o Evropskou ligu - kvalifikace
12.07.2020 17:00 CET
2 : 0
(0:0)

O účast v Evropské lize se svede bitva mezi Libercem a Mladou Boleslaví

Liberci si po nepovedeném finále MOL Cupu jednoduše nedaří. V nadstavbové části následně prohrál jak se Slavií, tak s Plzní, a skončil v tabulce na pátém místě za čtvrtým Jabloncem. A zatímco jeho severočeský rival proklouzl do předkola Evropské ligy přímo, pod Ještědem se o tuhle metu bude ještě bojovat. Slovan přivítá na vlastním stadionu Mladou Boleslav.

Jeden jediný zápas rozhodne o tom, zda budou moci oba kluby hodnotit sezónu relativně úspěšně, nebo jako zklamání. Především Liberec by si rád spravil chuť poté, co do své vitríny neuložil cennou trofej z domácího poháru, byť neměl zápas se Spartou rozehraný vůbec špatně. Hosté naopak chtějí potvrdit, že nedávné play-off nevyhráli jen náhodou.

Svěřenci kouče Pavla Hoftycha podstoupili ze všech týmů české nejvyšší soutěže bezpochyby nejnáročnější program. Právě jejich duel v Teplicích znovu odstartoval FORTUNA:LIGU, od té doby sehráli od konce května dohromady i s MOL Cupem čtrnáct utkání. A nezvládli nabitou porci vůbec špatně. Jenže kýženého úspěchu se jednoduše stále nedočkali.

Domácí stratég nelitoval toho, že jeho celek naposledy padl na západě Čech. "I kdybychom nastoupili v nejlepší sestavě, stejně bychom měli malé šanci uhrát třeba bod," přiznával. "Potřebovali jsme, aby si teď mí hráči hlavně psychicky odpočinuli. Všechna mužstva jedou, tak říkajíc, na rezervu. Sezóna je už opravdu dlouhá. Budeme každopádně připraveni."

Matěj Chaluš, Matěj Hybš a Alexandru Baluta, to je trojice hráčů, která se v liberecké úvodní jedenáctce vlivem zdravotních problémů neobjeví. Není pak jasné, jestli budou k dispozici Jan Kuchta, Achmed Alibekov a Jakub Hromada, nicméně jejich start v utkání není zcela vyloučený. "Pevně věřím, že budeme veselejší a šťastnější my," pokračoval Hoftych.

Vzájemné zápasy v posledních několika sezónách vyznívají jednoznačně ve prospěch Severočechů, kteří v uplynulých sedmi případech zvítězili hned šestkrát. Ona jedna remíza se urodila nedávno zkraje června. I proto jsou v tomto mači pasováni do role mírného favorita. "Rozhodne v podstatě fakt, kdo bude mít více sil na všech frontách," podotýkal Hoftych.

Mladá Boleslav skončila po základní části tohoto ročníku až na desáté příčce, přesto si může na podzim zahrát ještě evropské poháry. Dodatečné play-off mezi Slováckem, Bohemians a Českými Budějovicemi zvládla nejlépe ona, vyhrála v uplynulých čtyřech utkáních hned třikrát, a navnadila se tak před tímto klíčovým kláním asi vůbec nejlépe, jak mohla.

Hostující lodivod Jozef Weber si samozřejmě nestěžuje, že jeho tým může okusit v další sezóně atmosféru Evropské ligy. "Je příjemné, že nastavený systém něco takového umožňuje," pochvaloval si. "Po několika odchodech našich hráčů v zimě jsme dávali mužstvo do kupy. A naše forma vygradovala teď. Nebylo však naší prioritou postoupit až sem."

Vykartovaný Jaroslav Zelený, zraněný Michal Hubínek, Marek Matějovský, David Pech a Tomáš Wiesner, to jsou jisté absence na straně Středočechů. "Průběh jara byl pro nás hodně nestandardní. Byli jsme daleko od našich představ," hodnotil Weber. "Přesto můžeme zakončit naši pouť úspěšně. A uděláme pro to maximum," sliboval svým fanouškům.

Mladoboleslavský klub má s tímto kvalifikačním zápasem své zkušenosti. Také loni ho totiž podstoupil, přičemž v Ostravě tehdy zvítězil nejtěsnějším možným způsobem. "Měli jsme před rokem kvalitní tým, byla to jiná situace. Na jaře se nám dařilo," připomínal Weber. "Liberec hraje atraktivní fotbal. Proti němu jsme před měsícem podali slušný výkon."

Kvalifikaci mimochodem může ještě dodatečně ovlivnit výskyt nákazy koronaviru, který se objevil nedávno hned u několika hráčů Karviné, a soutěž tak byla znovu částečně přerušená. Pokud by se totiž kvůli této skutečnosti nemohla dokončit skupina o záchranu, podle platných řádů by Liberec prošel do Evropské ligy, a to jakožto pátý celek finální tabulky.

Slovan Liberec - pravděpodobná sestava:
Nguyen – Koscelník, Kačaraba, Karafiát, Mikula – Mara, Hromada – Malinský, Beran, Zeman – Pešek

FK Mladá Boleslav - pravděpodobná sestava:
Šeda – Douděra, Jakub Klíma, Tatajev, Křapka – Janošek, Marco Túlio – Ladra, Budínský, Fulnek – Jiří Klíma

Autor: Patrik Sandev / ceskenoviny.cz

Vzájemné zápasy

06.06.2020
Slovan Liberec
2:2
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
 28. kolo
27.10.2019
Ml. Boleslav
1:3
Slovan Liberec
FORTUNA:LIGA
 14. kolo
15.04.2019
Ml. Boleslav
1:2
Slovan Liberec
FORTUNA:LIGA
 28. kolo
05.11.2018
Slovan Liberec
1:0
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
 14. kolo
24.02.2018
Slovan Liberec
1:0
Ml. Boleslav
1. Fotbalová liga
 18. kolo
19.08.2017
Ml. Boleslav
0:3
Slovan Liberec
1. Fotbalová liga
 4. kolo
06.06.2020
Slovan Liberec
2:2
FK Mladá Boleslav
 28. kolo
27.10.2019
FK Mladá Boleslav
1:3
Slovan Liberec
 14. kolo
15.04.2019
FK Mladá Boleslav
1:2
Slovan Liberec
 28. kolo
05.11.2018
Slovan Liberec
1:0
FK Mladá Boleslav
 14. kolo
24.02.2018
Slovan Liberec
1:0
FK Mladá Boleslav
 18. kolo
19.08.2017
FK Mladá Boleslav
0:3
Slovan Liberec
 4. kolo

Slovan Liberec - poslední zápasy

08.07.2020
Plzeň
4:0
Slovan Liberec
FORTUNA:LIGA
Tit., 5. kolo
05.07.2020
Slovan Liberec
1:3
Slavia Praha
FORTUNA:LIGA
Tit., 4. kolo
01.07.2020
Slovan Liberec
1:2
Sparta Praha
MOL Cup
F
27.06.2020
Slovan Liberec
2:1
Baník Ostrava
FORTUNA:LIGA
Tit., 3. kolo
24.06.2020
FK Jablonec
1:1
Slovan Liberec
FORTUNA:LIGA
Tit., 2. kolo
20.06.2020
Sparta Praha
4:1
Slovan Liberec
FORTUNA:LIGA
Tit., 1. kolo
08.07.2020
Viktoria Plzeň
4:0
Slovan Liberec
Tit., 5. kolo
05.07.2020
Slovan Liberec
1:3
Slavia Praha
Tit., 4. kolo
27.06.2020
Slovan Liberec
2:1
Baník Ostrava
Tit., 3. kolo
24.06.2020
FK Jablonec
1:1
Slovan Liberec
Tit., 2. kolo
20.06.2020
Sparta Praha
4:1
Slovan Liberec
Tit., 1. kolo
14.06.2020
Slovan Liberec
0:0
Baník Ostrava
 30. kolo

FK Mladá Boleslav - poslední zápasy

07.07.2020
Bohemians 1905
2:1
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
EL F 2.z
04.07.2020
Ml. Boleslav
3:0
Bohemians 1905
FORTUNA:LIGA
EL F 1.z
27.06.2020
Č. Buděj.
0:2
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
EL SF 2.z
21.06.2020
Ml. Boleslav
2:1
Č. Buděj.
FORTUNA:LIGA
EL SF 1.z
14.06.2020
MFK Karviná
2:2
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
 30. kolo
10.06.2020
Ml. Boleslav
0:2
Sigma Olomouc
FORTUNA:LIGA
 29. kolo
07.07.2020
Bohemians 1905
2:1
FK Mladá Boleslav
EL F 2.z
04.07.2020
FK Mladá Boleslav
3:0
Bohemians 1905
EL F 1.z
27.06.2020
Č. Budějovice
0:2
FK Mladá Boleslav
EL SF 2.z
21.06.2020
FK Mladá Boleslav
2:1
Č. Budějovice
EL SF 1.z
14.06.2020
MFK Karviná
2:2
FK Mladá Boleslav
 30. kolo
10.06.2020
FK Mladá Boleslav
0:2
Sigma Olomouc
 29. kolo

Komentáře (200)

Přidat komentář
John Obi Mikel

1:2

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
3M

Bolce to nejde přát, snad je Libe dá

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych přál Bolce výhru a pak dodatečný postup Liberce kvůli koronaviru

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že to tak dopadne a i bych si to přál, ať má tahle sezóna co nejabsurdnější závěr Už jen ta představa, že nedohrání skupiny o záchranu způsobí anulaci prostřední skupiny (resp. play-off o EL). Ještě mohli odebrat Slavii titul, aby to bylo dovedený k dokonalosti. Fakt myslím, že Liberec může být v klidu a klidně to odehrát s dorostenci, protože je jasný, že si Karviná a Příbram pohlídají, aby se spodní skupina nedohrála.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak uvidíme, co ten spodek.

Reagovat
RadekVonCZE

3:1

Reagovat
Coutinho10

rozhodne si preju vic Liberec, ktery je schopny tam neco uhrat a nekolikrat se dostal i do skupiny, takze rad je tam uvidim....Bolka minulou sezonu v tech predkolech aspon dokazala pres jednoho soupere postoupit a pak smolne vypadla s FCSB, ale s Matejovskym, jestli treba od nove sezony bude ready nebo kdyby se vratil Muris, tak muzou mit vetsi sanci nez by meli ted, ale z jinak z techto dvou jednoznacne Liberec

Reagovat
ondrasch77

Jenže to měl Libe nějaké hráče..., už teď jich zase asi půlka odchází k vám (a to si o Kuchtovi, ani Malinském fakt nemyslím, že jsou to kvalitní hráči)

Reagovat
Coutinho10

jako je pravda, že jim dost hráčů může odejít a některý už jsou jasní, ale na druhou stranu oni s tím umí pracovat a umí to dobře doplnit, takže i tak si myslím, že to je pořád lepší varianta a věřím tomu, že jsou schopní dokázat více než Bolka

Reagovat
Shevchenko

Boleslav vyhraje, Budínský dá 2 góly aby nasrali co nejvíce lidí.

Reagovat
smazaný uživatel

co ten Wagner? mel byt jednicka po Komlim, ale kdyz hral tak byl hrozny, Klima s Ladrou se chytili, do toho se vrati Muris, aby zase po roce nesel do Karviny, Zlina apod

Reagovat
Pablos

Ladra příšernej hráč ...to bych spíš napsal Fulneka

Reagovat
FCSL

Minulej rok 6. místo, ted prohra ve finále poháru a jestli prohrajem i tohle... To už by bylo moc a nedivil bych se, kdyby se Karl zase nasral a rozprodal úplně všechno. S vidinou kvaldy EL budu naivní a budu věřit, že to zas tak hrozný nebude a nebo se to aspon trochu nahradí než kdyby EL nebyla. Snad to dáme, i když bez Baluty a Kuchty to bude těžký. Tak snad sestava jak v prevku a Pešek na hrotu. Radši Zeman než Rondič

Reagovat
Banikovec7

Jestli prohrajete, tak máme úplně stejné poslední 2 sezóny.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale oni by si takový osud zasloužili mnohem méně, tak to nepřivolávej ...Když si vezmeš, jak hrají, tak to je určitě na Evropu. My jsme se od toho památného zápasu se Slavií v září 2018 fotbalově většinou hodně trápili a bylo to sice smutné, ale nakonec to asi zaslouženě skončilo, tak jak skončilo.

Reagovat
HorajzmAmmann

Naopak - Baník poslední 2 sezony zvládnul s hráči bez hostovaček, což je oproti Liberci značná nevýhoda. A i tak máme se Slovanem srovnatelné výsledky.

Reagovat
Greny

To soudis podle čeho že je to nevýhoda?

Reagovat
HorajzmAmmann

třeba v síle kádru? Mít Baník třeba Balutu, Sýkoru nebo Matouška taky to vypadá jinak. Že si tam ten fotbal takhle chtějí dělat dlouhobě je jejich věc. Já jsem za Baník rád, že Jankul sází na vlastní hráče, které pak třeba může prodat a dokážeme s tím celkem srovnatelné výsledky

Reagovat
Greny

Tak Liberec letos má jen Balutu a myslím Hromadu .. jinak nikoho na druhou stranu jsou to hráči s kterými nemůžeš počítat takže zase každej půlrok menis sestavu nejsou tam zas žádné automatismy atd

Reagovat
HorajzmAmmann

Já jako nechci aby to vyznělo, že jim nějak závidím. Hrajou dobře a pokud si to tak Karl a Pelta chce dělat každou sezonu je to jejich věc. Třeba se to z dlouhodobého hlediska otočí v nás prospěch. Ale tuhle sezonu třeba byl Baluta rozdílový hráč.

Na druhou stranu přiznávám, že ten poslední zápas nás Slovan přejel i s Beranem bez Baluty. Jenom nesouhlasím s tou větou: Ale oni by si takový osud zasloužili mnohem méně, tak to nepřivolávej ...

Reagovat
lichna.

Tak herně určitě. To jak nás ničili v obou zápasech v poslední době bylo smutné. Tu Evropu bych jim přál.

Reagovat
HorajzmAmmann

tak asi 75% kádru si tu Evropu zahraje, ale za jiný tým no

Reagovat
lichna.

Oni to ale zase nějak složí. A budou tam důstojnější než Boleslav.

Reagovat
Banikovec7

Mi to je docela jedno, jestli si někdo zaslouží vyhrát nebo ne, když tam nejsme my, tak ať si tam jde třeba Líšeň

Reagovat
smazaný uživatel

Tak my tam nejsme už 10. rokem, že jo Takže já si zvyknul fandit ostatním, kteří o to bojují...Nejde na to nahlížet jako Horajzm, to je alibistické. Jasně, ti hráči na hostování jim pomohli, ale taky je to o systému, ten v Liberci funguje, fungoval vlastně celou sezónu. Baník neměl jiný systém než nakopni to dopředu a Kozel to odboural jen částečně, evidentně do toho Kozel na několika pozicích potřebuje i jiné typy hráčů.

Reagovat
RadekVonCZE

Jako jestli nám Rondić znova posere zápas, tak fakt nevím. Souhlasím s tím, že by Pešek měl hrát na hrotu.

Reagovat
smazaný uživatel

Rondic je uplne k nicemu, hrac tak do divize.

Reagovat
smazaný uživatel

Liberec to dá

Reagovat
Pablos

budeme mu věřit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FCSL

Nguyen – Koscelník, Kačaraba, Karafiát, Mikula – Mara, Hromada – Malinský, Beran, Pešek - Rondič

Reagovat
HorajzmAmmann

Fandím Bolce a přeju jí vypadnutí v 1. zápase s nějakou Haifou - aby si tam nahoře chytnul rypák a řekl - hele na nastavba je úplně na hovno, pojďme jí zrušit.

Reagovat
Greny

A co teda bude s tím Malínskym když hraje celou sezónu na "černo"?

Reagovat
HorajzmAmmann

#blacklivesmatter

Reagovat
Alan_Shearer

Bolka fakt o hovne mancaft.

Reagovat
Greny

20.minuta Ardeleanu vypadal že už došla fyzicka

Reagovat
EAG le grand amour

Někdo stream?

Reagovat
Greny

Pázler je furt zranenej? Když vidím toho Rondice tak to je hrůza

Reagovat
Imos

že by furt v Brně? u nás v kádru stopro není

Reagovat
skat

Pázlerovi končí hostovačka v Brně, ale už je půl roku zraněný....

Reagovat
Imos

to nám asi tu Evropu nevykope teda

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Beran je famozni. Okamzite podepsat!

Reagovat
Selänne

V první řadě dejte šanci ještě talentovanějšímu Šulcovi.

Reagovat
smazaný uživatel

A koho z trojice Cermak - Bucha - Kalvach bys posadil?

Reagovat
Selänne

Já nemluvím rovnou o základní sestavě. Ale mluvím o postupným zabudováním do kádru. V tom klukovi máte poklad.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vim, ze jo. Ale to mame i v Hlavatym a Janoskovi. Nemluve o te trojce v zakladu. Kluci dostanou sanci, az nekdo z ty trojky odejde.

Reagovat
martin1

+ Káčer bude posila

Reagovat
exse

A koho bys posadil pro Berana?

Reagovat
smazaný uživatel

Nikoho, nechal bych ho u vas jeste 1-2 roky na hostovacce.

Reagovat
exse

Myslím že to samé udělá Slavia. I když teda jak je znám, tak ho dají na roční hostovacku a stáhnou si ho už po půl roce.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, tak mne je jasny, ze ho nekoupime. Nemame duvod. Tech talentovanych hracu mame dost.

Reagovat
exse

Jojo, navíc Hlavatý je typologicky hodně podobnej.

Reagovat
žrout

Beran by se vám ale mohl hodit i na křídlo, tam to tak slavné jako uprostřed podle mě nemáte.

Reagovat
smazaný uživatel

To i Šulc

Reagovat
žrout

Na křídle? V lize jsem ho tam ještě nikdy neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

V Opavě to párkrát hrál, samozřejmě že tam není tak dobrý jako uprostřed

Reagovat
exse

I když odpověď je jednoduchá: Čermáka. Je produktivní, ale v mezihře nulovej, což je prostě proti silným týmům problém. Snad se vám ho podaří prodat.

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju, prvni pujde Bucha.

Reagovat
Alan_Shearer

Reagovat
exse

To snad ne, doufám že se Čermáka zbavíte už v létě, pak uděláte poháry, Bucha si vykope EURO a půjde ven rovnou do nějakého zajímavého klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

A kam by Cermak sel?

Reagovat
exse

Někam do Turecka byste ho snad střelit mohli, nebo za Vrbou.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně je potřeba, aby šel Bucha ven aspoň za 10 v eurech. To by pak mj. způsobilo kolaps twitteru.

Reagovat
žrout

Čermák není nulovej, jenom má spíš taktické úkoly pdhrota než klasické 10, takže je jasné, že se tolik nezapojuje do rozehrávky a mezihry. Nejsilnější je v posledních 30 metrech a hlavně ve finální fázi, kde volí velmi zajímavá a kvalitní řešení. Kdyby se ho zbavili jen ta, byli by úplně blbí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně fyzicky v pohárech shori

Reagovat
Alan_Shearer

Beran fakt top. Takovej talent jsem u nas hodne dlouho nevidel.

Reagovat
smazaný uživatel

Vuch naposled.

Reagovat
Alan_Shearer

Ten byl chvilema fakt super, ale u nej bylo vzhledem k veku a vymrdany palici jasny, ze to nikam nepovede no. Skoda.

Reagovat
exse

Ten Hromada se před tím balónem snad schovává, to není možný, jak je v každém zápase úplně neviditelnej.

Reagovat
Pablos

plus já neměl nikdy snad štěstí, že bych ho viděl přihrát jinak než alibisticky. Nechápu proč tu byl takovej hype docela kolem něj ještě dá se říci nedávno. Naprosto zapomenutelnej hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak u nas nebyl spatnej. Na ty pozici box to box mu to slo. Ale pak mel dve velka zraneni, tak sebevedomi asi chybi.

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Pablos

Mně se nelíbil už ani u Vás ...ale zase nejsem ten správnej fotbalovej analytik, který by tu jeho pozici možná dokázal patřičně ocenit. Mně se nelíbí ani Sáček třeba. Ale ten aspoň je kvalitnější. Jo ty zranění vím no... to rozhodně pochopení mám.

Reagovat
žrout

Reagovat
Blasphemer

Jak píše dolar, v té Pivarníkově bídě u nás patřil k nejlepším hráčům, ale ta zranění ho nejspíš úplně domrdala.

Reagovat
Pablos

Jenže pod Pivarníkem se mi ten Váš fotbal šíleně nelíbil, on se s tím možná sklouznul no, pak v mém pohledu.

Reagovat
Blasphemer

To mě taky ne, ale on tam byl jeden z těch mála hráčů, co zrovna vynikali. Tenkrát hrál dokonce lépe než Hrošovský.

Reagovat
smazaný uživatel

S jeho zdravotní kartou se nejspíš bojí, že kdyby se přimotal poblíž míče, tak zase skončí na pár měsíců na marodce.

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Alan_Shearer

Nojo, Slavia posle za Berana tech 20 nebo 25 mega, co se rika, rok nam ho nechaj a pak se pomalu bude pripravovat, ze nahradi Stanciua. Fakt super hrac. Jsem rad, ze pribyl dalsi talent, o kterym muzem do budoucna pozitivne spekulovat.

Reagovat
Salfovic

Kdy má pokračovat ta záchranářská skupina ?

Reagovat
RadekVonCZE

23.7.

Reagovat
Greny

Případně jsou hned penalty?

Reagovat
RadekVonCZE

Nazdaaaar!

Reagovat
ratusek

Beran

Pešek

Reagovat
smazaný uživatel

Jezis to je hnuj.. BOlka je k nicemu nepusti a jim pak vyjde jeden protiutok..

Reagovat
exse

Ok, Beran je bůh, pod 100 míčů neprodávat.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Tyhle prcky s krátkým vedením míče mám rád.

Reagovat
RadekVonCZE

Fantastickej

Reagovat
vestinustarychdubu

Hlavne at mu daji jeste ted na lavicce podepsat dlouhodobou smlouvu.

Reagovat
vestinustarychdubu

Beru zpet, on uz ji ma z lonska

Reagovat
Losinho

Reagovat
lampas

Vysvobození. Pešek naprosto zkušeně, z něj se taky stává postupně velký hráč. A Beran na pána, snad nám ho Slavia na rok ještě nechá.

Reagovat
Greny

Pěknej brejk ale Šedá tam šel teda divne

Reagovat
Alan_Shearer

Paradni akce

Reagovat
andrew96

Pešek je po koroně taky v solidním laufu.

Reagovat
vestinustarychdubu

Zrovna deset minut zpatky jsem si rikal, ze Beran by potreboval jeste trochu to nacasovani vypilovat - ofsajdy, dat to do kroku, protoze ty myslenky ma fantasticky. A bum, je to tam. Pesek si to taky povidil, i kdyz Seda to zahral na debila.

Reagovat
ratusek

kdyby to radši Malinský dával a nepadal na penaltu

Reagovat
ratusek

klasickej Ardeleanu

Reagovat
vestinustarychdubu

Nemoc současnýho fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

To si dělá prdel Jak to může písknout, ještě s videem.

Reagovat
AjaxFans

Klasika u Liberce ty penalty.Snad vyletí,při první příležitosti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Alan_Shearer

Reagovat
Selänne

Reagovat
smazaný uživatel

Za tohle penalta?

Reagovat
Greny

Petr "Hlavní role" Ardeleanu

Reagovat
Alan_Shearer

Pencli bych taky nepisk, ale aspon trochu toho stesti si taky zaslouzime ...

Reagovat
monty25

Liberec by stejně vyhrál, ale Ardeleánu

Reagovat
ratusek

Reagovat
RadekVonCZE

Evropaaaaa!! Evrpooooopa!!! Hejeja heja heja evropaa!

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je za penaltu? To je nějaká legrace ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se jeste muzou najit lidi, co obhajujou VAR? Vsak je to naprosto k smichu.

Reagovat
vestinustarychdubu

Problém není ve VARu, ale v lidech, ktery ho obsluhuji.

Reagovat
andrew96

Reagovat
db18

Reagovat
JohnKoul

Reagovat
Stannis Baratheon

k smíchu seš ty

Reagovat
rufus

Reagovat
RadekVonCZE

Problém je v tom, že finální rozhodnutí je lidský faktor

Reagovat
žrout

V čem přesně je video k smíchu?

Reagovat
smazaný uživatel

Von tam pískne takovej úlet

Reagovat
exse

Radši bych vyloučení Frýdka v poháru, ale aspoň něco.

Reagovat
Pablos

Když to tu čtu, tak se těším na dohráno už

Reagovat
smazaný uživatel

kompenzace za finále poháru nic víc

Reagovat
smazaný uživatel

Já si už fakt začínám myslet, že to VAR naschvál kurví, aby se zrušil a mohlo se jet jako dřív

Reagovat
smazaný uživatel

to je dost možný

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
žrout

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lampas

1. předkolo EL je za námi Je super, že jsme si už teď zkusili předkolo na jeden zápas. V EL jinak považuji za cíl tři zápasy, tedy 4. předkolo, pak se uvidí...

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně jako Jablonec asi těžko přejdete přes 4. předkolo, ale věřím, že to bude lepší jak každoročně Bolka a nějaký body to přinese.

Reagovat
Selänne

Tak záleží na lose, že jo. Dost možná budete nasazeni i v případném 3. předkole, takže nemá cenu házet flintu do žita.

Reagovat
Imos

nebo nám taky los hnedka ve druhém kole přisoudit nějaký azerbajdžán venku tahle kvalda bude hodně wabank

Reagovat
PavlíčeQ

Liberecká penaltička by nemohla chybět

Reagovat
Imos

Reagovat
ManUnited

Tak snad to díky tý Evropě nebude v létě takovej výprodej

Reagovat
RadekVonCZE

Mohli by jsme Slavii trochu podojit hostovačkama

Reagovat
ManUnited

no ale to je prostě dlouhodobě cesta do pekel

Reagovat
RadekVonCZE

Tak dokuď je u moci Kárl tak je, je fakt, že libereckej fotbal pozvedl skvěle, ale jako hned vše rozprodat není řešení a už vůbec ne zlepšování.

OT: Mě furt zajímá, jak je na tom Slovan finančně, jestli slabě nebo ne, jeden známej se mi furt snaží vnutit, že Slovan nemá peníze....

Reagovat
Greny

Na nemá všechny má Karl

Reagovat
vestinustarychdubu

Finančně je na tom Slovan zdravě, což je zásadní. Má nějakým způsobem nastavený prostředí, který funguje, bez dluhů, hráčům chodí vždycky všechno včas. Základem tu je dlouhodobě to, že podstatná část hráčských peněz jsou motivační složky, takže to není jako ve Spartě/Slavii, kdy se někomu nasype nesmyslnej ranec a pak se na konci roku divíš, že tě to stojí desítky milionů, často zbytečně.

Není to ale na druhou stranu na nějaký vyskakování, tim spíš, jak se ceny hráčů za poslední roky vyšponovaly i tady v lize, díky právě Spartě a Slavii, to jsou částky, kterým Slovan nemůže konkurovat. Takže si to jede cestou výběru hráčů, který mají v rámci poměru cena/výkon potenciál tu eventuálně něco ukázat (pomoct týmu do evropy) a ideálně je zpěněžit dál. Což je samozřejmě v tý cenový kategorii, kde se Slovan pohybuje, celkem často sázka v loterii, ale dlouhodobě se to - vcelku daří.

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
Le Gunner

a ještě jeden za Trollech

Reagovat
vestinustarychdubu

Mně by se teď třeba líbily posily typu Chytil, Pachlopník, Drchal na hostovačku, ale vubec netuším, kolik by takový hráči dneska stáli (vzhledem k tomu, že i taková Karviná se za Ba Loua řekla původně 25mio?) a jestli to je vůbec v možnostech Slovanu. Výhoda je, že Slovan často uplete z hovna bič a ještě s ním i zapráská, takže sem ti hráči i jdou, protože vidí, že se ze Slovanu dá často přestoupit dříve či později na vyšší level.

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
ManUnited

Tak klasicky zas příjdou kluci z II. ligy doplněný o hostovačky ze Slavie, možná Sparty. Ta cesta kterou si nastínil je sice pěkná, bohužel v Liberci nereálná řekl bych

Reagovat
vestinustarychdubu

Proto by bylo potřeba, aby Brno zůstalo ve druhý lize - levnější Pachlopník Chytil by taky nemusel bejt až tak nereálnej, díky pohárům by to v současným stavu Olomouce pro něj byl posun - navíc, do útoku je tu jen Rondič, a to není zatím buhvíjaká konkurence, takžei podle mě velká šance, že by ve Slovanu hrál pravidelně základ. Ale jak říkám no, vzhledem k tomu, co si původně řekla Karviná, tak nepředpokládám, že by tyhle hráči zrovna byli pro Slovan dostupný.

Reagovat
ManUnited

No však o to jde, že ani tenhle kluk z druhý ligy nebude dostupnej, protože ty ceny jsou teď jinde + zrovna v tomhle konkrétním případě o něj asi bude velkej zájem

Reagovat
vestinustarychdubu

Tak ať ho koupí Slavia a do Liberce pošle na hostování Jako jo, já tomu rozumím, že ty částky jsou jinde, ale kolikrát už jsem byl překvapenej, koho se Slovanu podařilo dotáhnout i právě přes tohle. Navíc, díky letošnímu umístění v tabulce - nemyslím si, že je konkrétně pro Pachlopníka reálný přestup Sparta nebo Plzeň, Slavia plánuje klasicky nákup v Liberci, Jablonec tam je otáza, kolik má peněz aktuálně, takže má Slovan pořád co nabídnout. Nechám se překvapit, ani nevím, jestli je takovej hráč v hledáčku Slovanu aktuálně.

Reagovat
cetto

Jestli někoho z druhý ligy, tak jednoznačně Vlkanovu do rotace s Beranem jako náhradu za Balutu. A na hrot bych zvážil Růska, pokud Brno nepostoupí. Taková hoční hostovačka s opcí by nemusela být od věci.

Reagovat
ManUnited

Jo to je pravda

Reagovat
lampas

Za posily dáme maximálně tak pět mega, deset pokud jde o velký talent a Karl vidí, že ho za rok obratem prodá za trojnásobek. Platy u nás prej jsou slušný, pokud je úspěch, to Karl drží už od titulu v roce 2002. Celkově jsme jinak finančně dost stabilizovaný klub, tím jak Karl nejančí a jede si svojí jistotu. V lize nám může spousta týmů závidět.

Reagovat
Greny

Hele mě ale neříkejte že ten Ardeleanu to nedělá schválně ? Přece nemůžeš být takovej dement aby jsi vždy něco důležitého posral zápas co zapas

Reagovat
smazaný uživatel

Neměl on náhodou na rok zákaz? Nebo to byli jen ti z naší baráže?

Reagovat
Greny

Nevím v lize letos začal pískat až od června jinak seděl jen u varu

Reagovat
smazaný uživatel

Beztak to dali na kalendářní rok a ne na sezónu

Reagovat
Pablos

jestli ti z Vaší tam měli rok ...tak on určitě né. Vím, že tam z druhé baráže měl někdo daleko míň.

Reagovat
Blasphemer

Měl. Ale asi mu to za dobrý chování skončilo dřív.

Reagovat
Spalovač šancí

Roční zákaz už snad měl každý rozhodčí a stejně je to jedno

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že LFA si oddychla, protože kdyby teď vyhrála Bolka a oni by jim to pak vzali jen kvůli tomu, že se nedohrála spodní skupina, to by byl zas skandál.

Reagovat
Imos

skandál by naopak byl, kdyby jedinou věc, kterou přinesla nadstavba byla dvakrát za sebou hrozná Bolka v Evropě

Reagovat
Pablos

Já to do dohrána čekat nevydržím Řekněte mi pls někdo co to pískl za penaltu ?

Reagovat
Greny

Šáh na mě a to se nesmi

Reagovat
Pablos

dík

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně ty Mlaďáky někdo vyřadil

Reagovat
exse

Na konec s odřenou prdelí, ale jsme tam! Od Hoftycha jsem původně nic nečekal, ale nakonec zaslouží 1*. I přes klasický výprodej dokázal udělat Evropu a hlavně a hodně koukatelnym stylem. Navíc ten tým dokázal neskutečně individuálně nakopnout, z pruměráků Malínského s Peškem udělal pomalu nejlepší křídla ligy. K tomu Musa, Baluta, Koscelnik, Hybš a teď Beran šli pod ním strašně nahoru. Uvidíme jak bude vypadat kádr, ale věřím, že tam šance na skupinu je. Hoftychuv styl by na předkola mohl platit a Koukal odvádí ve skautingu skvělou práci.

Reagovat
delfin

Reagovat
vestinustarychdubu

Mě taky mile překvapil, z jeho příchodu jsem nadšenej fakt nebyl a značná část podzimu byla fakt k zblití. Navíc mě překvapilo jak si poradil s odchodem Potočnýho, Breiteho a Musy kdy první dva ukazují, jak se jim odchod "vyplatil". Kolem a kolem sezona se šťastným koncem, teď se uvidí jak bude Slovan vybrakovanej přes léto a jak se doplní.

Reagovat
Imos

Podzim byl z velký části špatný i kvůli tomu, že Potočný s Breitem hráli, měli bychom hodně děkovat Baníku se Sigmou, u který fakt nechápu proč ho kupovali

Reagovat
Alan_Shearer

Reagovat
andrew96

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
žrout

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Imos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Nakonec všechno dobře dopadlo Ale ta "penalta" Tohle prostě nepochopíš.

Reagovat
smazaný uživatel

Penalta prý správně... ze záběrů, které nebyly v telce bylo vidět, jak šlápl Malině na nohu

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodčí dělají chyby, ale tohle je jednoznačně na ukončení kariéry toho i hlavní i těch u videa

Reagovat
Rolf

Namísto druhé žluté pro toho zmetka-penalta!To je možné jen u nás!

Reagovat
žrout

Tam by možná mohlo Slovanu vyjít, že bude nasazený i ve 3. předkole, ne? PO už ne, ale to 3...

Reagovat
martin1

Byli by na hraně, mají 8, Jablonec 7. Poslední nasazený měl letos 9,646 a první nenasazený 8. Neřekl bych, že by měl být nějaký větší rozdíl.

Reagovat
žrout

Jinak viděl jsem až teď zápas ze záznamu a nepřijde mi ta penalta tak kontroverzní, jak bych čekal podle diskuze, kterou jsem četl předem. Kačaraba Malinského nechytl, ale rukou do něho strčil, což v tak vysoké rychlosti má jiné důsledky než vestoje. Neviděl jsem tam od Malinského nějaký očividný dive, že to přihrál

Reagovat
John Obi Mikel

Kačaraba hraje za Liberec, ten Malinského nestrkal.

Reagovat
žrout

Myslel jsem Tatajeva samozřejmě

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
ratusek

Jestli je tohle penalta, tak ten fotbal nehrajme. Je to celé na Chramostu, sáhl na mě a to se nesmí

Reagovat
žrout

No tak já nevím, ale prostě co s tím, když tě někdo v plný rychlosti požduchne a tím ti zmaří příležitost? Není to faul? A jak tě teda sportovně zastavil? Žduchnutím?

Nakonec ale stejně prý kvůli přišlápnutí a ne za to přistrčení.

Reagovat
mistr129

Reagovat
Pablos

Dnes v dohranu bylo, že ty ruce se vůbec neřešili, ale že tam bylo prišlápnutí a za to byla penalta.

Reagovat
smazaný uživatel

Penalta prý správně... ze záběrů, které nebyly v telce bylo vidět, jak šlápl Malině na nohu

Reagovat
John Obi Mikel

Ta penalta byla kompenzací za finále poháru nebo co

Reagovat
Imos

spíš důkaz toho, že Ardeleanu je fakt šílený rozhodčí

Reagovat
Mirek na tenisu

Boleslav odehrála dobrý mač. Na své poměry překvapila. Vynikající Fulnek, Klímové, Tatajev, Ladra...kdyby se přidal Budínský mohli vyhrát. Za celou sezónu si to ale nezasloužili. Takže panbicek byl zase jednou doma.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele