sem od naší juniorky viděl, zafixovaný jako hodně slibný duo (i co do vzájemný spolupráce). Freeman je profláklej dýl, a přesto ho znám míň.
Na rok ne, tuším, že by se měl vracet v lednu nebo co, ale pro nadějnýho mladíka je prostě blbý, když přijde o začátky CC.
Jinak jo, spolupráce Afobeho s Anekem mi někdy snad i připomínala duo Yorke-Cole Akorát on ten Aneke se dost pozicí zatáh, onehdá jsem ho viděl na DM. Takovej univerzál jako JET asi. Jinak Freeman je fakt šikovnej, technika a myšlení na vysoký úrovni, velmi precizní zakončení...
Ale jak řikám, nejlepší je asi Afobe.
a hehe sranda je, ze keby k nam freeman neprestupil, league one by uz najskor hral pred tromi rokmi
Afobe snad neni mimo na celou sezonu ne?
Ne, to ne. Prostě mi to vytanulo na mysli - mladík, o kterym se dlouho ví jako o velkym talentu, okáže se v přípravě ve velmi dobrym světle, všichni jsou na něj natěšení a on se hned zraní a zbrzdí se mu vstup do áčka.
Jj, pak mi to došlo..
wau, s anekem sa spojovali kluby pl a nakoniec stevenage
No je to lepší cesta. Přece jen první hostovačka pro něj.
jack mal prvu v boltone tesil som sa, ze by to nieco znacilo
Jack je wonderkid.
ved to..clovek si musi zvyknut, ze nikto podobny dalsie roky nepride
Viděls novýho Dextera? Ach...
Ne, zase sem načas vypnul, at pak můžu jet v kuse (výmluva, prostě si nikdy nenajdu čas, abych byl "aktuální").
Jo, ale po nedělní epizodě bych si tak přál, abych si mohl jenom pustit další a nečekat tejden na další (to jsem si říkal při konci poslední scény, když tam pak po titulcích na konci skočili ukázky z příští epizody, ty pocity se ještě ztrojnásobily )
Gellar je pěknej hajzl.
Tak je to záporák jak se patří. Ale tato sezóna se zatim dost vyvedla.
Jo, to je, no jak píše Counter, Gellar neexistuje, je to taky jen temnej pasažér Travise, něco jako má Dex. Jen než si to Travis uvědomí. Ale ta poslední vražda byla docela předpovídatelná
Jen ostatním spoilujte, no
ups
Ale stejně... (SPOIL)
Já si nejsem furt uplně jistej s tim, že Gellar fakt bude jen Dark Passenger. Ta ženská SLYŠELA dva lidi, ne? + dost dalších věcí, třeba teď ty řetězy na konci posledního dílu, ale fakt je tady proti víc věcí Stejně ale u mě převažuje to, že jím fakt bude, nooo
Ale to není spoil, jen čírá spekulace :-) A musíš to brát tak, že všechny dojmy z Gellara máš ze zkresleného pohledu Travise, který neodráží realitu.
Ta unesená ženská jen slyšela Travise, jak oslovuje někoho dalšího "Profesore". Řetězy si Travis mohl nasadit sám, stejně tak se i popálit. I švihnout lopatou To už je samozřejmě přibarvené, ale má představovat věrné zachycení schizofrenie skrze napínavé postupné rozuzlení :-)
Jo dyť jo, to je jasný že to má představovat ale s těma řetězama ho tam viděl Dexter třeba, že jo... a třeba by se v řetězech těžko sám popálil No uvidíme, pravděpodobně to asi tak bude, už jen podle tý krve na Gallerově hlavě...
Je to strašně diskutabilní, proto mě ten seriál vtahuje víc a víc do sebe, nevíme co od toho čekat, jinak návrat tý jedný postavy mě překvapil
Vrátila se Rita?? JOOOO! ...
Už jsem ti spoileroval dost Jen se na to podívej, kdo se vrátil.
Jen ne Jůlie, prosim..
To fakt, toma ani vo sne nenapadlo, ale môžeš mať pravdu, keďže v žiadnej scéne ho ešte nikto nevidel okrem Travisa.
Gellar neexistuje :-)
Já Homeland i Dextera zásadně vypínám před těma ukázkama, sou tam občas nechutný spoilery.
Všechny seriály předtim vypínat, to nemá cenu(se na to dívat). Mně to třeba vždycky jenom rozmělní to napětí, co bude dál.
No já u některejch epizod po konci občas pár vteřin ještě čumim do monitoru jak ****, třeba po posledním díle season 4 to bylo možná i pár minut Víš co mám na mysli, ne? Vypínám to těsně před tim jen občas, když to teda stihnu( ) a nebo se nepřekonám a prostě počkám -> vidim tak 9/10 ukázek
Jojo, to se mi taky jednou stalo...a taky mě to vytrestalo.
Luxusní díl.
Letošní serie je asi druhá nejslabší, hned po pětce. Nechápu to vaše nadšení z toho.
A Yennaris podepsal o další rok, to sou mi dneska zprávičky.
další Hoyte
naco sme kupovali jenkinsona ked je yennaris dobry?
Protože je to přednostně záložník.
pravda..ale vacsie sance ma na rb
čekáš, že se prosadí?
Já ho ještě neviděl, Bolton sem zmeškal. Ale už jen proto, že to je původně záložník, na RB jen zaskakoval a ty ho takle tituluješ - to si toho smajla zasloužilo.
Však to bude v budoucnu stačit jako občasnej záskok za superhvězdu Jenkinsona
ja som uplne zabudol aky je bac stary
na te fotce to vypada jako by mel mic schovany pod dresem
Reina - Johnson, Skrtel, Agger, Enrique - Hazard, Gerrard, Lucas, Adam, Downing - Suárez
Wenger na otázku přestupu v lednu a na Götzeho. : " V lednovém přestupovém termínu se zaměříme na udržení současného týmu. Máme široký kádr, nikoho dalšího nehledáme."
"Goetze je velmi dobrý hráč, chápu, že je o něj v celé Evropě velký zájem."
" Momentálně není nejlepší čas o jeho přestupu hovořit." --> Tak dalo se to čekat, kádr je široký, akorát chtějí odejít Fabiansky i Vito, nedejbože aby byl dvojkou Almunia. Snad přijde alespon v Létě.
z moznych variant by som ho chcel najradsej, ale ked sa na to pozriem wengerovymi ocami...nehral by ramsey, ktory hravat musi ani arteta, ktoreho sme k nam uprosikali ked sme niekoho potrebovali a po roku by sme ho odsunuli?
a na kridle mame tiez svoje supertalenty...
Jojo bohužel když se na to podíváme "jeho" očima, tak to prostě vidět je, že nepřijde, protože by tím buď zabil talent Ramseyho, nebo Wilshera a nebo Artetu, kterej teď přišel
nejdeš dať hax?
studijne povinnosti...dalsie dni mozme zamastit
V zivote jsem ho nevidel hrat
Jsem to zakřikl, oni fakt tu LM vyhrají.
OMG.
fakt si myslite ze risk/gotze/ benzema pojdu do arsenalu? kolko to sledujete, mesiac?
Benzema nie, Risk asi tiež nie, Gotze možno aj áno, to závisí od Wengera.
gotze hra post, na ktorom mozu nastupit wilshere a ramsey. plus onho asi bude po eure masivny zaujem a wenger sa bude hadat o kazdy susen - bez sance.
na jeho poste hrá iba Ramsey, možno ešte Rosický, Wilshere hral aj minulý rok oveľa zatiahnutejšieho streďáka, tam sú s ním asi aj plány.
Song (FrimCoq)
Wilshere (Arteta, Diaby) Gotze (Ramsey, Rosicky)
krásne vyvážené.
wilshere je ucebnicovy AMF a tam aj bude hravat. ale v strede zalohy je tiez dobry. viem si ho predstavit aj na kraji. je to proste mazak.
AMF bol čistý možno tak v rezerve, za áčko hral vždy niečo ako box to box...
vlastne, na Emirates Cupe tak hrával tiež.
AMF je Jack tak maximálně v PES nebo ve Fifě je vidět že fotbal moc nesleduješ
Očekávaná cena , je hold taková doba no , ale do Chelsei by se hodně hodil, i když Real by mi neva, že by se točili s di Máriou
do Interu
Nepríde vám ten Hazard trochu overrated ?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele